;
coinex

تاریخ پخش سریال Hawkeye مشخص شد

سریال ابرقهرمانی هاکای یکی از موردانتظارترین سریال‌های مارول است و اخیرا تاریخ پخش سریال Hawkeye مشخص شده است. برای دانستن جزئیات، با ما باشید.

مجله EW با انتشار نخستین تصویر رسمی از سریال ابرقهرمانی و مورد انتظار هاکای یا شاهین چشم، تاریخ انتشار این سریال را مشخص نمود. این سریال با بازی جرمی رنر و هیلی استاینفلد قرار است از شبکه دیزنی پلاس مشخص شود.

تاریخ پخش سریال Hawkeye مشخص شد

مجله EW همزمان با انتشار اولین تصویر رسمی سریال شاهین چشم، جدیدترین ساخته مارول و یکی از بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 از تاریخ پخش این سریال نیز پرده برداشت. تا قبل از آن، می‌دانستیم که هاکای در سال 2021 پخش می‌شود ولی تاریخ پخش سریال Hawkeye به طور دقیق مشخص نبود.

در این سریال، جرمی رنر (Jeremy Renner) به مانند فیلم‌های مجموعه انتقام جویان، در نقش ابرقهرمانی به نام کلینت بارتون (Clint Barton) یا همان هاکای بازی کرده است و هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) نیز در نقش کیت بیشاپ (Kate Bishop)؛ سومین شخصیت دنیای کمیک‌ها که نام هاکای را برای خود انتخاب کرده است، بازی کرده است.

تصویر منتشر شده از این سریال، کاراکتر هاکای را نشان می‌دهد که با یک خانم کمان‌دار جوان صحبت می‌کند. رنر درباره این سریال و شخصیت کیت بشیاپ، به این مجله گفته است که کیت یه دختر ۲۲ ساله بوده که شدیدا طرفدار شخصیت هاکای است. این دختر چون طرفدار سرسخت هاکای است، شدیدا روی اعصاب هاکای است اما در عین حال، شخصیت دلنشینی دارد. وی در ادامه گفت:

رابطه این دو از این نقطه شروع می‌شه اما مشکل بزرگ کلینت، ورود کیت بیشاپ به زندگیش و مشکلات و دردسرهایی هست که کیت با خودش وارد زندگی کلینت می‌کنه.

تاریخ پخش سریال Hawkeye

شخصیت کیت بیشاپ، نخستین بار در مجموعه کمیک‌هایی که در اوایل هزاره سوم میلادی منتشر شدند و به عنوان عضوی از گروه انتقام‌جویان جوان؛ به دنیا معرفی شد.

در دنیای کمیک‌ها، زمانی که کیت معرفی شده بود، شخصیت هاکای جان خود را از دست داده بود اما در کمیک‌های بعدی، هاکای زنده شده و به عنوان استاد، در کنار کیت قرار گرفت و به مبارزه با دشمنان پرداخت.

جرمی رنر در ادامه صحبت‌های خود، می‌گوید که وی نیز به مانند شخصیتش، سعی کرده تا هرچه که از ساخت فیلم‌های بزرگ و ابرقهرمانی می‌داند، به استاینفلد آموزش دهد:

از همون اول، این وظیفه من بود و سعی می‌کردم ازش محافظت کنم و بهش نحوه ساخته شدن اینجور فیلم‌ها و زندگی ابرقهرمان‌ها و مسائل این چنینی رو، یاد بدم.

او در ادامه گفته است که هدفش محافظت از هیلی بوده چرا که در این سریال شاهد صحنه‌های فیزیکی و اکشن زیادی هستیم. اما هیلی یک بازیگر و انسان فوق‌العاده است. در ادامه گفت:

مشتاق دیدن توانایی‌هاش و کارهایی که در این سریال کرده، هستم.

اما مجله EW علاوه بر انتشار نخستین تصویر از این سریال، زمان انتشار آن را نیز اعلام کرد. براساس گفته این مجله، قسمت نخست سریال هاکای قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر و از طریق شبکه دیزنی پلاس، منتشر شود.

همینطور، سایر قسمت‌ها به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه، منتشر خواهند شد. بنابراین می‌بایست تا ماه آخر پاییز منتظر بمانیم و ببینیم آیا این سریال موردانتظار مارول می‌تواند یکی از بهترین سریال های 2021 باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سریال هاکای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر