;
coinex

سیر صعودی بیت کوین ؛ پادشاه ارزهای دیجیتال راهی جز صعود قیمت ندارد!

بعد از چندی نوسان قیمت و نگرانی ها درباره آینده بیت کوین، حال بررسی آمارها حکایت از سیر صعودی بیت کوین دارد. اما چرا باید به رشد بیت کوین امیدوار بود؟

از آنجایی که حجم معاملات بیت کوین در محدوده 31 تا 34 هزار دلار بالاست، برخی کارشناسان معتقدند بیت این بیت کوین ها توسط هولدرها خریداری شده است. با این شرایط و اگر هولدرها به خرید خود ادامه دهند، بیت کوین چاره ای جز رشد نخواهد داشت.

امارها میزانی از بیت کوین را که در یک سطح معامله مشخص جابجا شده است نشان می دهد. حدود 1.6 میلیون بیت کوین به شکل زنجیره ای و در محدوده 31 تا 34 هزار دلار معامله شده است و نکته اینکه انی مقدار برابر با 10 درصد میزان عرضه این رمزارز است.

سیر صعودی بیت کوین

مطابق اطلاعات نمودار زیر، این حجم معامله بیت کوین بعد از رشد این ارز از محدوده 12 هزار دلار بی سابقه بوده است. درواقع نزدیک یک دهم مقدار بیت کوین موجود در این محدود معامله شده است و بر این اساس می توان موارد زیادی را تصور کرد. این موضوع نشانگر این است که چرا بیت کوین در این محدوده شدیدا پشتیبانی می شود. در عین حال توجه کنید که اگر این محدوده حمایت معتبر از دست برود می تواند به مقاومت معتبر بدل شود.

سیر صعودی بیت کوین ؛ پادشاه ارزهای دیجیتال راهی جز صعود قیمت ندارد!

از سویی اما می توان این سناریو را در نظر داشت که اگر حجم معامله ارز در مناطق خاصی بالا برود نشانه این است که فعالان بازار در حال تبدیل دارایی خود به کوین ها هستند. در نهایت امر اما تقاضا در بازار زیاد است و وقتی قیمت برای مدتی طولانی در یک محدود جمع شود طبعا حرکتی بزرگ در انتظار است.

حال سرمایه گذاران با خرید خود منتظر رشد بازار هستند. اگر رشد شروع شود فشار فروش در محدوده‌های مقاومتی بعدی زیاد می‌شود اما اگر رشد شروع نشود بسیاری از فعالان اقدام به فروش می‌کنند و این موضوع باعث ریزش بازار می‌شود. در نتیجه اگر سرمایه گذاران به هولد کردن بیت کوین ادامه دهند، احتمال افزایش قیمت بیت کوین بالاست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سیر صعودی بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر