;
coinex

مشکلات حسابداری کسب و کار خود را به راحتی رفع کنید

مشکلات حسابداری کسب و کار خود را به راحتی رفع کنید در مسیر زندگی هرکس چالش‌های بسیاری وجود دارد که برخی‌ها قابل حل و برخی دیگر قابل تحمل هستند. با تکراتو همراه باشید.

اما در دنیای کسب‌وکار، مشکل قابل تحملی وجود ندارد، چراکه تمام مشکلات حسابداری قابل حل هستند. اگر در حال حاضر، کسب‌وکار کوچک، بزرگ یا حتی استارت آپ شما با مشکلات حسابداری روبه‌رو است، و  نیاز به نرم افزار حسابداری و مالی شرکتی را حس می‌کنید به کمک یک نرم افزار حسابداری مناسب می‌توانید تمام این مشکلات را مدیریت کنید.

مشکلات حسابداری کسب و کار خود را به راحتی رفع کنید

شاید با خودتان بگویید که حتی با داشتن نرم افزار حسابداری هم باز با مشکل روبه‌رو هستیم. اگر چنین است، نگران نباشید، ما در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید دقیقاً نرم افزار حسابداری مناسب کسب و کار خود را انتخاب نمایید. شرکت نرم افزاری فراپیام دراین بررسی همراه ما خواهد بود.

اصلی‌ترین مشکل واحد حسابداری کسب‌وکارها چیست؟

اصلی‌ترین مشکلی که کسب‌وکارهای مختلف با آن روبه‌رو هستند، مشکلات مربوط به واحد حسابرسی آن‌ها است که باعث می‌شود در پایان دوره‌های کاری، دخل و خرج آن‌ها با هم جور نباشد و کلا معلوم نباشد که سود، ضرر، بدهی و …. چقدر بوده است. طبیعتاً برای حل این مشکل باید یک سیستم حسابداری وجود داشته باشد تا تمام داده‌های مربوط به خرید و فروش‌ها در آن ثبت شود. بیشتر کسب‌وکارها از نرم‌ افزارهای حسابداری متنوع استفاده می‌کنند و به کمک آن اطلاعات خود را ثبت می‌کنند، ‌اما هنوز هم از دست درست نبودن حساب و کتاب‌ها کلافه هستند. احتمالاً شما نیز گاهاً در مسیر کاری خود با این مشکل روبه‌رو شده‌اید. اما راه‌حل چیست؟!

اولین راه‌حلی که برای این مشکل وجود دارد، استفاده از یک نرم‌افزار متناسب با شرایط کاری هر کسب‌وکار است. متأسفانه بیشتر کسب‌وکارها از نرم‌افزارهایی استفاده می‌کنند که مناسب فعالیت‌های آن‌ها نیست. به همین خاطر نمی‌توانند تمام بخش‌های کار خود را در آن ثبت و ارزیابی کنند. بنابراین باید ابتدا به نرم‌ افزار حسابداری که از آن استفاده می‌کنید، نگاهی بیندازید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه نرم افزار حسابداری مختص کار خود را انتخاب نمایید.

چطور بفهمیم کدام نرم افزار حسابداری برای ما مناسب‌تر است؟

مشکلات حسابداری کسب و کار خود را به راحتی رفع کنید
مشکلات حسابداری کسب و کار خود را به راحتی رفع کنید

 

قطعاً نرم‌ افزارهای حسابداری بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را روی سیستم خود نصب کنید. اما برای اینکه بدانید مناسب‌ترین این نرم افزارها برای کسب و کار شما کدام است، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • به دنبال بهترین نرم‌ افزار حسابداری نباشید

گاهاً صاحبان کسب‌وکارها تصور می‌کنند که اگر بهترین نرم افزار حسابداری موجود را تهیه کنند، می‌توانند نهایت استفاده را از آن ببرند و تمام حساب و کتاب‌های خود را با آن مدیریت کنند. این افراد همین که نام نرم افزار خوبی را می‌شنوند، بدون توجه به اینکه آیا آن نرم افزار برای فعالیت آن‌ها مناسب است یا نه، آن را خریداری کرده و روی سیستم‌های خود نصب می‌کنند.

پس از نصب نیز گزینه‌های بیشمار نرم‌ افزار حسابداری که خریداری کرده‌اند آن‌ها را کلافه می‌کنند و نمی‌توانند از تمام امکانات آن بهره بگیرند. صاحبان کسب‌وکار باید بدانند که بهترین نرم افزار حسابداری موجود در بازار، صرفاً بهترین نرم افزار برای کسب و کار آن‌ها نیست. گاهی برخی از فعالیت‌ها نیاز به ثبت یک سری از اطلاعات مشخص دارند و دلیلی ندارد برای این فعالیت‌ها، نرم افزارهای حرفه‌ای  با گزینه‌های زیادی نصب شود.
بنابراین به جای اینکه به دنبال بهترین نرم افزار حسابداری باشید، به دنبال نرم افزارهایی باشید که جوابگوی نیازهای فعالیت کاری شما باشند.

  • به پشتیبانی توسعه دهندگان نرم افزار دقت کنید

وقتی در مسیر انتخاب بهترین نرم افزار برای کسب و کار خود هستید، ممکن است دقیقاً ندانید که کدام نرم افزار برای شما مناسب‌تر است.

به همین خاطر بهتر است وقتی نرم افزاری را انتخاب می‌کنید، با پشتیبانی آن نرم افزار ارتباط برقرار کرده و سؤالات خود در مورد گزینه‌های موردنظرتان را از آن‌ها بپرسید. برای مثال، ممکن است کسب و کار شما به ثبت موجودی انبار، ترازنامه و گزارش نیاز داشته باشد. شما می‌توانید با پرسش از پشتیبانی نرم‌ افزار از وجود چنین امکانات و سطح آن‌ها اطلاع کامل پیدا کنید و برایتان مشخص شود که نرم افزار مناسب شما است یا خیر.

  • در صورت لزوم از یک متخصص حسابداری کمک بگیرید

اگر از طریق پشتیبانی نرم افزار هم نتوانستید به اطلاعات موردنظر خود دست یابید و بهترین نرم افزار حسابداری خود را انتخاب کنید، پس بهتر است از یک متخصص و فرد خبره برای این انتخاب مشورت بگیرید. شما می‌توانید نیازهای خود را با یک متخصص حسابداری در میان بگذارید تا او به شما بگوید که دقیقاً چه نرم افزاری را باید نصب کنید و چگونه از آن استفاده کنید.

مشکلات حسابداری کسب و کار خود را به راحتی رفع کنید
مشکلات حسابداری کسب و کار خود را به راحتی رفع کنید

متأسفانه بیشتر صاحبان کسب‌وکار این مراحل را نادیده می‌گیرند و فکر می‌کنند که نیازی به مشورت با افراد دیگر ندارند، اما انتخاب یک نرم‌ افزار حسابداری کارآمد، ارزش آن را دارد که قبل از انتخاب چنین مراحلی را طی نمایید.

اگر این مراحل را نادیده بگیرید، ممکن است بعدها متوجه شوید که نرم افزار انتخابی شما با اینکه گزینه‌های متنوعی دارد، اما پاسخگوی نیازهای حسابرسی شما نیست!
در ادامه یک شرکت نرم افزاری خبره را به شما معرفی خواهیم کرد که کلیه سیستم‌های حسابداری کارآمد را به صاحبان کسب‌وکارها ارائه می‌کند و می‌توانید روی نرم افزارهای اختصاصی این شرکت برای کسب‌وکار خود حساب کنید.

شرکت حسابداری فراپیام، ارائه دهنده نرم افزارهای حسابداری

یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه‌ی حسابداری کشور، شرکت نرم افزاری فراپیام است که سیستم‌ها و نرم افزارهای متنوعی را برای واحدهای حسابداری طراحی کرده است. از جمله امکانات حسابداری این شرکت می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • نرم‌ افزار یکپارچه حسابداری مناسب شرکت های بزرگ
  • نرم افزار نظام جامع ویژه شرکت های متوسط و کوچک
  • نرم افزار خدمات پس از فروش
  • فروشگاه ساز اینترنتی
  • نرم افزار فروشگاه اینترنتی
  • نرم افزار پاساژ اینترنتی
  • اتوماسیون اداری
  • وب سرویس ارتباطی

شما به هرکدام از موارد فوق که در سازمان خود نیاز داشته باشید، می‌توانید روی خدمات و محصولات شرکت نرم افزاری فراپیام حساب نمایید. اگر با بررسی امکانات این شرکت به این نتیجه رسیدید که می‌توانید از نرم افزارهای حسابداری آن بهره بگیرید، پس آن را دریافت کنید.

اما اگر هنوز شک دارید، می‌توانید در مشورت با یک فرد متخصص حسابداری به بررسی گزینه‌های حسابداری این شرکت بپردازید. بهرحال کارشناسان شرکت نرم افزاری فراپیام پاسخگوی کلیه سؤالات و ابهامات شما در مورد نرم افزار متناسب حسابداری کسب‌وکارتان هستند.

البته به غیر از نرم افزارهای حسابداری، فروشگاه ساز اینترنتی این شرکت از قابلیت‌های بالایی برخودار است که می‌تواند برای مدیریت بخش آنلاین کسب‌وکار شما بسیار کمک کننده باشد!

برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت نرم افزاری فراپیام، می‌توانید با شماره  021-86748تماس حاصل نمایید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر