;
coinex

اینترنت رایگان رایتل عید قربان 1400

رایتل به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان هدیه ویژه ای برای مشترکان خود در نظر گرفته است. با ما برای فعالسازی اینترنت رایگان رایتل عید قربان 1400 با ما باشید.

همواره و در مناسبت های مذهبی و ملی و اعیاد رسمی، اپراتورهای موبایل کشور نیز به نوبه خود و همگام با مردم در تلاش برای جشن گرفتن اوقات خوش مذهبی و ملی هستند.

در مورد اپراتورهای موبایل اما چه چیزی می تواند هیجان انگیزتر از هدیه رایگان اینترنت یا بسته های مکالمه و پیامک باشد که همه ما به آن ها نیازمندیم. رایتل حال در استقبال از عید سعید قربان هدیه ویژه ای با تخفیف ویژه برای مشترکین خود در نظر گرفته است. برای اطلاع از جزئیات هدیه رایتل و نحوه فعالسازی آن با ما باشید.

اینترنت رایگان رایتل عید قربان 1400

ایرانسل اولین اپراتوری بود که پیشواز عید سعید قربان رفت و ما دیروز از هدیه ایرانسل برای عید قربان 1400 گفتیم. اما حالا هدیه رایتل برای عید قربان نیز ارائه شده است.

بسته اینترنت هدیه رایتل برای عید قربان 1400 یک بسته اینترنت 5 گیگابایتی 5 روزه است که با قیمت 10 هزارتومان ارائه می شود. با توجه به اینکه میانگین قیمت هر گیگابایت اینترنت رایتل برابر با 4 هزارتومان است، درواقع رایتل هدیه خود برای عید قربان را ارائه هر گیگ اینترنت با 50 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

شما برای فعالسازی این بسته اینترنت و در صورتی که از اپلیکیشن رایتل من استفاده کنید، می توانید از منوی خرید بسته به این مهم اقدام کنید. همچنین شماره گیری کد دستوری *255# نیز شما را به مقصودتان خواهد رساند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینترنت رایگان رایتل عید قربان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر