;
coinex

تریلر فصل آخر سریال The Walking Dead منتشر شد

از آنجایی که مدت زیادی به پخش فصل 11 سریال مردگان متحرک نمانده، تریلر فصل آخر سریال The Walking Dead منتشر شده است. برای مشاهده آن، با ما باشید.

بالاخره شبکه AMC اولین تریلر سریال پرطرفدار مردگان متحرک را منتشر کرد. فصل یازدهم یا همان فصل نهایی این سریال از ۱۵ اوت در ای‌ام‌سی+ و ۲۲ آگست از ای‌ام‌سی پخش خواهد شد و در این فصل بازماندگان الکساندریا را بازسازی خواهند کرد. در ادامه برای مشاهده تریلر فصل آخر سریال The Walking Dead با تکراتو همراه باشید.

تریلر فصل آخر سریال The Walking Dead منتشر شد

انجلا کنگ شورانر سریال مردگان متحرک، تریلر جدید را در کامیک-کان مجازی امسال رونمایی کرده است. او می‌گوید:

ما با بسیاری از شخصیت‌های بزرگی که دوست‌شان داریم به شکلی بزرگ و عظیم بازگشته‌ایم. اما آن صحنه‌های بدلکاری و لحظات ترسناک و همه لحظات جذاب نیز بازمی‌گردند و من فکر می‌کنم که کار کردن بر روی این پروژه برای همه ما لذت‌بخش بوده. در فصل یازدهم، ما با داستان‌ها و شخصیت‌های جدید سنگ تمام گذاشته‌ایم، و من بسیار هیجان‌زده‌ام که آن را با مخاطبین به اشتراک بگذارم.

اسکات گیمپل، مدیر محتوای دنیای مردگان متحرک نیز پیش‌تر فاش کرده بود که فصل پایانی سریال ۲۴ اپیزود خواهد داشت که با هشت اپیزود مملو از صحنه‌های اکشن آغاز خواهد شد. بخش‌های هشت اپیزود دوم و سوم از فصل یازدهم نیز در سال ۲۰۲۲ پخش خواهند شد تا پرونده سریال اصلی «مردگان متحرک» به پایان برسد.

اولین بخش فصل یازدهم سریال The Walking Dead شامل هشت قسمت است و قرار است که ۲۲ اوت (۳۱ مرداد) در شبکه AMC و یک هفته زودتر یعنی ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) در AMC+ منتشر شود. فصل آخر سریال The Walking Dead توسط آنجلا کانگ (Angela Kang) کارگردانی شده است. این سومین فصل از این سریال است که توسط آنجلا کارگردانی می‌شود.

تریلر فصل آخر سریال The Walking Dead

بازیگران فصل آخر این سریال شامل نورمن ریدس (Norman Reedus) در نقش داریل دیکسون، ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) در نقش کارول پلیتیر، لورن کوهن (Lauren Cohan) در نقش مگی گرین، کریستین سراتوس (Christian Serratos) در نقش روزیتا اسپینوزا، جاش مک‌درمیت (Josh McDermitt) در نقش یوگن پورتر، ست گیلیام (Seth Gilliam) در نقش گابریل استوکس، راس مارکواند (Ross Marquand) در نقش آرون، کاری پیتون (Khary Payton) در نقش ازکیال و جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) در نقش نگان می‌شوند. لیلا رابینز، جاش همیلتون، ریچی کاستر و مارگو بینگهام نیز دیگر بازیگران جدید این فصل خواهند بود.

در فصل‌های قبلی این سریال، بازماندگان با با شیاطین گذشته رو‌به‌رو شده و با تهدید‌های جدید، با دوستی و روابط و با خسارات ناشی از آخرالزمان مبارزه می‌کردند. اما در خلاصه داستان فصل 11 مردگان متحرک آمده است که اکنون تمام کسانی که در آلکساندریا (اسکندریه) زندگی می‌کنند برای شروعی تازه و غذا دادن به تعداد افراد روزافزون ساکن آن جا که شامل بازماندگان سقوط پادشاهی و آتش زدن هیل‌تاپ در کنار مگی و گروه جدیدش یعنی the Wardens می‌شوند، تلاش می‌کنند.

ساکنان اسکندریه بسیار بیشتر از تعدادی است که بتوان آن‌ها را کنترل، تغذیه و محافظت کرد. اوضاع وخیم است زیرا تنش بر اثر حوادث گذشته بالا می‌گیرد و سطح حفاظت از خود در دیواره‌های ویران شهر شدت می‌گیرد.

آن‌ها می‌بایست قبل از فروپاشی اسکندریه مانند بسیاری از جوامع دیگری که در طول سال‌ها با آن روبه‌رو شده‌اند، غذای بیشتری ذخیره کنند. اما کجا و چگونه؟ آن‌ها بیشتر از هر زمان دیگری گرسنه و نحیف شده‌‌اند ولی باید عزم و قدرت را برای محافظت از فرزندان خود پیدا کنند حتی اگر این به معنی از دست دادن زندگی خود باشد. در همین حال، بی‌خبر از کسانی که در اسکندریه هستند، یوجین، ازکیل، یومیکو و پرنسس توسط سربازان مرموزی که اعضای یک گروه بزرگتر هستند در اسارت هستند.

برای تماشای تریلر فصل آخر مردگان متحرک در یوتیوب، اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر فصل آخر سریال The Walking Dead چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر