;
coinex

شکایت مادر علی انصاریان ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

بار دیگر شائبه قصور پزشکی در پرونده فوت مرحوم علی انصاریان خبرساز شده است. حال خبر از شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج فرزندش می رسد.

فوتبالیست سابق ایرانی، مجری و البته این اواخر، بازیگر ایرانی که بیش از نقش ها و حرفه هایی که برمی گزید، به خاطر شخصیت جذابش میان مردم محبوب بود، اواسط بهمن ماه 99 از میان ما پر کشید.

علی انصاریان در روز 15 بهمن ماه و بعد از چند روز متوالی مبارزه با ویروس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد و در شرایطی که هنوز جامعه ایران درگیر فوت دردناک مهرداد میناوند به علت مشابهی بود، بار دیگر مردم را داغدار کرد.

مدتی پس از فوت مرحوم انصاریان بود که شایعه قصور پزشکی در پرونده درمانی او و تشخیص اشتباه مطرح شد و بدینوسیله احتمالاتی درباره شرایط فوت او مطرح شد. حال اما ماجرای شکایت خانواده انصاریان خبرساز شده است. اما از این داستان چه می دانیم؟

شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج فرزندش

چندی پس از فوت علی انصاریان، ماجرای قصور پزشکی در مرگ علی انصاریان توسط داماد خانواده انصاریان مطرح شد. ماجرا اینگونه مطرح شد که دکتر هاشمیان، پزشک علی انصاریان در تعیین زمان جداسازی دستگاه ونتیلاتور دچار اشتباه شده است.

داستان این قصور پزشکی در مرگ علی انصاریان اندکی بعد در برنامه فوتبال برتر و توسط مجری برنامه محمدحسین میثاقی نیز مطرح شد. موضوعی که واکنش تند دکتر هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان را همراه داشت.

حالا بیش از 5 ماه از فوت علی انصاریان گذشته و مادر او حال، پیگیر وضعیت درگذشت فرزندش است. شکایت خانواده انصاریان از پزشک معالج فرزندش رسما تایید شده است و این موضوع حال در دست بررسی است.

محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان در واکنش به شکایت و اتهام قصور پزشکی در مرگ علی انصاریان ، گفت:

در بررسی‌های دانشگاه آزاد، هرگونه قصور از سمت کادر پزشکی بیمارستان فرهیختگان رد شد. قصور، در دیر آمدن ایشان به بیمارستان صورت گرفته است.

شکایت مادر علی انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و پرونده پزشکی آن مرحوم به دقت بازبینی و روند درمانی وی از زمان بستری تا روز فوت واکاوی شود تا مشخص شود ماجرای قصور پزشکی در این خصوص صحت دارد یا خیر. اما کاربران توییتر مانند همیشه به این موضوع واکنش نشان داده اند. با ما در بررسی واکنش کاربران به شکایت مادر علی انصاریان همراه باشید.

واکنش کاربران به شکایت مادر علی انصاریان

یکی از کاربران توییتر با نام آرامش با لحنی طنز نوشته:

مادر انصاریان از پزشک معالج پسرش شکایت کرده بیمارستان در جواب نوشته خانواده انصاریان ۸۰ میلیون به بیمارستان بدهکار هستند

کاربری دیگر نوشته:

مادر علی انصاریان دلش زیادی خوشه. توی جامعه‌ای که پزشکش رو همه‌جوره منزه میدونه و ساپورت میکنه بخاطر قصور پزشکی شکایت می‌کنی زن؟

شکایت مادر علی انصاریان ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

در نقلی از این روایت توسط یکی از کاربران می خوانیم:

مادر علی انصاریان از پزشک معالجش شکایت کرده، بعداز گذشت ۵ماه… و جالبه که پزشکش هم دکترهاشمیان هستش که این اواخر خیلی بی پرده درمورد بی کفایتی وقصور و اتهام مسئولان درتهیه واکسن ومهار کرونا، صحبتهای خیلی تندی می‌کرد… دقیقن به جرم قصور پزشکی!!

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص شکایت خانواده انصاریان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر