;
coinex

توکنی که ظرف چند ساعت 550 درصد رشد کرد ؛ دانجن سواپ (Dungeonswap)

دانجن سواپ ؛ توکنی که ظرف چند ساعت 500 درصد رشد کرد. یکی از رمزارزهای قابل جمع آوری یا NFT امروز پامپ بزرگی داشت و به بزرگ تر سود بازار در 24 ساعت گذشته تبدیل شد. با تکراتو همراه باشید.

رمزارز دانچن سوآپ (Dungeonswap) یکی از توکن های غیرمثلی است که امسال وارد بازار شده است. قیمت آن در حال حاضر حدود 1.95 دلار است و حجم بازار آن از 120 هزار دلار فراتر رفته است. این مقدار اگرچه که در مقایسه با سایر رمزارزها چشم‌‌گیر نیست اما در بین بهترین توکن های NFT رقم بدی به شمار نمی‌آید.

رمزارز Dungeonswap یک ارز دیجیتال قابل جمع آوری (NFT) است که در سال 2021 به بازار جهانی وارد شد و غیر قابل معاوضه و همچنین غیر قابل تکثیر است. این ارز در پلتفرم بایننس کوین ساخته شده است. این ارز دیجیتال حدود 2 ماه پیش عرضه شد و حدود 940 هزار کوین از آن موجود است.

بیشتر بخوانید:

ددی دوج (Daddy Doge) چیست و چگونه بخریم؟

توکن DND در طول 24 ساعت گذشته 543.33 درصد رشد داشته است و در فهرست گینرهای بازار در رده اول قرار دارد. در جدول زیر 10 مورد از بهترین ارز های دیجیتال امروز رو مشاهده کنید.

دانجن سواپ
توکن دانجن سواپ در طول 24 ساعت گذشته بیشترین میزان سود را در بازار داشته است.

پیشتر در تکراتو اطلاعاتی درباره سرمایه گذاری در NFT و نحوه ساخت توکن NFT گردآوری کردیم که ممکن است برای شما جالب باشد. همینطور پیشنهاد می‌شود لیستی از بهترین مارکت پلیس NFT در سال 2021 را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

.

 نظر شما در خصوص توکن دانجن سواپ چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر