;
coinex

قابلیت Screen Sharing در تلگرام چگونه کار می‌کند؟

قابلیت ب اشتراک گذاری نمایشگر در تلگرام اخیرا ارائه شده است. اما قابلیت Screen Sharing در تلگرام چگونه کار می‌کند؟ برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

کاربران آخرین نسخه بتای تلگرام من بعد می توانند در گفتگوهای گروهی از قابلیت Screen Sharing استفاده کنند و به سادگی ویدیوهای موردنظرشان را برای دیگران به اشتراک بگذارند.

پیامرسان محبوب تلگرام با هدف جلب رضایت بیشتر کاربران خود، ویژگی هایی را به آخرین نسخه بتا اضافه کرده است تا کاربران در گفتگوهای گروهی امکانات بیشتری داشته باشند. حال کاربران با دریافت آخرین نسخه بتای نلگرام در گفتگوهای گروهی از قابلیت اشتراک نمایشگر بهره مند خواهند بود.

قابلیت Screen Sharing در تلگرام چگونه کار می کند؟

برای استفاده از ویژگی کاربران باید نام چت گروهی را تغییر دهند و هشتگ VID را به نام چت اضافه کنند. سپس روی سه نقطه بالای گروه ضربه بزنند تا گزینه‌ جدید برای شروع ضبط یا اشتراک‌ گذاری نمایشگر را مشاهده کنند.

نکته قابل توجه این است که اگر اعضای گروه آخرین نسخه بتا را نصب نکرده باشند، نمی‌توانند از این ویژگی استفاده کنند و فقط صدای ویدئوی اشتراک گذاری شده را می‌شنوند.

همچنین تلگرام علاوه بر ویژگی‌ جدید Screen Sharing، ویژگی جالب دیگری را در اختیار کاربران قرار داده است. در این ویژگی کاربران می‌توانند پس زمینه چت ‌ها را در حالت انیمیشنی در اختیار داشته باشند تا با نوشتن پیام، رنگ پس زمینه نیز تغییر می‌کند. در این ویژگی، کاربران لازم است به قسمت تنظیمات بک ‌گراند مراجعه کرده و گزینه بک ‌گراند انیمیشنی را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که این ویژگی ها در آخرین نسخه بتا به تلگرام اضافه شده‌اند، اما هنوز زمان انتشار آنها برای نسخه پایدار مشخص نیست اما انتظار داریم که طی هفته‌ های آینده، تعداد کاربران بیشتری به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

بعد از مسائلی که در نتیجه امنیت واتساپ پدید آمد، تلگرام با استقبال خوبی از سوی کاربران واتساپ مواجه شد و حتی قابلیت انتقال چت از واتساپ به تلگرام توسط این سرویس محبوب ارائه شد، تا فرایند مهاجرت واتساپی ها تسریع بخشیده شود. همچنین اخیرا قابلیت های خوبی در تلگرام ارائه شده و توصیه می کنیم پلی لیست در تلگرام و مخفی کردن شماره در تلگرام را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت Screen Sharing در تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر