;
coinex

بهترین فیلم های کره ای عاشقانه ؛ فهرستی از فیلم های عاشقانه‌ کره

ژانر عاشقانه یکی از محبوب‌ترین ژانرهای فیلم‌های کره‌ای است. به همین خاطر، ما این گفتار را به بهترین فیلم های کره ای عاشقانه اختصاص داده‌ایم.

هر کس اندکی از صنعت سینمای کره مطلع باشد، از پیشرفت‌های چشمگیر آن خبر دارد. از طرفی، فیلم‌ها و سریال‌های عاشقانه این کشور نیز همیشه بین مردم طرفداران خود را داشته‌اند و توجه بینندگان زیادی را به خود جلب می‌کردند. از این رو، در این مقاله قصد داریم بهترین فیلم های کره ای عاشقانه را به شما معرفی کنیم که دیدن آنها به تمام فیلمبازارن کره‌ای پیشنهاد می‌شود. در ادامه با تکراتو همراه باشید!

بهترین فیلم های کره ای عاشقانه


هرچند بیشتر کشورهای آسیایی و خاورمیانه از دیرباز با فیلم و سریال‌های کره‌ای آشنا هستند و حتی ما ایرانیان نیز برخی از آنها را در تلویزیون ملی خود تماشا کرده‌ایم، اما در این چندسال اخیر طرفداران صنعت سینمای کره نه تنها در آسیا، بلکه در کشورهای اروپایی و دیگر نقاط جهان نیز گسترش یافته و زیاد شده‌اند و به جرئت می‌توان گفت کره جنوبی بخش مهمی از این امر را مدیون فیلم سینمایی انگل (Parasite) است.

این فیلم سینمایی در ماه‌های آخر سال 2019 به کارگردانی بونگ جون-هو اکران شد و توانست در همان سال در جشنواره کن برنده نخل طلا شود. اما این تمام ماجرا نیست چرا که در سال 2020 این فیلم در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب نامزد شد و توانست جوایز زیادی از جمله بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان را برنده شود. البته این فیلم در آن سال جایزهٔ اسکار بهترین فیلم را نیز برنده شد و به طور کلی جوایز زیادی را درو کرد.

از این‌ها که بگذریم، فیلم های سینمایی کره ای عاشقانه نیز بسیار پرطرفدار هستند. از این رو، اگر قصد دارید که فیلم کره ای عاشقانه ببینید، دانستن بهترین‌های این ژانر شما را در انتخاب بهترین فیلم های کره ای عاشقانه کمک می‌کند. بنابراین با ما باشید تا برترین‌های این ژانر را به شما معرفی کنیم.

همیشه (Always)

  • تاریخ اکران: 2011
  • بازیگران: So Ji-sub, Han Hyo-joo
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
لیست فیلم های سینمایی کره ای عاشقانه

این فیلم سینمایی را می‌توان یکی از بهترین فیلم های کره ای عاشقانه دانست که با الهام از فیلم City Lights چارلی چاپلین ساخته شده است. داستان این فیلم در باره یک زن نابینا و یک بوکسر است که در حال حاضر در یک پارکینگ به صورت نیمه وقت مشغول به کار است و او گذشته‌ای تاریک دارد.

در واقع، آنها طی اتفاقاتی با هم آشنا می‌شوند و یک عشق شیرین بین آنها شکل می‌گیرد. به طور کلی، فیلمبرداری وموسیقی بک گراند این فیلم کره ای عاشقانه فضایی عالی را به وجود آورده است. ینابراین طرفداران بهترین فیلم های کره ای عاشقانه نباید تماشای فیلم سینمایی همیشه را از دست بدهند!

دختر پرروی من (My Sassy Girl)

  • تاریخ اکران: 2001
  • بازیگران: Jun Ji-hyun, Cha Tae-hyun
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
لیست فیلم های سینمایی کره ای عاشقانه

دختر پرروی من یکی از بهترین فیلم های کره ای است و یک فیلم کره ای کمدی عاشقانه به شمار می‌آید. در واقع این فیلم سینمایی کره ای کمدی عاشقانه توانست در سراسر شرق آسیا بسیار مشهور شود و حتی برخی افراد آن را با فیلم بی‌نظیر تایتانیک مقایسه می‌کردند.

در این فیلم کره ای عاشقانه چا ته هیون به عنوان دانشجوی مهندسی با دختری پررو (با بازی جون جی هیون) ملاقات می‌کند. این زوج عجیب و غریب عاشقانه‌ای غیر عادی و گردبادی را با پیچ و خم‌های فراوان آغاز می‌کنند. کاراکتر دختر پررو یک شخصیت برجسته فیلم است و شما این دو ساعت فیلم را با خنده و گریه می‌گذرانید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2021

بهترین فیلم های کره ای 2020

نوازش باد (Windstruck)

  • تاریخ اکران: 2004
  • بازیگران: Jun Ji-hyun, Jang Hyuk
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
لیست فیلم های سینمایی کره ای عاشقانه

اگر از از دیدن سینمایی دختر پرروی من لذت بردید و دوست دارید فیلم‌های بیشتر مانند آن ببینید، از دیدن سینمایی نوازش باد غافل نشوید. کارگردان و بازیگر نقش دختر فیلم نیز همانند فیلم دختر پرروی من است. فراتر از بازیگران و عوامل فیلم، شباهت‌های زیادی بین این دو فیلم وجود دارد.

داستان این فیلم درباره یک پلیس بلندپرواز به نام Yeo Kyung-jin است. زمانی که وی قصد داشت دزدی را دستگیر کند، اشتباها یک معلم فیزیک به نام Go Myung-woo (با بازی Jang Hyuk) را دستگیر می‌کند. کم کم بین این دو احساساتی شکل می‌گیرد و روند فیلم عاشقانه می‌شود.

دوست دختر من یک مأمور مخفی است (My Girlfriend is an Agent)

  • تاریخ اکران: 2009
  • بازیگران: Im Yeong-ho, Chun Sung-il, Shin Hye-yeon, Park Kyung-duk
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
لیست فیلم های سینمایی کره ای عاشقانه

این فیلم از ترکیبی از ژانرهای عاشقانه، کمدی و اکشن ساخته شده و برخی آن را ورژن کره‌ای فیلم هالیوودی Mr. & Mrs. Smith می‌دانند. در این فیلم دو بازیگر کیم هانول و کانگ جی هوان در نقش ماموران مخفی بازی می‌کنند. این دو در یک رابطه عاشقانه و نفرت قرار می‌گیرند اما در مورد هویت مامور مخفی بودن یکدیگر اطلاعی ندارند.

با این حال، هر دوی آنها برای ماموریتی در کره اعزام می‌شوند و در همین حال عشقی پرتنش بین آنها ایجاد می‌شود. این فیلم توانست در باکس آفیس کره عملکرد خوبی داشته باشد و حتی سریال 7th Grade Civil Servant از این فیلم الهام گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2020

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

معماری 101 (Architecture 101)

  • محصول سال: 2012
  • ژانر: Uhm Tae-woong, Han Ga-in, Lee Je-hoon, Bae Suzy
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
لیست فیلم های سینمایی کره ای عاشقانه

فیلم کره ای معماری 101 داستان نوستالژی یک عشق گمشده را بیان می‌کند که در آن، سوزی از گروه Miss A نیز حضور دارد. این فیلم در زمان حال اتفاق می‌افتد؛ زمانی که خانمی به نام یانگ سون یون برای طراحی یک خانه با همکلاسی قدیمی خود در آنجا دیدار می‌کند.

این دو برای اولین بار همدیگر را در کلاس معماری دیده بودند و در آنجا عاشق هم شده بودند. معماری 101 سیر تحول عاشقانه جوانی آنها را دنبال می‌کند و آنها را از طریق گذشته به یکدیگر پیوند می‌زند. این سریال با داشتن شخصیت‌هایی عمیق، مخاطبان را به یاد عشق اول می‌اندازد.

ایل ماری (Il Mare)

  • تاریخ اکران: 2000
  • بازیگران: Jun Ji-hyun, Lee Jung-jae
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه جدید

هرچند این فیلم نتوانست در باکس آفیس کره چندان هم موفق باشد، اما در بین طرفداران عاشقانه‌های نوستالژی بسیار محبوب است. این فیلم درباره یک عاشقانه آرام است. داستان فیلم درباره شخصی به نام اون جو بوده که از خانه‌اش در ایلمر نقل مکان می‌کند و یک کارت تبریک کریسمس برای صاحب جدید خونه در سال 1999 به جا می‌گذارد. در آن کارت از او می‌خواهد که هر نامه‌ای که برای او می‌آید را به آدرس جدیدش بفرستد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای تاریخی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

همه چیز درباره همسرم (All About My Wife)

  • تاریخ اکران: 2012
  • بازیگران: Im Soo-jung, Lee Sun-kyun, Ryu Seung-ryong
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
فیلم سینمایی کره ای کمدی عاشقانه

بیشتر اوقات، شاهد این هستیم که کشورهای دیگر از روی فیلم وسریال‌های عاشقانه کره‌ای بازسازی می‌کنند. اما در مورد فیلم همه چیز درباره همسرم قضیه فرق دارد چراکه این فیلم بازسازی شده یک فیلم آرژانتینی به نام A Boyfriend for My Wife است.

داستان این فیلم درباره مردی است که نمی‌تواند غرغرهای همسرش را تحمل کند و در عین حال نمی‌تواند از همسرش تقاضای طلاق کند. به همین خاطر مردی را استخدام کند تا همسرش را از راه به در کند. این فیلم شامل شوخی‌های جالبی است و از داستان بسیار قوی برخوردار است.

عشق 911 (Love 911)

  • تاریخ اکران: 2012
  • بازیگران: Go Soo, Han Hyo-joo
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
فیلم سینمایی کره ای کمدی عاشقانه

داستان این فیلم عاشقانه درباره یک مأمور آتش نشانی به نام Kang-il بوده که نمی‌تواند با مرگ همسرش کنار بیاید و یک پزشک سنگدل به نام Mi-soo است که به معالجه غلط متهم شده است. در این میان، می سو برای رفع اتهام و نگه داشتن مدرک پزشکی خود دست به دامن این آتش نشان می‌شود که می‌تواند با شهادت دادن او را از این مهلکه نجات دهد. این مسئله موجب می‌شود این دو نفر به هم نزدیک‌تر شوند و یک داستان عاشقانه را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت (Faith)

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

عشق، دروغ ها (Love Lies)

  • تاریخ اکران: 2016
  • بازیگران: Han Hyo-joo, Chun Woo-hee, Yoo Yeon-seok
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
فیلم سینمایی کره ای کمدی عاشقانه

Love، Lies یک فیلم عاشقانه بی‌نظیر است که در دهه 1940، زمانی که کره در اشغال ژاپن بود، اتفاق می‌افتد. هان هیو جو و چون یون هی به ترتیب در نقش یونگ سو یول و سئو یئون هی در نقش دو گیسانگ بازی می‌کنند که در حال یادگیری موسیقی سنتی کره‌ای هستند.

یک روز در سال 1943، سو یول با ترانه سرای مشهور موسیقی پاپ آشنا می‌شود و عاشق او می‌شود. این عشق موجب می‌شود رابطه او با یون هی بدتر شود و همینطور او بین دو راهی موسیقی سنتی و مدرن گیر می‌افتد. این فیلم عاشقانه درونمایه‌ای تاریخی دارد و درد و رنج مردم کره را زمانی که زیر سلطه امپراتوری ژاپن بودند، به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

200 پوند زیبایی (200 Pounds Beauty)

  • تاریخ اکران: 2006
  • بازیگران: Kim Ah-joong, Joo Jin-mo
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
فیلم سینمایی کره ای کمدی عاشقانه

همه ما می‌دانیم که کره جنوبی در جراحی پلاستیک در جهان حرف اول را می‌زند و بنابراین عجیب نیست که یکی از فیلم‌های عاشقانه آنها به این موضوع ربط داشته باشد. در فیلم 200 پوند زیبایی، یک خواننده محبوب به دلیل اضافه وزن چهره خود را نشان نمی‌دهد و به جای نشان دادن خود، تصمیم می‌گیرد به جای یک خواننده مشهور دیگر بخواند.

اما او بسیار افسرده می‌شود و در نهایت تصمیم می‌گیرد عمل جراحی زیبایی انجام دهد. او با ظاهر جدید و باریک خود تصمیم می‌گیرد به عنوان یک خواننده جدید وارد صنعت موسیقی شود. در این فیلم، استانداردهای زیبایی در کره جنوبی به نمایش گذاشته می‌شود و البته آهنگ‌ها و رقص‌های آن نیز می‌تواند شما را سرگرم کند.

با تو بودن (Be With You)

  • تاریخ اکران: 2018
  • بازیگران: So Ji-sub, Son Ye-jin
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
فیلم کره ای کمدی عاشقانه

ملودرام Be With You 2018 یکی از موفق‌ترین سینمایی‌های کره ای است که توانست در کوتاه ‌ترین زمان (7 روز) به حدود یک میلیون بیننده برسد. با بازی So Ji-sub و Son Ye-jin به ترتیب در نقش های اصلی مرد و زن، Be With You بازسازی کره‌ای یک فیلم محبوب ژاپنی به همین نام است.

داستان این فیلم درباره مردی است که پسر کوچک خود را به تنهایی بزرگ می‌کند چراکه همسرش حدود یک سال پیش فوت کرده است. اما ناگهان در یک روز تابستانی همسرش به خانه برمی‌گردد و هیچ چیز از این یک سال و مرگ خودش را به خاطر ندارد.

بیشتر بخوانید:

سریال پاچینکو (Pachinko)

بهترین فیلم های کره ای کمدی

من یک سایبورگ هستم، ولی مشکلی نیست (I’m a Cyborg, But That’s OK)

  • تاریخ اکران: 2006
  • بازیگران: Rain, Im Soo-jung
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
فیلم کره ای کمدی عاشقانه

کارگردانی این اثر را پارک چان ووک (Park Chan-wook) انجام داده است که یکی از کارگردانان بسیار تحسین شده کره به شمار می‌آید. داستان این فیلم عاشقانه در یک بیمارستان روانی اتفاق می‌افتد. شخصیت‌های اصلی داستان هر دو به بیماری روانی مبتلا هستند و یک عشق عجیب و غریب را رقم می‌زنند.

اگر شما از فیلم‌های عاشقانه معمولی که سعی می‌کنند با شمع و یا وسایل فانتزی فضا را عاشقانه کنند خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این فیلم که داستان خاص و عجیبی دارد را از دست ندهید.

زیبای درون (The Beauty Inside)

  • تاریخ اکران: 2015
  • بازیگران: Han Hyo-joo, Park Shin-hye, Go Ah-sung
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
فیلم کره ای کمدی عاشقانه

ووجین زندگی غیرمعمولی دارد. او هر روز با جسمی متفاوت از خواب بیدار می‌شود؛ گاهی اوقات در جسم یک پسر و در بقیه مواقع در جسم یک دختر است. بعضی وقت‌ها حتی ملیت آن نیز تغییر می‌کند. با این حال، علایق و ذهن او در تمامی حالات ثابت است.

این فیلم با داشتن صحنه‌های متفاوت و جالب، به خوبی شما را سرگرم می‌کند و از آنجایی که بدن ووجین هر روز تغییر می‌کند، بیش از دوازده بازیگر در نقش او بازی می‌کنند و از جمله این بازیگران می‌توان به پارک شین هه و گو آه سانگ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

فرصتی برای به یاد آوردن (A Moment to Remember)

  • تاریخ اکران: 2004
  • بازیگران: Jung Woo-sung, Son Ye-jin
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه

این فیلم یکی از محبوب‌ترین عاشقانه‌های کره ای در تمام دوران است. سون یه جین بازیگر نقش اول زن فیلم (کیم سو جین) را بازی می‌کند. طی اتفاقاتی، او با چویی چول سو، یک کارمند ساخت و ساز آشنا می‌شود. آنها عاشق یکدیگر می‌شوند و با هم ازدواج می‌کنند.

اما این دختر در 27 سالگی دچار یک نوع آلزایمر نادر می‌شود و هر روز اوضاع وی بدتر می‌شود. پس از این مسئله، رابطه آنها متزلزل می‌شود ولی چویی تصمیم می‌گیرد همراه دختر تا آخر راه بماند. این درام عاشقانه می‌تواند اشک شما را دربیاورد و هرچند که از دست دادن حافظه در درام‌های امروز کره‌ای به یک کلیشه تبدیل شده است، اما این فیلم در این زمینه پیشگام بوده است و دیدن آن خالی از لطف نیست.

پسر گرگ‌نما (A Werewolf Boy)

  • تاریخ اکران: 2012
  • بازیگران: Song Joong-ki, Park Bo-young
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه جدید

در دنیای امروزی، پیرزنی تماسی را دریافت می‌کند که از او خواسته می‌شود خانه خانوادگی قدیمی‌اش را بفروشد. زمانی که او به آن خانه می‌رود، خاطرات عاش وی که 47 سال پیش رخ داده برای او زنده می‌شود. اما همانطور که از اسم فیلم نیز مشخص است، این یک رابطه نرمال نیست.

زمانی که آنها به آن خانه نقل مکان می‌کنند، دختر جوان یک پسر وحشی را پیدا می‌کند و فکر می‌کند او از ابزماندگان جنگ کره است. مادر دختر نیز با مهربانی پسر را به فرزندخواندگی می‌گیرد تا او را بزرگ کنند و نام او را چول سو می‌گذارند.

اما این پسر یتیم یک بچه معمولی نیست. دمای بدن او بالاتر از حد طبیعی است و رفتاری وحشیانه دارد. همینطور او قادر به خواندن و صحبت کردن نیست. در ابتدا دختر جوان از چول سو خوشش نمی‌آمد اما کم کم عاشقش می‌شود و پسر گرگینه نیز به نوبه خود عشقش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

بهترین سریال های جی سانگ

کشتی‌شکسته روی ماه (Castaway on the Moon)

  • محصول سال: 2009
  • بازیگران:  Jung Jae-young, Jung Ryeo-won
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه

هرچند خودکشی و اعتیاد به اینترنت جزو عناصر مشهور فیلم‌های عاشقانه نیستند، اما این فیلم پرمفهوم یک عشق پرمعنا را به تصویر می‌کشد. زمانی که فیلم شروع می‌شود، مردی با نام Kim Seong-geun بر لبه پل مشهور Mapo ایستاده است.

او که در زندگی خود با شکست‌هایی مواجه شده است و قصد دارد که خودکشی کند. اما حتی در این کار نیز موفق نمی‌شود و زمانی که خود را از پل به پایین پرت می‌کند، موج‌ها او را به جزیره‌ای هدایت می‌کنند.

وقتی سونگ گوم چشمهایش را باز می‌کند، خود را در یک جزیره خالی از سکنه در وسط رود هان می‌بیند. او تصمیم می‌گیرد در آن روستا به تنهایی زندگی کند و تبدیل به رابینسون کره شود. در همین حال، زنی به نام Kim Jung-yeon برای سرگرمی مشغول عکس برداری از ماه می‌شود.

یک بار او به طور اتفاقی دوربینش را به سمت جزیره آن جزیره می‌گیرد و سونگ گوم را می‌بیند. از آن پس این دو از طریق بطری درون آب، نوشتن بر روی شن‌های ساحل و همینطور تحویل جاجانگمیون با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم این فیلم زیبا را از دست ندهید.

نغمه ای برای عشق (Tune in for Love)

  • محصول سال: 2019
  • بازیگران: Kim Go eun, Jung Hae in
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه جدید

اگر به دنبال یک عاشقانه آرام هستید که لحظات خود را با آن سپری کنید، نغمه ای برای عشق مناسب شماست. این فیلم داستانی عاشقانه درباره هیون ووی خوش بین (جونگ هه این) و می سوی سخت کوش (کیم گو یون) است که به طور تصادفی با هم ملاقات می‌کنند. هیون وو تصمیم می‌گیرد در مغازه نانوایی می سو کار کند. اوایل می سو از او می‌ترسد اما رفته رفته بهم نزدیک‌تر می‌شوند و عشقی آرام میان آنها رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

گروه کیپاپ کارد (KARD)

در روز عروسی تو (On Your Wedding Day)

  • تاریخ اکران: 2018
  • بازیگران: Park Bo young, Kim Young kwang
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه جدید

اگر از فیلم‌های عاشقانه‌ای که بیشتر به واقعیت نزدیک هستند و در آنها همه چیز به صورت گل و بلبل جلو نمی‌رود خوشتان می‌آید، پیشنهاد می‌کنیم این سریال را از دست ندهید! وو یون (کیم یونگ کوانگ) در همان نگاه اول عاشق دانش آموز جدید مدرسه سونگ هه (پارک بو یونگ) می‌شود. سونگ هه که علاقه ای به او ندارد، برای کاهش جلب توجهات در مدرسه با وو یون توافق می‌کند که وانمود کنند با هم قرار می‌گذارند اما با گذر زمان آنها واقعا عاشق هم می‌شوند تا اینکه یک روز سونگ هه با وو یون تماس می‌گیرد و همه چیز بعد از آن تماس تغییر می‌کند.

فراموش نشدنی (Unforgettable)

  • تاریخ اکران: 2016
  • بازیگران: Do Kyung Soo, Kim So Hyun, Yun Joon Suk
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه

داستان این درام عاشقانه با یک نامه شروع می‌شود. در این سریال گوینده رادیو نامه‌ای از اولین عشقش دریافت می‌کند و خاطرات فراموش شده را زنده می‌کند. در واقع 23 سال قبل، 5 دوست تابستان را با هم می‌گذرانند. یکی از آنها که نامش Beom-sil است، پسری خجالتی و معصوم بوده که عاشق Soo-ok است ولی این دختر از ناحیه پا آسیب دیده و نمی‌تواند به درستی راه برود. حال که از ان عشق 23 سال می‌گذرد، نامه‌ای از آن زمان از راه می‌رسد.

ترش و شیرین (Sweet & Sour)

  • تاریخ اکران: 2021
  • بازیگران: Jang Ki Yong, Chae Soo Bin, Krystal
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه
بهترین فیلم های کره ای عاشقانه

در نهایت، به سراغ فیلم عاشقانه ترش و شیرین می‌رویم. در این فیلم، جانگ هیوک (Jang Ki Yong) کسی است که دوست دارد کار و عشق خود را با هم داشته باشد. او در یک رابطه عاشقانه با نامزدش دا یون (Chae Soo Bin) بوده که او یک پرستار است، می باشد. در همین حال جانگ هیوک که تازه در یک شرکت بزرگ مشغول به کار شده، مجبور است برای تثبیت موقعیت کاریش با دختری به نام با بو یونگ (Krystal) رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cinemaescapist

نظر شما در خصوص بهترین فیلم های کره ای عاشقانه چیست؟ به نظر شما چه فیلم های عاشقانه دیگری می‌توانند در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فیلم با تو بودن نابودم کرد اصلا هنوز دارم براش گریه میکنم 😕🤕

    پاسخ