;
coinex

جدول قطعی برق امروز 27 تیر 1400 همه استان ها

این روزها و با شرایط خاموشی ها، اطلاع از جدول قطعی برق امروز 27 تیر 1400 به مانند همه روزهای دیگر ضرورت دارد. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

بی تردید تابستان 1400 به لحاظ گرما یکی از سخت ترین تابستان های سالیان اخیر بوده و هست! معضل گرمای هوا که همواره در سالیان اخیر در تابستان ها، مسئله کمبود برق را سبب شده است در سال جاری به طرزی جدی تر از همیشه دامنگیر کشور شده است. این وضعیت حالا خاموشی های گسترده تر و سراسری را در پی داشته است.

این خاموشی های گسترده از اواخر اردیبهشت ماه آغاز شد اما از آنجا که به شکلی بی برنامه و بی اطلاع قبلی اعمال می شد، نگرانی ها و اعتراضات فراوانی را در پی داشت. در همین راستا بود که به تدریج ارائه جداول زمان بندی خاموشی استانی ضرورت و اهمیت یافت و حال در وضعیتی هستیم که برای اطلاع از زمان خاموشی محل کار یا سکونت خود باید جداول ارائه شده را بالا و پایین کنیم.

اما آنچه در ارتباط با خاموشی های برق مسئله ساز شده، اعمال خاموشی های چند نوبته و چند ساعته در برخی کلان شهرها بود که مایه نگرانی های زیادی شد. فارغ از مشکلات زیادی که بر سر این موضوع ایجاد شد حال مشترکین برق برای ادامه مسیر برق در کشور و وضعیت خاموشی ها نگران هستند. برای اطلاع از جدول قطعی برق امرو 27 تیر 1400 با ما باشید.

جدول قطعی برق امروز 27 تیر 1400

با اعمال خاموشی های طولانی مدت سراسری در کشور و قطع برق در کشور، بار دیگر مسئله علت خاموشی ها مورد سوال قرار گرفته است و بحث خاموشی ها در شبکه های اجتماعی بسیار داغ است. این خاموشی های چندساعته طولانی مدت مشکلات زیادی را سبب شده است و سخنگوی صنعت برق در این باره توضیحاتی ارائه کرده است. رجبی مشهدی چندی پیش و در ارتباط با علت خاموشی های طولانی مدت کلان شهرها، علت خاموشی را اوج گرفتن ناگهانی مصرف برق عنوان کرده بود. درواقع رکورد مصرف برق کشور 66 هزارمگاوات است در حالی که کل تولید برق کشور برابر با 55 هزارمگاوات است. سخنگوی صنعت برق اینچنین ادامه داد:

هم ‌اکنون شاهد فاصله ۱۱ هزار مگاواتی تولید و مصرف برق هستیم که این میزان فاصله تولید و مصرف را باید با فعالیت‌ ها و برنامه ‌های جابجایی بار صنایع و مشترکان عمده پر کنیم یا اگر امکان ‌پذیر نباشد، ناچار به اعمال خاموشی خواهیم شد.

سخنگوی صنعت برق در ارتباط با عملکرد شبکه توزیع برق و کمبود برق کشور گفت:

به‌منظور حفظ پایداری شبکه، رله ‌های فرکانسی به‌کار گرفته شده است و هنگامی که تراز تولید و مصرف از حد استاندارد فراتر رود و امکان کنترل مصرف وجود نداشته باشد، این رله ‌ها به‌صورت خودکار به‌کار افتاده و برق تعدادی از مشترکان را قطع می‌کنند.

مطابق با اظهارات این مقام مسئول در صورتی که این رله های فرکانسی به خوبی عمل نکنند، اعمال خاموشی های بیشتر الزامی خواهد بود و در نتیجه این رله های فرکانسی برای حفظ پایداری شبکه برق ضروری است. وی همچنین با تاکید بر افزایش 14 درصدی مصرف برق کشور گفت که در حال حاضر فشار بالایی بر تاسیسات شبکه برق وارد می شود و برای کاهش فشار بر شبکه برق، همکاری مشترکین و صرفه جویی در مصرف برق ضروری است. او با اشاره بر اینکه پیک مصرف برق در سال های اخیر 58 هزارمگاوات بوده است گفت این شکاف قابل جبران است.

در وضعیت فعلی مسئولان برق کشور با تکیه بر افزایش دمای هوا در کشور خواهان صرفه جویی 30 درصدی در مصرف برق و آب شده اند. بنابر آمارهای رسمی، نزدیک به 40 درصد مصرف برق کشور مربوط به وسایل سرمایشی است و در نتیجه صرفه جویی در مصرف برق ضروی است. سخنگوی صنعت برق همچنین با اشاره به کشف 3872 مرکز استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز گفت که این مراکز نزدیک به 570 مگاوات برق مصرف می کردند.

برنامه قطع برق 27 تیر 1400 ایلام

اطلاعات خاموشی استان ایلام نیز برای روز 27 تیر 1400 منتشر شده است که اطلاعات بیشتر را در ادامه به شما ارائه می کنیم. برای اطلاع از تقسیم بندی مناطق، فایل PDF را از اینجا دانلود کنید.

جدول قطعی برق امروز 27 تیر 1400
جدول زمان بندی قطعی برق امروز 27 تیر 1400

جدول قطعی برق امروز 27 تیر 1400 یزد

اطلاعات خاموشی استان یزد نیز به طور مدون برای امروز 27 تیر منتشر شده است. اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 27 تیر 1400 برای استان یزد را در ادامه بررسی کنید. برای دانلود فایل PDF این برنامه اینجا کلیک کنید.

جدول قطعی برق امروز 27 تیر 1400 اصفهان

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفته است که تا سه هفته آینده که بر اساس این مصوبه صنایع، برق مصرفی را کاهش می‌دهند قطعی برق نخواهیم داشت. البته اگر حوادثی اتفاق افتد یا موارد اضطراری ایجاد شود ممکن است ناپایداری‌ها و قطعی‌های موقت در شبکه ایجاد شود. از این رو، برای دسترسی به ساعات خاموشی احتمالی به فایل PDF تقسیم بندی ناحیه‌ها، اینجا کلیک کنید.

جدول قطعی برق امروز 27 تیر 1400 شهرستان های اصفهان نیز توسط این شرکت به طور جداگانه منتشر شده است که می‌توانید از این صفحه استفاده کنید.

برنامه قطع برق 27 تیر 1400 چهارمحال و بختیاری

شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری، اطلاعات خاموشی این استان و شهرستان های تابعه آن را منتشر کرده است. برای اطلاع از این برنامه به این صفحه در سایت توزیع برق چهارمحال و بختیاری مراجعه کنید.

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 27 تیر 1400 استان فارس

اطلاعات خاموشی استان فارس نیز در قالب فایل اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 27 تیر 1400 برای این استان منتشر شده است. برای دانلود فایل PDF خاموشی‌های این استان در اینجا کلیک کنید. برای دسترسی به منطقه بندی و آدرس‌ها به سایت استان فارس مراجه کنید.

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 27 تیر 1400 کردستان

جدول قطعی برق امروز 27 تیر 1400 برای استان کردستان منتشر شده است که در ادامه می توانید آنرا بررسی کنید. برای اطلاع از این برنامه به این صفحه در سایت توزیع برق کردستان مراجعه کنید

جدول قطعی برق امروز 27 تیر 1400 استان کرمان

جزئیات قطعی برق استان کرمان برای 27 تیر منتشر شده است. برای اطلاع از جدول خاموشی استان کرمان، می‌توانید به سایت شرکت توزیع برق استان کرمان مراجه کنید.

برنامه قطع برق 27 تیر 1400 خراسان شمالی

زمان بندی خاموشی استان خراسان شمالی برای روز 27 تیر 1400 توسط شرکت توزیع برق این استان منتشر شده است و شما می‌توانید در زیر آن را مشاهده نمایید.

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 27 تیر 1400 قزوین

اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 27 تیر 1400 برای استان قزوین منتشر نشده است. برای پیگیری ساعات خاموشی این استان می‌توانید از صفحه زمان بندی قطع برق قزوین 1400 استفاده کنید.

جدول قطعی برق امروز 27 تیر 1400 مازندران

اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 27 تیر 1400 استان مازندران منتشر شده است. برای کسب اطلاع از خاموشی، فایل PDF را از اینجا دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص جدول قطعی برق امروز 27 تیر 1400 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر