;
coinex

صرافی کوینکس (CoinEx) ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش

صرافی کوینکس (CoinEx) یکی از معتبرترین بازارهای مبادله رمزارزهاست. امروز درباره نحوه ثبت‌نام و آموزش کار با صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

صرافی کوینکس (CoinEx) یک مرکز مبادله ارزهای رمزنگاری‌ شده است که در دسامبر 2017 راه‌اندازیه شد. دفتر مرکزی این صرافی در کشور هنگ کنگ است. هدف از ایجاد این صرافی به گفته موسسان آن ایجاد بستری بسیار امن، مورد پسند کاربر، کم هزینه و پرسرعت برای تجارت و مبادله طیف گسترده‌ای از ارزهای رمزپایه بوده است. این صرافی از چندین زبان پشتیبانی می‌کند و از بیش از 100 کشور کاربر می‌پذیرد. البته لازم به ذکر است که صرافی کوینس (CoinEX) هنوز در قوانین به ثبت نرسیده است.

صرافی کوینکس (CoinEx) اظهار داشته است که از دارایی‌های مشتریان در هیچ جای دیگری استفاده نخواهد کرد و 100 درصد آنها محفوظ است. به همین دلیل برداشت‌ها از این صرافی بسیار سریع است و کاربران در مدت چند دقیقه وجه خود را در صورت درخواست دریافت خواهند کرد. این صرافی که توانسته تبدیل به رقیبی سرسخت برای دیگر مراکز مبادله رمزارزها در جهان شود، هر روز بر تعداد کاربرانش می‌افزاید. در جهت آشنایی بیشتر شما با این مرکز در مقاله تلاش خواهیم کرد درباره نحوه کار با صرافی کوینکس ، نحوه خرید و فروش در CoinEx و دیگر جزئیات پیرامون آن به صحبت بپردازیم.

صرافی کوینکس (CoinEx) ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش

صرافی کویکنس (CoinEx) دارای جنبه‌های بسیار متنوعی است تا بتواند بهترین خدمات در مبادله و خرید و فروش به مشتریان برساند. برای همین بررسی این صرافی نیز نیازمند توجه به ابعاد گوناگون مختلف است که در این نوشتار تلاش خواهیم کرد تمام آن‌ها را بررسی کنیم. در طول مقاله بحث‌هایی مانند نحوه خرید و فروش در CoinEx ، آموزش ثبت نام کوینکس ، آموزش کار با کوینکس ، همچنین امنیت و دیگر جزئیات آن مورد بحث قرار خواهد گرفت. برای دانستن آنها ما را در پایان دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال پیمان

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

صرافی کویکنکس (CoinEx) چقدر امن است؟

از آنجاکه کوینکس نسبتا جدید است و تاکنون نیز هیچ‌گونه تلاشی برای هک آن انجام نشده است، بنابراین می‌توان آن را بی‌خطر به‌حساب آورد. این درحالی است که این صرافی هیچگونه ویژگی امنیتی پیشرفته‌ای را مانند نظارت بر IP و احراز هویت دوعاملی را ارائه نمی‌دهد. البته در مقابل صرافی کویکنس از فاکتورهای امنیتی مانند استراتژی چند امضایی و HTTPS استفاده کرده تا از منابع مالی مشتریان و داده‌ها به طورکامل محافظت نماید.

صرافی کوینکس (CoinEx)
نحوه کار با صرافی کوینکس / آموزش ثبت نام کوینکس

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، کوینکس یک ارائه‌دهنده خدمات مبادله ارزهای دیجیتال در سطح جهان است که می‌تواند با استفاده از موتور تطبیق سرعت خود تا حداکثر 10 هزار تراکنش را در ثانیه پردازش کند. بنابراین قادر است به سرعت معاملات زیادی در مدت کوتاه پردازش کرده و به سرعت و تنها در عرض چند دقیقه واریز/ برداشت وجه را انجام دهد.

این مسئله نیز در بالا بودن امنیت این صرافی و بالا بردن سرعت آموزش کار با کوینکس بسیار تاثیر گذار است. البته شاید تنها بدی آن این است که نمی‌تواند با استفاده از ارزهای فیات به خرید رمزارز در این صرافی پرداخت. اکنون پس از صحبتی کوتاه درباره امنیت صرافی (CoinEx) می‌خواهیم به بحث مهم آموزش ثبت نام کوینکس بپردازیم. لطفا ادامه مقاله را دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

نحوه کار با صرافی کوینکس : نحوه ثبت نام در CoinEx

اینجا یک حساب کاربری و به طور کلی نحوه ثبت نام در CoinEx بسیار ساده بوده و کل فرآیند آن یک یا دو دقیقه طول خواهد کشید. از آنجا که هیچ محدودیت جغرافیایی برای ثبت نام درنظر نگرفته شده است، هر کسی می‌تواند با ارائه آدرس ایمیل در صرافی کوینکس (CoinEx) ثبت نام نماید. همچنین در صورتی که کاربران گذرواژه خود را فراموش کنند، پس از کلیک بر روی لینک Forgot Password که در صفحه ورود به سیستم وجود دارد، می‌توانند به راحتی با وارد کردن کد تایید شده در ایمیل خودشان، این پسورد را دوباره تنظیم نمایند. در ادامه بحث نحوه ثبت نام در CoinEx آموزش مرحله به مرحله اینکار را نشان خواهید داد.

در مرحله اول آموزش کار با کوینکس و ثبت نام در این صرافی باید به سایت این صرافی بروید و بر روی لینک Sign up که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد، بزنید. در مرحله بعدی آموزش کار با کوینکس و ثبت نام در این صرافی شما باید آدرس ایمیل خود و پسورد مورد نظرتان را وارد کرده و بر روی دکمه Get code بزنید.

در مرحله بعدی آمورش کار با کوینکس شما در عرض چند دقیقه باید کد تایید در ایمیلتان از طرف تیم صرافی کوینکس (CoinEx) دریافت نمایید. این کد را در بخش Email verification code وارد کرده و بر روی گزینه Sign up پس از تایید آیین‌نامه سایت بزنید. همین دیگر نیاز به انجام کاری نیست و به این سادگی می‌توانید در این صرافی ثبت نام بکنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

توکن دفینیتی ICP چیست

صرافی کوینکس (CoinEx)
نحوه کار با صرافی کوینکس / نحوه معامله در صرافی کوینکس

پس از صحبت نام درباره نحوه کار با این صرافی ، می‌خواهیم در ادامه بحث نحوه معامله در صرافی کوینکس به آموزش ورود (Log in) به سایت بپردازیم. برای دانستن تمام ابعاد نحوه خرید و فروش در CoinEx ما را دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه ورود (Log in) به کوینکس

در قدم اول به سایت صرافی بروید و بر روی لینک Sign in که در قسمت بالای صفحه اصلی قرار دارد کلیک کنید. پس از اینکار آدرس ایمیل خود یا شماره تلفن همراه را به همراه پسورد وارد کرده و بر روی دکه Sign in بزنید. (به دلیل احتمال کلاه‌برداری‌های فیشینگ، صرافی کوینکس (CoinEx) پیامی را نمایش می‌دهد که از شما می‌خواهد URL مورد بازدید خود را دوباره چک کنید.) در مرحله آخر باید پازل Captcha را تکمیل کنید. پس از اینکار وارد اکانت خود خواهید شد.

صرافی کوینکس (CoinEx)
نحوه معامله در صرافی کوینکس

اکنون پس از صحبت درباره نحوه ثبت نام و نحوه ورود به حساب در صرافی کوینکس قصد داریم درباره جزئیات احراز هویت در این صرافی به صحبت بپردازیم، ما را در ادامه نیز همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

توکن Bafe IO چیست

موارد مورد نیاز برای احراز هویت

صرافی کوینکس (CoinEx) به کاربران اجازه می‌دهد بدون ارائه هر نوع اسناد هویتی تجارت و معامله خود را آغاز کنید. با اینحال با وجود آنکه هنوز محدودیتی برای سپرده‌گذاری تعیین نکرده است، اما میزان برداشت شما بسته سطح احراز هویت (پایه یا پیشرفته) متفاوت است.

برای تایید احراز هویت در سطح پایه، کاربران باید id معتبر صادر شده توسط دولت خود، گذرنامه و یا گواهینامه رانندگی را به همراه یک تصویر سلفی با متنی که در آن CoinEx نوشته شده ارائه دهند. اسناد مورد نیاز برای تایید سطح پیشرفته نیز در صفحه اکانت شما نمایش داده می‌شود.

برای بهبود امنیت معاملات، صرافی به کاربران توصیه می‌کند، احراز هویت دو عاملی را از طریق اس ام اس یا GA فعال نمایند. اکنون پس از صحبت درباره اسناد مورد نیاز برای احراز هویت در کوینکس ، می‌خواهیم به بح آمورش ترید در کوینکس بپردازیم. در ابتدا این بحث درباره نحوه واریز صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

نحوه واریز در کوینکس

کاربران برای خرید ارزهای رمزنگاری شده‌ای مانند ETH، BTC، BCH و غیره باید حداقل سکه‌های ذکر شده در بخش Fees واریز کنند. این حداقل تقریبا 6 یورو برای بیت کوین است. مراحل واریز وجه به شرح زیر می‌باشد:

  1. وارد حساب کوینکس خود شوید و روی پیوند Wallet واقع در نوار جستجو بزنید.
  2. نام کوین را در زیر باکس Asset portfolio وارد کنید و بر روی لینک Desposit کلید نمایید.
  3. آدرس ودیعه کوینی را که انتخاب کردید، وارد کنید. (به عنوان مثال BCH)
  4. اکنون با این آدرس را در Wallet یا exchange ارسال کنید. اگر کیف پول شما دارای اپ تلفن همراه است، می‌توانید از کد QR برای درج آدرس استفاده کنید.

هنگامی که معامله شما در شبکه بلاکچین تایید شود، بودجه موجود در کیف پول کوینکس قابل استفاده خواهد شد که می‌توانید از برای خرید کوین‌ها استفاده نمایید.

صرافی کوینکس (CoinEx)

اکنون پس از بحث درباره نحوه واریز در کوینکس می‌خواهیم درباره نحوه خرید و فروش در CoinEx به صحبت بپردازیم ما را در ادامه همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

دوج کوین رایگان

نحوه معامله در صرافی کوینکس

کاربران می‌توانند همه ارزهای رمزپایه پیشرو مانند ، ETH، XRP، LTC، ETC و موارد دیگر را از کوینکس خریداری نمایند. همانطور که گفتیم درحال حاضر از پرداخت‌های مبتنی بر ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌شود. از این رو کاربران باید قبل از شروع تجارت با کوینکس از برخی صرافی‌های دیگر BTC یا BCH را خریداری نمایند.

ما در مثال زیر نحوه خرید بیت کوین (BTC) را با استفاده از بیت کوین کش (BCH) نشان خواهیم داد. فرض بر این است که کاربر قبلا BCH را در حساب کوینکس خود واریز کرده است. برای اینکار باید مراحل زیر را دنبال نمایید.

  1. وارد حساب خود شوید و روی لینک Trade واقع در navigation bar بزنید.
  2. جفت ارز را انتخاب کنید. (BTC/BCH)
  3. با کلیک روی تب مربوطه، نوع سفارش را انتخاب کنید. (در تصویر زیر نمونه‌ای از سفارش را مشاهده می‌کنید.)
  4. مقدار BCH مورد نظر برای مبادله یا مقدار BTC مورد نظر برای خرید را وارد کنید و روی دکمه Buy BTC بزنید. پس از اینکار خرید شما تکمیل می‌شود. همانطور که قابل مشاهده است این عمل بسیار آسانتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

صرافی کوینکس (CoinEx)

اکنون در ادامه بحث آموزش ترید در کوینکس می‌خواهیم درباره نحوه خرید اتریوم در این صرافی را به شما نشان دهیم. ما را در ادامه مقاله همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

نحوه خرید اتریوم در کوینکس

در این مثال نحوه خرید اتریوم (ETH) با استفاده از بیت کوین توضیح داده خواهد شد. فرض بر این است که کاربر قبلا BCH را در حساب کوینکس خود واریز کرده است. نحوه انجام اینکار به شرح زیر است:

  1. وارد حساب خود شوید و روی لینک Trade واقع در navigation bar بزنید.
  2. جفت ارز را انتخاب کنید. (ETH/BTC)
  3. با کلیک روی تب مربوطه، نوع سفارش را انتخاب کنید.
  4. مقدار BTC مورد نظر برای مبادله یا میزان ETH مورد نظر برای خرید وارد کنید و روی دکمه Buy ETH کلیک کنید.

تبریک می‌گویم اکنون شما اولین سفارش خود را با ETH ثبت کردید. پس از انجام معامله، ETH در کیف پول دردسترس خواهد بود. می‌توانید وضعیت سفارش خود را در Order History مشاهده نمایید.

اکنون پس از صحبت درباره نحوه خرید اتریوم در کوینکس، در ادامه آموزش ترید در کوینکس قصد داریم درباره نحوه خرید اتریوم کلاسیک در این صرافی صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

صرافی غیرمتمرکز چیست

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

نحوه خرید اتریوم کلاسیک در کوینکس

این مثال نحوه خرید اتریوم کلاسیک با استفاده از بیت کوین نشان می‌دهد. فرض گرفته شده است که کاربر در حساب خود به اندازه کافی BCH دارد. مراحل خرید اتریوم کلاسیک در کوینکس به شرح زیر است:

  1. وارد حساب خود شوید و روی لینک Trade واقع در navigation bar بزنید.
  2. جفت ارز را انتخاب کنید.(ETC/BTC)
  3. با کلیک روی تب مربوطه، نوع سفارش را انتخاب کنید.
  4. مقدار BTC را که می‌خواهید مبادله کنید و یا مقدار ETC که می‌خواهید بخرید را مشخص کرده و در نهایت بر روی گزینه Buy ETC بزنید.

تبریک می‌گویم! شما اولین سفارش ETC در صرافی کوینکس (CoinEx) به ثبت رسانده‌اید. پس از انجام معامله، ETC در کیف پول شما در دسترس خواهد بود. اکنون پس از صحبت درباره نحوه خرید اتریوم کلاسیک در کوینکس قصد آن را داریم که درباره آموزش خرید لایت کوین در کوینکس صحبت نماییم.

صرافی کوینکس (CoinEx)

آموزش خرید لایت کوین در کوینکس

این مثال نحوه خرید لایت کوین را از طریق بیت کوین نشان می‌دهد. فرض گرفته شده است که کاربر قبلا دارای حد کافی BCH در حساب کوینکس خود است. آموزش خرید لایت کوین در کوینکس به شرح زیر است:

  1. وارد حساب خود شوید و روی لینک Trade واقع در navigation bar بزنید.
  2. جفت ارز را انتخاب کنید. (LTC/BTC)
  3. با کلیک روی تب مربوطه، نوع سفارش را انتخاب کنید.
  4. ارزش بیت کوین را که می‌خواهید مبادله کنید و یا مقدار LTC (لایت کوین) را که می‌خواهید بخرید را وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه Buy LTC بزنید.

اکنون پس از بحث درباره نحوه خرید انواع رمزارزها در کوینکس می‌خواهیم به شما مسئله مهم نحوه برداشت از این صرافی یاد بدهیم. اگر می‌خواهید از تمام نکات پیرامون صرافی کوینکس (CoinEx) با خبر شوید. ما در ادامه دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

نحوه خارج کردن و برداشت پول در کوینکس

همانطور که گفته شد شما قادر به برداشت ارز فیات از کوینکس نیستید. اما می‌توانید وجوه خود را به صرافی یا کیف پول دیگری ارسا نمایید. محدودیت برداشت براساس سطح احراز هویت (پایه یا پیشرفته) تعیین می‌گردد.

کوینکس همچنین برای هر ارز رمزنگاری شده حداقل مبلغ برداشت را تعیین کرده است. برای دانستن مقادیر دقیق، کافی است به پایین صفحه اصلی آن مراجعه کنید. قبل از ثبت درخواست برداشت، کاربران باید اطمینان حاصل کنند که مقدار تعیین شده از حداقل مقدار برداشت بیشتر باشد. کوینکس سه نوع برداشت کیف پول دیگر، صرافی دیگر و یک حساب دیگر کوینکس را پیشنهاد می‌دهد. برای برداشت از حسابتان در کوینکس باید مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. به حساب خود وارد شوید و بر روی لینک Wallet در navigation bar کلیک کنید.
  2. نام کوین را در زیر باکس Asset portfolio وارد کرده و بر روی لینک Withdraw بزنید.
  3. گزینه Normal Transfer را انتخاب کرده و آدرس دقیق واریز را در کیف پول یا صرافی دیگری که می‌خواهید، انتخاب کنید.
  4. میزان برداشت را تعیین کنید.
  5. اگر احراز هویت دوعاملی شما فعال است، authentication code (کد هویت) خود را وارد کرده و بر روی دکمه Withdraw Now بزنید.

پس از انجام معامله، کوین‌ها به آدرس مورد نظر شما ارسال می‌شوند. همچنین وضعیت برداشت‌ها در پیشینه سفارش‌های قابل بررسی است.

صرافی کوینکس (CoinEx)

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

جمع‌بندی

صرافی کوینکس (CoinEx) مجموعه گسترده‌ای ارزهای رمزنگاری شده را برای مبادله دارا است. ارزهایی مانند BCH، ETH،  BTC و USDT قابل معامله است. صرافی کوینکس فقط 0.10 درصد از کاربران هنگام مبادله کسر می‌کند و بسیار کم هزینه است. صرافی کوینکس یک سیستم امنیتی با مراقبت همه‌جانبه را پیاده‌سازی کرده است.

این پلتفرم از پروتکل‌های مختلفی برای تامین جنبه‌های مختلف سیستم عامل استفاده می‌کنید. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که کلیه معاملات در مربوط به پرداخت، مبادله، نقل و انتقالات انجام شده در این بستر بسیار ایمن است. صرافی کوینکس (CoinEx) اظهار داشته است که از دارایی‌های مشتریان در هیچ جای دیگری استفاده نخواهد کرد و 100 درصد آنها محفوظ است.

به همین دلیل برداشت‌ها از این صرافی بسیار سریع است و کاربران در مدت چند دقیقه وجه خود را در صورت درخواست دریافت خواهند کرد. تمام این دلایل باعث شده است که این صرافی تبدیل به رقیبی سرسخت برای دیگر مراکز مبادله رمزارزها در جهان شود.

صرافی کوینکس (CoinEx)

کاربران این بستر هر روز درحال گسترش است و مرکز توجهات چند وقتی است که به این پلتفرم معطوف گشته است. با اینحال به دلیل جدید بودن ممکن است بسیاری با آن آشنایی نداشته باشند. به همین دلیل ما در طول مقاله تلاش کردیم تمام ابعاد مختلف مربوط به صرافی از میزان ایمنی، نحوه معامله، واریز، برداشت و خرید انواع ارزهای دیجتال به شما آموزش دهیم.

تا شما بتوانید با این بستر جدید و فعال راحت‌تر برخورد کرده و به آسانی بدون هیچ مشکل اساسی به مبادله و خرید و فروش با آن بپردازید. شاید تنها مشکل این بستر نداشتن امکان مبادله با ارزهای فیات است.

البته این صرافی امکان  انتقال به کیف پول‌ها و بسترهای دیگر را فراهم‌ کرده است تا مشکلی نیز در این بابت وجود نداشته باشد. همانطور که دیدید کار با این صرافی بسیار آسان بوده و خیلی سریع همه‌چیز را می‌توانید بیاموزید. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد در جهت آموزش به شما یاری رساند. ما تلاش کردیم تمام ابعاد مربوط به این مسئله را مورد بررسی قرار دهیم. با اینحال اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم. خوشحال می‌شویم، آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: cryptimi

نظر شما درباره صرافی کوینکس (CoinEx) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر