;
coinex

گروه کیپاپ کارد (KARD) ؛ بیوگرافی، تصاویر و بهترین موزیک ویدیوها

گروه کیپاپ کارد (KARD) یکی از معروف ترین بندهای کره ای است. امروز ما درباره بیوگرافی، تصاویر و بهترین موزیک ویدیوها آنها صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

موج محبوبیت کیپاپ چند سالی است که جهان را در برگرفته است. این جلوه خاص فرهنگی کشور کره جنوبی مانند دیگر عناصر فرهنگیش توانسته است، انحصار جهانی فرهنگ آمریکایی را بشکند و تبدیل به یکی از قطب های تاثیرگذار در فرهنگ جهانی شود. در کشور ما نیز کی پاپ دارای محبوبیت روزافزونی است و نوجوانان و جوانانی زیادی وجود دارند که اخبار مربوط به این ژانر موسیقی را هر روز دنبال می نمایند.

در مطالب پیشین درباره معروف ترین گروه های کیپاپ به صحبت پرداختیم و برخی از مهم ترین و مشهورترین آنها را نام بردیم. اما اکنون می خواهیم درباره یک نام درحال ظهور که شاید نامش را کمتر شنیده باشید اما محبوبیت و شهرتش هر روز درحال فزونی گرفتن است با شما به صحبت بپردازیم. گروه کیپاپ (KARD) که از سال 2016 شکل گرفته است یکی از جدیدترین و مشهورترین بندهای کیپاپ است که کمتر به آن پرداخته شده است. در همین راستا امروز تلاش خواهیم کرد درباره بیوگرافی گروه کره ای KARD ، بهترین آهنگ های گروه کارد (Kard) ، موزیک ویدیو های گروه کارد ، اعضای گروه کارد و دیگر جزئیات پیرامون این بند با شما صحبت نماییم.

گروه کیپاپ کارد (KARD) ؛ بیوگرافی، تصاویر و بهترین موزیک ویدیوها

گروه کیپاپ کارد (KARD) متشکل از چهار عضو است که توسط DSP Media در سال 2016 تاسیس شد. اعضای گروه کارد عبارتند از Somin، BM، J.Seph و Jiwoo. این گروه به صورت رسمی با اجرای کار هولا هولا در سال 2017 کار خود را آغاز نمودند. ما تلاش خواهیم کرد در طول نوشتار درباره زندگینامه گروه K-pop کارد ، بهترین آهنگ های گروه کارد (Kard) ، موزیک ویدیو های گروه کارد و دیگر مسائل مربوط به آن به صحبت بپردازیم. در ابتدا زندگینامه گروه K-pop کارد و  اعضای گروه کارد را مطرح خواهیم کرد و سپس به دیگر مسائل مربوط به یکی از بهترین گروه های کیپاپ کره ای خواهیم پرداخت.

زندگینامه گروه K-pop کارد

سومین یکی از اعضای دختر گروه پیش از پیوستن به گروه کیپاپ کارد (KARD) عضو گروه دختران Puretty که در ژاپن استقرار داشتند، بود. اما دو سال بعد یعنی در سال 2012 گروه منحل شد و سومین به پروژه کارا پیوست. در آنجا برای عضویت در کارا رقابت کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت. در 24 آگوست 2015 او به عنوان رهبر بند دخترانه DSP Media آغاز به کار کرد اما در 9 نوامبر از آن جدا شد.

j.Seph یکی از اعضای پسر گروه کیپاپ کارد (KARD) به مدت پنج سال پیش از پیوستن به بند آموزش دید. بی ام نیز به مدت چهار و نیم سال تحت نظارت DSP Media به یادگیری پرداخت. در ابتدا قرار بود که گروه کیپاپ کارا (KARA) با عضویت این دو یک گروه هیپاپ دو نفره باشد اما بعدا تغییراتی ایجاد شد.

گروه کیپاپ کارد (KARD)
تصاویر گروه کی پاپ کارد

آخرین عضو این گروه جیوو بود که به مدت دو ساعت تحت نظارت FNC Entertainment آموزش دیده بود و در سال 2016 به DSP Media منتقل گشت. این دختر درواقع آخرین نفری بود که به گروه پیوست.

ما کمی درباره بیوگرافی گروه کره ای (KARD) و نحوه جمع شدن این چهار نفر برای تشکیل بند کارا صحبت کردیم، اکنون پیش از پرداختن به بهترین آهنگ ها و موزیک ویدیوهای این گروه می خواهیم کمی درباره بیوگرافی هر کدام از اعضای گروه با شما صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی ؛ فهرست خنده دار ترین K-drama کره ای

پیشینه J.Seph

گروه کیپاپ کارد (KARD)
تصاویر گروه کی پاپ کارد

J.Seph که نام اصلی وی کیم تا هیونگ است، در 21 ماه مه سال 1992 به دنیا آمد. قد او حدودا 178 سانت است، 71 کیلوگرم وزن دارد و آیدی اینستاگرام او @j.seph_ است.

او در گروه نقش خواننده اصلی رپر و رقصنده اصلی را بر عهده دارد، همه او را بامزه ترین فرد گروه می خوانند. به گفته سومین و جیوو او کسی است که بیش از همه می خورد. الگوی او کریس رونالدو است. همانطور که پیشتر نیز گفتیم او برای 5 سال نزد DSP Media آموزش دیده است.

اکنون پس صحبت درباره پیشینه و اطلاعاتی درباره J.Seph می خواهیم درباره بیوگرافی و پیشینه یکی دیگر از اعضای گروه کیپاپ (KARD) یعنی بی ام به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگران کره ای زن و مرد در سال 2021 ؛ معروف ترین، زیباترین و پولدارترین

پیشینه BM

گروه کیپاپ کارد (KARD)
تصاویر گروه کی پاپ کارد

بی ام که نام اصلی او به کره کیم جین سئوک است و نام انگلیسی او نیز متیو کیم می باشد. این خواننده در 20 اکتبر سال 1992 به دنیا آمده است. قد او 187 سانت بوده و 79 کیلو وزن نیز دارد. آیدی اینستاگرام بی ام @bigmatthewww  است. او در گروه نقش رپر اصلی، رقصنده اصلی و وکالیست فرعی را بر عهده دارد.

بی ام درحقیقت متولد کالیفورنیا در آمریکا است. پدر او در کودکی در برزیل کار می کرده و از او دور بوده است. او در دانشگاه رشته روانشناسی خوانده است و به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی مسلط است. به گفته دیگر اعضای گروه بی ام در اکثر مواقع درحال خندیدن است، شخصیت فانی دارد و به طورکلی فردی است که از او انرژی مثبت خواهید گرفت.

اکنون پس صحبت درباره بی ام می خواهیم درباره اولین عضو دختر گروه کیپاپ کارد (KARD) یعنی سومین به صحبت بپردازیم و کمی از بیوگرافی او با شما صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای ؛ فهرست کانال های دانلود K-Drama

پیشینه Somin

گروه کیپاپ کارد (KARD)
تصاویر گروه کی پاپ کارد

سومین که نام اصلیش جئون سو مین است در گروه نقش خواننده اصلی را دارد. او در 22 آگوست سال 1996 به دنیا آمده است. قدش حدود 163 بود و 45 کیلو وزن دارد. آیدی اینستاگرام او @somin_jeon0822 می باشد.

او علاوه بر خوانندگی قادر به نواختن پیانو و ویالن است. او در کودکی در مدرسه رقص باله را آموخته است. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم او در عضو گروه دخترانه DSP Media به نام Puretty نیز بوده است. از جمله ویژگی های شخصیتی او می توانیم به مهربانی و محبت بی اندازه او و مسئولیت پذیرش اشاره نماییم.

اکنون پس معرفی بیوگرافی از سه عضو گروه کیپاپ کارد (Kard) می خواهیم به معرفی بیوگرافی و پیشینه آخرین عضو گروه یعنی جیوو بپردازیم، لطفا در ادامه نوشتار ما را همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید:

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای ؛ پرطرفدارترین سلبریتی های کره ای کدامند؟

پیشینه جیوو

گروه کیپاپ کارد (KARD)
تصاویر گروه کی پاپ کارد

جیوو که نام اصلی او جئون جی وو است در گروه نقش رقصنده اصلی، خواننده اصلی و رپر فرع را بر عهده دارد. او در 4 اکتبر سال 1996 به دنیا آمده است. قدش 165 سانتی متر و 47 کیلو وزن دارد. آیدی اینستاگرام او @_zziwooo0 می باشد.

به گفته اعضای گروه او قابل انعطاف ترین فرد در گروه است. جیوو سگی به نام تانی دارد و برای هشت سال تحت تعلیم برای نواختن کلارینت بوده است. او از دبیرستان معروف چانگدام فارق التحصیل شده است. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم او برای پنج سال پیش از پیوستن به DSP Media و گروه کیپاپ کارد (KARD) 5 سال تحت آموزش FNC Entertainment بوده است. از دیگر ویژگی های شخصیتی او می توانیم تحمل درد فراوان اشاره کنیم، چراکه او یک بار فقط در یک روز بخاطر پیرسینگ 8 سوراخ در گوش خود ایجاد کرده است.

پس صحبت درباره بیوگرافی گروه کره ای KARD و پیشینه اعضای گروه آن اکنون می خواهیم درباره بهترین آهنگ های گروه کارد (Kard) و موزیک ویدیوهای گروه کارد با شما به صحبت بپردازیم. ما را در ادامه همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای تاریخی ؛ فیلم تاریخی کره ای جدید چی ببینیم؟

بهترین آهنگ های و موزیک ویدیوهای بند کارد

آهنگ Oh NaNa که در 13 دسامبر طرف این گروه منتشر شد، اولین آهنگ گروه کیپاپ کارد (KARD) بود که به موفقیت دست پیدا کرد. این تک آهنگ با موفقیت بین المللی رو به رو شد و در جدول آیتونز آمریکا در بخش کیپاپ در رتبه 4 قرار گرفت. این آهنگ همچنین در جداول موسیقی معتبر کشورهای انگلستان و فرانسه نیز رتبه های بالایی کسب نمود. موزیک ویدیوی این آهنگ نیز در سه روز بیش از 1.25 میلیون بازدید داشت.

پس از انتشار این آهنگ، مجله بیلبورد KARD را در فهرست 10 تا از بهترین گروه های جدید کی پاپ در سال 2016 در رتبه 8 قرار داد. این درحالی بود که گروه تنها هشت روز بود که کار خود را رسما آغاز کرده بود. آهنگ Oh NaNA همچنین در رتبه 5 جدول بیلبورد ورلد قرار گرفت و از تاریخ 7 ژانویه 2017 تا هشت هفته پس از آن در این رتبه باقی ماند.

گروه کیپاپ کارد (KARD)
عکس های گروه KARD

در 16 فوریه، گروه کیپاپ کارد (KARD) دومین تک آهنگ خود را با عنوان Do n’t Recall منتشر کرد که در صدر جدول بخش کیپاپ آیتونز قرار گرفت. همچنین این آهنگ رتبه 22 در جدول یو کی سینگلز و رتبه 34 را در جدول موزیک برزیل از آن خود کرد. موزیک ویدیو این آهنگ نیز بسیار موفق بود و تنها شش روز پس از انتشار آهنگ بیش از 6 میلیون بازدید به دست آورد. آهنگ Do n’t Recall در جدول فروش آهنگ های جهانی بیلبورد قرار گرفت و دوباره توانست همان رتبه پنجم را بدست آورد.

این موفقیت ها باعث شد که شرکت ال جی اعلام کند که این گروه را به عنوان سفیر جهانی خود برای گوشی های هوشمند G6 انتخاب کرده است. این گروه همچنین بعد این موفقیت چشم گیر زود هنگام در سال 2017 اولین تور خود را برگزار کرد. آنها برای اجرای موسیقی خود در این تور به کانادا، ایالات متحده، مکزیک و برزیل از ماه مه تا ژوئن سال 2017 به سفر پرداختند. گزارش ها حاکی از آن است که تمام بلیت های این تور کنسرت به فروش رسید است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای تاریخی ؛ K-Drama تاریخی جدید چی ببینیم؟

گروه کیپاپ کارد (KARD)
عکس های گروه KARD

از دیگر آهنگ های خوب و مشهور گروه کیپاپ کارد (KARD) می توانیم به آهنگ Bomb Bomb  اشاره نماییم. این تک آهنگ در رتبه های برتر 21 جدول موسیقی از جمله در کشورهای آمریکا، فرانسه و انگلیس قرار گرفت.

در 21 سپاتمبر 2019 این گروه تک آهنگ دیگر به Dumb Litty منتشر ساخت که توانست موفقیت زیادی را بدست آورد. این تک آهنگ در رتبه سوم جدول فروش آهنگ های دیجیتال بیلبورد جهانی قرار گرفت. همچنین این آهنگ باعث شد دنبال کنندگان صفحه توییتر این گروه 39 درصد و مشترکان یوتیوب آنها 457 درصد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی ؛ K-Drama عاشقانه چی ببینیم؟

جمع بندی

موج محبوبیت کیپاپ چند سالی است که جهان را در برگرفته است. این جلوه خاص فرهنگی کشور کره جنوبی مانند دیگر عناصر فرهنگیش توانسته است، انحصار جهانی فرهنگ آمریکایی را بکشند و تبدیل به یکی از قطب های تاثیرگذار در فرهنگ جهانی شود. در کشور ما نیز کی پاپ دارای محبوبیت روزافزونی است و نوجوانان و جوانانی زیادی وجود دارند که اخبار مربوط به این ژانر موسیقی را هر روز دنبال می نمایند.

گروه کیپاپ کارد (KARD)
عکس های گروه کی پاپ KARD

یکی از دلایل محبوبیت روزافزون کیپاپ در جهان وجود بندهای خارق العاده کی پاپ است که توجه مخاطبان را با اجراهای شگفت انگیز به خود جلب می نماید. گروه کیپاپ (KARD) یکی از این گروه هاست. این گروه تازه تاسیس که در سال 2016 کار خود را آغاز کرد. نسبت به دیگر گروه ها ممکن است برای برخی کمتر آشنا باشد. این گروه شامل چهار عضو به نام سومین، جیوو، بی ام و جی. سپ است که دو نفر از آنها دختر و دو نفر پسر هستند.

ما در طول مقاله درباره بیوگرافی گروه کره ای KARD و پیشینه هر کدام از هنرمندان عضو این گروه با شما صحبت کردیم. همانطور که احتمالا خواندید هر چهار عضو این گروه بسیار جوان هستند و در ابتدای کار خود قرار دارند. همگی آنها پیش از پیوستن به گروه تحت آموزش های حرفه ای بوده و کار خود را به خوبی بلد هستند.

این امر باعث شد که از همان ابتدا شهرت این گروه سر به فلک بکشد. آنها تنها هشت روز پس از آغاز کار در قالب یک گروه با انتشار آهنگ Oh NaNA توانستند در جداول معتبر موسیقی جهان رتبه های بالایی را به خود اختصاص دهند و حتی در سال 2016 در صورتی که تنها کمی از آغاز کار آنها می گذشت جزوه بهترین گروه های کی پاپ در آن سال شناخته بشوند. همچنین دیگر آهنگ ها و موزیک ویدیوهای آنها مانند Do n’t Recall و Bomb Bomb توانستند این موفقیت را ادامه دهند.

ما در این مقاله تلاش کردیم به شکلی همه جانبه جزئیات و موارد مربوط به این گروه از جمله بیوگرافی گروه کره ای KARD ، پیشینه آنها، بهترین آهنگ و موزیک ویدیوها و دیگر جزئیات بپردازیم تا شما به طورکامل با آنها آشنا شوید. امیدواریم که توانسته باشیم در این راه به شما یاری رسانیم اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: aminoapps , kprofiles , en.wikipedia

نظر شما درباره گروه کیپاپ کارد (KARD) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر