;
coinex

جدول قطعی برق امروز 9 مرداد 1400 همه استان ها

این روزها همچنان بخش های عمده ای از کشور درگیر خاموشی های برق هستند. ما در این نوشتار به جدول قطعی برق امروز 9 مرداد 1400 خواهیم پرداخت.

مسئله خاموشی ها و قطعی های برق در فصل گرما هیچ گاه برای ما تعجب آور نبوده است. هر ساله در فصول گرما و به خصوص در ماه های تیر و مرداد، با توجه به فشار شبکه برق، خاموشی های گاه و بیگاهی اعمال می شدند. اما هیچگاه کسی به خاطر ندارد این میزان از خاموشی های منظم و روزانه که حتی بعضا از حد خود نیز فراروی می کنند.

خاموشی های پرتعداد و بلند مدت سال 1400 از اواخر اردیبهشت ماه 1400 آغاز شد و به تدریج رو به سوی شدت نهاد. از همان ابتدای امر و زمانی که به از علت خاموشی ها می شد، مسئولین امر به خشکسالی ها، کاهش آب پشت سدها، مسائل سوخت نیروگاه ها و مواردی چون فرسودگی شبکه برق اشاره می کردند و در همان حال کاربران فضای مجازی و برخی مدیران عامل شرکت های توزیع برق استانی از ارتباط استخراج ارزهای دیجیتال با مصرف برق می گفتند. در جدول قطعی برق امروز 9 مرداد 1400 با ما باشید.

جدول قطعی برق امروز 9 مرداد 1400

خاموشی های تابستان 1400 که در برخی بازه های زمانی حتی از خاموشی های اردیبهشت ماه و خردادماه 1400 نیز طولانی تر و بیشتر شده است، جز مشکلات عمده ای که برای عموم مردم، امور روزانه و مسائلی از این دست دارد، حتی جان بیماران بیمارستانی به خصوص بیماران کرونایی را نیز به خطر انداخته است.

حال و با تداوم وضعیت خشکسالی، حتی مسئولین از بابت آزاد کردن آب پشت سدها نگران هستند، چراکه این مسئله به طور جدی کشت پاییزه را تحت تاثیر منفی قرار خواهد داد. در ادامه به جدول قطعی برق امروز 9 مرداد 1400 خواهیم پرداخت.

جدول قطعی برق امروز 9 مرداد 1400 البرز

جزئیات خاموشی استان البرز، شهر کرج و سایر شهرهای حومه آن را از این لینک در دسترس خواهید داشت. برنامه های خاموشی این استان به طور روزانه به روزرسانی می شود.

جدول قطعی برق امروز 9 مرداد 1400 یزد

اطلاعات خاموشی استان یزد نیز به طور مدون برای امروز منتشر شده است. اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 9 مرداد 1400 برای استان یزد را در ادامه بررسی کنید. برای دانلود فایل PDF این برنامه اینجا کلیک کنید.

جدول قطعی برق امروز 9 مرداد 1400 مشهد

برای اطلاع از جزئیات قطعی های برق در استان خراسان رضوی و شهرستان های آن از این صفحه در سایت شرکت توزیع برق خراسان رضوی استفاده کنید.

جدول قطعی برق امروز 9 مرداد 1400 اصفهان

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفته است که تا سه هفته آینده که بر اساس این مصوبه صنایع، برق مصرفی را کاهش می‌دهند قطعی برق نخواهیم داشت. البته اگر حوادثی اتفاق افتد یا موارد اضطراری ایجاد شود ممکن است ناپایداری‌ها و قطعی‌های موقت در شبکه ایجاد شود. از این رو، برای دسترسی به جدول قطعی برق امروز 9 مرداد 1400 شهرستان های اصفهان نیز توسط این شرکت به طور جداگانه منتشر شده است که می‌توانید از این صفحه استفاده کنید.

برنامه زمان بندی قطع برق 9 مرداد 1400 آذربایجان شرقی

با کلیک بر روی این لینک به صفحه اختصاصی وب سایت شرکت توزیع برق این استان هدایت می شوید. در اینجا نقشه استان آذربایجان شرقی به تفیکیک شهرستان ها و بخش ها را مشاهده می کنید. در اینجا برای اطلاع از زمان بندی خاموشی محل سکونت خود، روی نقشه شهرستان محل سکونت خود کلیک کنید.

برنامه زمان بندی قطع برق 9 مرداد 1400 آذربایجان غربی

برنامه زمان بندی خاموشی برای استان آذربایجان غربی و شهرهای تابعه توسط شرکت توزیع برق این استان منتشر شده است. برای اطلاع از این برنامه روی این لینک کلیک کنید.

برنامه قطع برق 9 مرداد 1400 چهارمحال و بختیاری

شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری، اطلاعات خاموشی این استان و شهرستان های تابعه آن را منتشر کرده است. برای اطلاع از این برنامه به این صفحه در سایت توزیع برق چهارمحال و بختیاری مراجعه کنید.

زمان بندی خاموشی 9 مرداد 1400 استان اردبیل

شرکت توزیع برق استان اردبیل جدول قطعی برق اردبیل 9 مرداد 1400 را منتشر کرده است. برای اطلاع از جزئیات این برنامه از این لینک استفاده کنید.

برنامه خاموشی های 9 مرداد 1400 استان گیلان

با استفاده از این لینک به سایت شبکه توزیع برق استان گیلان بروید. در اینجا توضیحات کاملی با نام شهرستان ها وجود دارد که شما را درباره برنامه قطع برق گیلان 9 مرداد راهنمایی خواهد کرد.

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 9 مرداد 1400 استان فارس

اطلاعات خاموشی استان فارس نیز در قالب فایل اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 9 مرداد 1400 برای این استان منتشر شده است. برای دانلود فایل PDF خاموشی‌های این استان در اینجا کلیک کنید. برای دسترسی به منطقه بندی و آدرس‌ها به سایت استان فارس مراجه کنید.

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 9 مرداد 1400 کردستان

زمان بندی خاموشی امروز 9 مرداد 1400 برای استان کردستان منتشر شده است که در ادامه می توانید آنرا بررسی کنید. برای اطلاع از این برنامه به این صفحه در سایت توزیع برق کردستان مراجعه کنید

برنامه قطع برق 9 مرداد 1400 گلستان

جزئیات برنامه خاموشی استان گلستان را از این لینک می توانید در دسترس داشته باشید. در اینجا جز جدول خاموشی گروه بندی ها، شما به اطلاعات خاموشی ها به تفکیک شهرستان و مناطق صنعتی نیز دسترسی دارید.

جدول قطعی برق امروز 9 مرداد 1400 استان کرمان

جزئیات قطعی برق استان کرمان برای 9 مرداد منتشر شده است. برای اطلاع از جدول خاموشی استان کرمان، می‌توانید به سایت شرکت توزیع برق استان کرمان مراجه کنید.

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 9 مرداد 1400 قزوین

اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 9 مرداد 1400 برای استان قزوین منتشر نشده است. برای پیگیری ساعات خاموشی این استان می‌توانید از صفحه زمان بندی قطع برق قزوین 1400 استفاده کنید.

زمان بندی خاموشی امروز 9 مرداد 1400 مازندران

اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 9 مرداد 1400 استان مازندران منتشر شده است. برای کسب اطلاع از خاموشی، فایل PDF را از اینجا دانلود کنید.

برنامه قطع برق 9 مرداد 1400 هرمزگان

این لینک مربوط به صفحه اختصاصی خاموشی های استان هرمزگان است. در اینجا شما با استفاده از اطلاعات موجود از خاموشی محل کار یا سکونت خود مطلع خواهید شد.

برنامه قطع برق 9 مرداد 1400 ایلام

با استفاده از این لینک شما به صفحه اختصاصی خاموشی ها در شرکت توزیع برق استان ایلام هدایت خواهید شد. در اینجا شما برنامه خاموشی های ایلام را به تفکیک شهرستان در دسترس دارید.

برنامه قطع برق 9 مرداد 1400 بوشهر

جزئیات خاموشی بوشهر برای 9 مرداد نیز مشخص شده است. اطلاعات خاموشی در استان بوشهر و شهرهای آن را با استفاده از این لینک در دسترس خواهید داشت.

زمان بندی خاموشی های امروز 9 مرداد 1400 خراسان جنوبی

اطلاعات و جزئیات برنامه خاموشی استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند به طور روزانه به روز رسانی خواهد شد. اطلاعات و جزئیات مربوط به هر روز را از این لینک مشاهده کنید.

زمان بندی خاموشی های امروز 9 مرداد 1400 خراسان شمالی

جزئیات اطلاعات خاموشی استان خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد را با شهرستان های تابعه اش در این لینک مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان بندی خاموشی امروز 9 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر