;
coinex

پیمان آذریان کیست و ماجرای فیلم آستارا چیست؟ [+نظرات کاربران توییتر]

این روزها ماجرای رئیس اداره بیمه سلامت آستارا و ویدیوی او به شدت خبرساز شده است. اما پیمان آذریان کیست و ماجرای فیلم آستارا چیست؟

در روزهای گذشته برخی رسانه ها اخبار و تصاویری از پیمان آذریان رئیس بیمه سلامت آستارا حین رابطه نامشروعی با یک خانم در محل کارش منتشر کردند. این فرد توسط مردم دستگیر شده است.

در ویدیوی منتشر شده از آذریان، او برهنه و عریان در پیاده رو و جلو اداره بیمه سلامت است. ادعا شده که این ویدیو مربوط به بعد از رابطه نامشروع او با یکی از همکارانش است. البته هنوز هیچ مقام رسمی این ویدیو را تایید نکرده است. آذریان دارای مدرک کارشناسی و رئیس اداره سلامت شهر آستارا بود. اما پیمان آذریان کیست و ماجرای او چیست؟

پیمان آذریان کیست و ماجرای فیلم آستارا چیست؟ [+نظرات کاربران توییتر]

فیلم رئیس بیمه سلامت آستارا با انتشار فیلم‌ها و عکس‌هایی به یکی از ترندهای خبری امروز تبدیل شد. اما ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند. در ادامه این مطلب همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

پیمان آذریان را مردم حین رابطه نامشروع با یک زن در اداره بیمه سلامت دستگیر کردند و بعد ویدیویی از او در حالی که عریان در پیاده رو و جلو در اداره بیمه سلامت بود منتشر شد. ادعا شده است که این ویدیو بعد از رابطه نامشروع آقای مدیر با یک زن مربوط است که در محل کار لو رفتند.

بعد از انتشار این ویدیو و خبرساز شدن ماجرا، پیمان آذریان از مقام خود برکنار شد. فیلم لو رفته رئیس بیمه سلامت و رئیس تامین اجتماعی آستارا با یک زن در محل کارش بسیاری از کاربران را به گفتگو واداشته است.

طی حکمی از سوی دکتر محمدی، مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان، رستم بادپر به سمت سرپرستی اداره بیمه سلامت شهرستان آستارا منصوب گردید. اما کاربران در توییتر درباره پیمان آذریان چه می گویند؟

پیمان آذریان کیست ؟

یکی از کاربران آورده است:

بعد از انتشار فیلم رابطه جنسی پیمان آذریان، رئیس اداره سلامت آستارا با یکی از کارمندان متاهلش در محل کار، نام برده از کار اخراج شد!

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پیمان آذریان چیست؟ نظرات خود را در مورد فیلم رابطه نامشروع رئیس بیمه آستارا در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    لطف حق با تو مدارا می کند چون که از حد بگذرد رسوا می کند

    پاسخ

    در مورد این موضوع چند احتمال وجود دارد ک چرا این آقا ( رئیس بیمه سلامت آستارا) رو عریان در محل کارش مشاهده کردن وجود داره ! اول اینکه به توصیه عیسی کلانتری رئیس سابق سازمان جنگلها عمل نموده و شب ها لخت می خوابیده و آن روز یادش رفته ک لباساشو تنش کنه و به محل کار بره و یا اینکه ریزش شده بوده برای همین وقت لباس پوشیدن نداشته و ..‌دوم با توجه به اینکه فصل تابستونه و اوج گرما لباسها شو در آورده تا کمتر احساس گرما بهش دست بده و همچنین خواسته در مصرف انرژی صرفه جویی کنه واز سیستم خنک کنندگی کمتر استفاده
    کنه سوم عذر می خوام موقع دستشوئی رفتن عادت داره لخت بشه و در آن روز و آن لحظه ارباب رجوع رسیده و این صحنه رو دیده چهارم پایان ساعت کاری اداره بوده و هوس شنا کره و می خواسته بعد کار در اداره شنا و آب تنی کنه واسه همین یهو لباسها شو در اورده به هر حال به دید منفی به این رویداد نگاه نکنیم و انصاف داشته باشیم ودر مورد مدیران و مسئو لین خوب کشورمون زود قضاوت نکنیم🤔

    پاسخ