;
coinex

زمان پخش فصل ششم لوسیفر مشخص شد

قرار است فصل ششم سریال لوسیفر، آخرین فصل این سریال فانتزی باشد. اخیرا نتفلیکس زمان پخش فصل ششم لوسیفر را مشخص کرده است. برای دانستن جزئیات، با ما باشید.

سرانجام شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار فصل ششم سریال Lucifer را اعلام کرد و قرار است این فصل سریال، که فصل آخر آن محسوب می‌شود، در 10 قسمت و به طور کامل در تاریخ 10 سپتامبر امسال پخش شود.

زمان پخش فصل ششم لوسیفر مشخص شد

سریال لوسیفر یکی از پرطرفدارترین سریال‌های فانتزی است که پخش آن از سال 2016 و از طریق شبکه فاکس آغاز شده بود. عوامل این سریال تاکنون چندین بار تصمیم گرفته‌اند که به این سریال پایان دهند اما به درخواست هواداران آن، این سریال برای فصل‌های بعدی تمدید می‌شد.

در واقع پس از اینکه 3 فصل این سریال از شبکه فاکس پخش شد، روند ساخت این سریال متوقف شد و در ادامه شبکه نتفلیکس حق ساخت این سریال را برای فصل پایانی و چهارم آن گرفت اما پس از موفقیت آن، این سریال را برای فصل پنجم که فصل آخر آن محسوب می‌شد، تمدید کرد.

حال نیز این سریال برای فصل ششم تمدید شده و به نظر می‌رسد این فصل دیگر فصل پایانی لوسیفر خواهد بود چرا که  در ابتدای خلاصه داستان فصل ششم این سریال نیز آمده است:

بالاخره و این بار واقعا، به فصل پایانی سریال لوسیفر رسیدیم.

زمان پخش فصل ششم لوسیفر
تاریخ انتشار فصل ششم سریال Lucifer

جو هندرسون (Joe Henderson)، یکی از مدیران اجرایی این سریال درباره دلیل ساخته شدن فصل ششم در حالی که قرار بود فصل پنجم آخرین فصل این سریال باشد، گفته بود:

این فصل، فصل خداحافظی محسوب می‌شه. ‌وقتی تازه به آخر فصل پنج رسیدیم، متوجه وجود داستان فصل ششم شدیم و تا قبل از اون، نمی‌دونستیم اینجور داستانی رو می‌تونیم بیان کنیم.

تام الیس ستاره سریال به همراه جو هندرسون و ایلدی مودروویچ، تهیه‌کنندگان مجموعه در پنل سریال در کامیک-کان از مرگ غیرمنتظره شخصیت «دن» با بازی کوین الخاندرو گفتند. هندرسون می‌گوید:

کوین الخاندرو در واقع ایده مردنش را پیشنهاد کرد و گفت که فصل پایانی است، و همه عاشق این شخصیت شده‌اند. در مراحل ابتدایی بودیم و این پیشنهاد در ذهن ما باقی ماند. بنابراین تقصیر خود کوین است.

داستان سریال در مورد لوسیفر ارباب دوزخ است که به لس‌آنجلس می‌آید و به پلیس این منطقه برای حل معماهای جنایی کمک می‌کند. تام الیس، ریچل هریس، دی‌بی وودساید، دنیس هیزبرت، لزلی-آن برانت، ایمی گارسیا، تریشا هلفر، اسکارلت استوز و کوین الخاندرو بازیگران این سریال بوده‌اند.

بنابراین همانطور که گفته شد، طرفداران این سریال می‌توانند در اواسط شهریور ماه فصل پایانی این سریال را به طور کامل دانلود و تماشا کنند. شما می‌توانید برای تماشای تریلر آخرین فصل این سریال در یوتیوب، اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص زمان پخش فصل ششم لوسیفر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر