;
coinex

دو برابر شدن مدت زمان ویدیوهای ریلز اینستاگرام

اینستاگرام در رقابتی علنی با تیک تاک بخش ریلز را توسعه می دهد و حال خبر از دو برابر شدن مدت زمان ویدیوهای ریلز اینستاگرام رسیده است.

اینستاگرام مدتی پیش قابلیت ریلز (Reels) را رسما و در رقابت با تیک تاک، جدیدترین رقیب خود رونمایی کرد. حال و در اقدامی تازه این سرویس، مدت زمان ویدیوهای ریلز را از 30 ثانیه به 1 دقیقه افزایش داده است. موضوعی که تقریبا عموم کاربران اینستاگرام از آن استقبال کرده اند.

در مدت اخیر، مدت زمان ویدیوهای Reels از 3 تا 15 ثانیه به 3 ثانیه افزایش یافته بود. اما گویا اینستاگرام قصد توسعه جدی تر بخش ریلز را دارد و حالا در آخرین آپدیت شما امکان انتشار ویدیوهای 1 دقیقه ای را دارید.

دو برابر شدن مدت زمان ویدیوهای ریلز اینستاگرام

محبوبیت ویدیوهای کوتاه و پرشمار تیک تاک سبب شد تا اینستاگرام در بخش ریلز، قابلیت ریمکس و برخی موارد دیگر را اضافه کند. تا پیش از این کاربران تنها می توانستند ویدیوهایی 15 ثانیه ای منتشر کنند ولی حالا این مدت زمان افزایش یافته است.

دو برابر شدن مدت زمان ویدیوهای ریلز اینستاگرام

البته در شرایطی که اینستاگرام به این مهم اقدام کرده، تیک تاک نیز بیکار نبوده و مدت زمان ویدیوهای کوتاه را از 1 دقیقه به 3 دقیقه رسانده است. در نتیجه به نظر می رسد بازی افزایش زمان ویدیوها در دو پلتفرم هنوز تمام نشده باشد!

گفتنی است اینستاگرام هنوز جزئیاتی در مورد وضعیت ریلز و استقبال کاربران از آن به اشتراک نگذاشته است. هرچند آدام موسری، مدیر این شبکه اجتماعی محبوب در ماه ژانویه تایید کرده بود که تیک تاک از اینستاگرام در این زمینه جلوتر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دو برابر شدن مدت زمان ویدیوهای ریلز اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر