;
coinex

اینترنت رایگان عید قربان 1400 ؛ ایرانسل، همراه اول و رایتل!

اپراتورهای اصلی کشور به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر هدایایی درنظر گرفته اند. در اینترنت رایگان عید قربان 1400 با ما باشید.

در عموم مناسبت های مذهبی و برخی اعیاد ملی، اپراتورهای رسمی موبایل کشور یعنی ایرانسل، رایتل و همراه اول هدایایی برای مشترکین خود در نظر می گیرند.

اعیاد مقدس قربان و غدیر نیز دو مورد از مهمترین اعیاد مذهبی جهان اسلام هستند و اپراتورهای اصلی کشور مانند دیگر موارد برای این دو عید مذهبی نیز پیشنهادهای ویژه ای در نظر گرفته اند.

اینترنت رایگان عید قربان 1400

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر، هدایای ویژه ای برای خرید بسته اینترنت و مکالمه در اختیار مشترکین خود قرار داده است. این هدایا در فاصله دو عید و از بامداد 30 تیر ماه 1400 تا 7 مرداد ماه قابل فعالسازی است.

در این بازه زمانی مشترکین می توانند بسته اینترنت 3 گیگابایتی و سه ساعتی مکالمه درون شبکه را به قیمت 10 هزارتومان فعال کنند. برای فعالسازی هدیه ایرانسل کافی است به بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید و یا کد دستوری *5# زا دز شماره گیری گوشی خود وارد کنید. بعد از فعالسازی بسته تا سه روز فرصت دارید از آن تمام و کمال استفاده کنید.

فارغ از پیشنهاد ویژه ایرانسل، با فعالسازی طرح هدیه مکالمه پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقه بعدی آن رایگان خواهد بود. فعالسازی این طرح نیز از طریق بخش پیشنهادها در ایرانسل من یا با کد دستوری *4444*1*2# ممکن خواهد بود.

اینترنت رایگان همراه اول عید قربان 1400 هنوز اعلام نشده است. اما به محض اعلام بسته هدیه اینترنت رایگان عید قربان 1400 همراه اول ، ما اطلاعات آن را در همین مقاله درج خواهیم کرد.

همچنین تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که دارای گوشی هوشمند هستند با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من می توانند علاوه بر بهره مندی از قابلیت ها و امکانات گسترده آن، بسته اینترنت 10 گیگابایت رایگان هدیه دریافت نمایند. همچنین کاربرانی که تا 31 تیر 1400 اقدام به نصب نسخه جدید این اپلیکیشن نمایند، در قرعه کشی 10 جایزه 50 میلیون ریالی شرکت داده خواهند شد.

همچنین کد بسته اینترنت رایگان رایتل عید قربان 1400 نیز هنوز اعلام نشده است. به محض اطلاع رسانی این مهم توسط رایتل، این مطلب با کد بسته اینترنت رایگان رایتل عید قربان 1400 به روزرسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینترنت رایگان عید قربان ایرانسل 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    من می‌خوام انترنت رایگان بهم بدی

    پاسخ

    حرف مفت نزنید این هدیه نیست این پولی هستش پس اسمش رو هدیه نزارید بزارید باج‌ گیری

    پاسخ