;
coinex

تیزر بتل پس سیزن 6 کالاف دیوتی منتشر شد

بازی call of duty یکی از بازی‌های پرطرفدار اکشن است و اخیرا تیزر بتل پس سیزن 6 کالاف دیوتی منتشر شده است. برای تماشای آن، با تکراتو همراه باشید!

مطمئنا تمامی طرفداران بازی‌های اکشن و تفنگی با بازی ندای وظیفه یا همان کال آف دیوتی آشنایی دارند. این بازی تا حدودی مانند مدرن کامبت 5 است و در آن طیف گسترده‌ای از بازیکنان سراسر جهان به مبارزه و جنگ می‌پردازند و ماموریت‌ها را تکمیل می‌کنند. تاکنون 6 آپدیت از call of duty منتشر شده و اخیرا تیزر بتل پس فصل ششم آن نیز منتشر شده است و شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

تیزر بتل پس سیزن 6 کالاف دیوتی منتشر شد

آپدیت فصل ششم کال اف دیوتی موبایل سرشار از هیجان و جذابیت است. در واقع نسخه موبایل کال آف دیوتی فصل جدیدی را منتشر کرده است که طبق معمول با نقشه‌های جدید و حالت‌های جدید همراه است.

با انتشار این آپدیت گیمر های جدیدی نیز جذب این بازی شده‌اند. در آپدیت فصل شش Call of Duty، شما به یک محیط کاملا هیجان انگیز برده می‌شوید و به نقشه‌ها و آیتم‌های جدیدی دسترسی دارید.

فصل شش این بازی مثل مانند فصل‌های قبلی بازیکن‌های جدیدی جذب کرده است و توانسته یک بار دیگر خود را بین رقبای هم سطح خود نشان دهد و حتی برخی کاربران را از حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل منصرف کند. در این مدت تیزر بتل پس فصل 6 کالاف دیوتی نیز منتشر شده است که در ادامه مطلب می‌توانید ویدئوی آن را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تیزر بتل پس فصل 6 کالاف دیوتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا دروغ میگین! این تریلر سیزن 6 فصل قبل کالاف دیوتی موبایل نمی تونید خبر درست پخش کنید خب نکنید کسی مجبورتون نکرده که.

    پاسخ