;
coinex

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021 ؛ والت سخت افزاری خوب چی بخریم؟

برای نگهداری امن ارز‌های دیجیتال به کیف پول‌های سخت افزاری نیازمندیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کیف پول سخت افزاری 2021 بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

با پیشرفت روزافزون اقتصاد دیجیتال و پذیرش ارزهای رمزنگاری شده، کیف پول‌های سخت افزاری بیشتری به بازار ارائه شده‌‌اند. افراد زیادی به‌خاطر استفاده از روش‌های ناامن نگهداری بیت کوین، سرمایه‌ی خود را از دست داده‌اند. بنابراین کیف پول سخت افزاری به دلیل داشتن امنیت بالا و کارکرد آسان می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

کیف پول‌های ارز دیجیتال را می‌توان به دو نوع سرد یا آفلاین و گرم یا آنلاین تقسیم کرد. کیف پول سخت افزاری از نوع سرد است. در این گفتار قصد داریم ۱۵ مورد از بهترین کیف پول سخت افزاری 2021 را معرفی کنیم. در هنگام خرید کیف پول سخت افزاری به راهنمای خرید بهترین کیف پول های سخت افزاری بیت کوین توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. با ما باشید.

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021

کیف پول­‌های سخت افزاری، دستگاه­‌های فیزیکی هستند که برای ایمن نگه داشتن ارز رمزنگاری شده طراحی شده­­‌اند. هنگام باز کردن کیف پول، 2 جفت کلید یا گاهی بیشتر به شما ارائه می‌­شود که شامل کلید عمومی و کلید خصوصی هستند. کلید عمومی برای تولید آدرس رمزنگاری عمومی استفاده می‌شود که می‌توانید از آن برای دریافت ارز رمزنگاری شده استفاده کنید.

کلید خصوصی برای امضای تراکنش‌هایی که مالکیت شما بر آن را تأیید می‌کند، استفاده می‌شود. اگر شخص دیگری کلید خصوصی شما را دریافت کند، دسترسی به تمام دارایی‌های رمزنگاری شده خود را از دست خواهید داد. هنگام خرید کیف پول سخت افزاری و اتصال به دستگاه، تمام اطلاعات مهم در صفحه دستگاه کیف پول سخت افزاری شما ارائه می‌شوند.

عبارت بازیابی را دریافت کرده و کد پین را تنظیم کنید. برخی از بهترین والت‌ های سخت افزاری در سال 2021 را می‌توان برای خرید و پرداخت کالاها در کسری از ثانیه استفاده کرد. از این رو در این جستار قصد داریم به بهترین کیف پول سخت افزاری 2021 بپردازیم. با ما همراه باشید تا بتوانیم راهنمای خرید بهترین کیف پول های سخت افزاری بیت کوین شما باشیم.

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
بهترین کیف پول سخت افزاری 2021

لجر نانو ایکس، نسل دوم کیف پول­های سخت افزاری Ledger را می‌توان بهترین کیف پول سخت افزاری 2021 دانست که البته لجر نانو اس (Ledger Nano S) نسل اول این نوع کیف پول بود. فضای ذخیره سازی این کیف پول بزرگتر نسل اول آن است به طوری که می‌توانید تا 100 برنامه بلاک چین را روی آن نصب کنید.

همینطور لجر نانو ایکس صفحه نمایش بزرگتری دارد و به دلیل اتصال بلوتوث برای دستگاه‌های تلفن همراه بهتر است. Ledger Nano X از ویندوز، لینوکس، مک حتی دستگاه های Android و iOS پشتیبانی می‌کند. با استفاده از اتصال بلوتوث می‌توانید آن را به گوشی تلفن همراه و با استفاده از کابل USB به کامپیوتر وصل کنید.

استفاده از این والت بسیار آسان است زیرا همه پیمایش‌ها تنها با استفاده از دو دکمه چپ و راست انجام می‌شوند و اگر شما هر دو دکمه را همزمان فشار دهید، مانند دکمه اینتر عمل می‌کند و می‌توانید معاملات خود را با آن تائید کنید.

والت لجر نانو ایکس از سیستم عامل سفارشی BOLOS با امنیت فوق العاده‌ای استفاده می‌کند و همه برنامه‌های رمزنگاری آن از یکدیگر جدا شده‌اند. Ledger live نیز نرم افزاری است که نه تنها شما را قادر به ارتباط با دستگاه Ledger خود می‌کند، بلکه این امکان را می‌دهد که دارایی‌های رمزنگاری را مبادله کنید.

شما می‌توانید به جای واریز ارزهای رمزنگاری شده به صرافی به طور مستقیم از کیف پول نرم افزاری خود معامله کنید و از کارمزد و تأخیر سپرده گذاری جلوگیری کنید. از مزیت این کیف پول می‌توان به ارزان‌تر بودن نسبت به کیف پول‌های سخت افزاری دیگر اشاره کرد. به دلیل داشتن مزایای ذکر شده، لجر نانو ایکس به یکی از بهترین والت‌ های سخت افزاری در سال 2021 معروف شده است.

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

ترزور مدل تی (Trezor Model T)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
بهترین کیف پول سخت افزاری 2021

Trezor Model T نسل دوم کیف پول Trezor است و ترزور مدل وان (Trezor one) نسل اول آن بود. Trezor به طور کامل با تمام ویژگی‌های امنیتی و محبوب Ledger Nano X مطابقت دارد و به همین دلیل نیز یکی از بهترین کیف پول‌های سخت افزاری بیت کوین شناخته می‌شود.

این کیف پول یک نمایشگر بزرگ رنگی و لمسی دارد که تجربه عالی را به کاربران می‌دهد. Trezor Model T می‌تواند میزبان بیش از 1300 کوین و توکن باشد، با این حال کاربر می‌تواند به سیستم عامل فقط بیت کوین که برای مقابله با عملیات هک بیت کوین طراحی شده است، روی بیاورد.

کیف پول Trezor با تمام مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری که دارد، کاملاً منبع باز است و از هر برنامه نویس برای یافتن اشکالات یا آسیب پذیری آن دعوت شده است. سیستم عامل Trezor Model T برای افزایش امنیت در نسل اول Trezor One، از ابتدا و به طور کامل بازنویسی شده است. Trezor Model T از ویندوز، لینوکس، مک، اندروید پشتیبانی می‌کند اما هنوز از دستگاه‌های iOS پشتیبانی نمی‌کند. Trezor با استفاده از WebUSB به دستگاه Android متصل می‌شود.

الیپال تایتان (Ellipal Titan)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
بهترین کیف پول سخت افزاری 2021

برخی الیپال تیتان را به دلیل امنیت بالا بهترین کیف پول سخت افزاری 2021 می‌دانند. حالت ایر گپ (Air-gapped) کیف پول سخت افزاری الیپال شما را از نظر فیزیکی، الکترومغناطیسی و الکترونیکی از سایر شبکه ها جدا می‌کند. در حالی که در اکثر کیف پول های سخت افزاری از USB یا بلوتوث استفاده می‌شود، در Ellipal Titan  همراه با برنامه Ellipal مخصوص خود فقط از کدهای QR برای امضای معاملات استفاده می‌شود. در حقیقت صفحه مدار Ellipal Titan به گونه‌ای ساخته شده است تا با Wifi، بلوتوث و مسدود کردن اتصال فیزیکی، سازگاری نداشته باشد.

به این ترتیب دستگاه شما را در برابر حملات شبکه محافظت می‌کند و با مکانیسم ضد تخریب خود از حملات آفلاین محافظت می‌کند. در صورت تشخیص خطر، این والت تمام اطلاعات (کلیدهای خصوصی) ذخیره شده را حذف می‌کند.  Ellipal Titan دارای یک صفحه لمسی رنگی 4 اینچی است که می‌توانید آن را به راحتی تنظیم کنید و تمام معاملات امضا شده را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

توکن Bafe IO چیست

کی استون پرو (Keystone Pro)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
بهترین کیف پول سخت افزاری 2021

این کیف پول با داشتن باتری جدا شدنی و صفحه لمسی 4 اینچی تجربه کاربری عالی را برای شما رقم می‌زند. کی استون پرو دارای ۳ نسخه  Essential  Pro و Ultimate است که قیمت‌های آنها متفاوت است. نسخه Pro دارای سنسور اثر انگشت و مکانیزم خود ویرانگری (self-destruct) است، در حالی که نسخه Ultimate این کیف پول علاوه بر داشتن قابلیت‌های ذکر شده، ضد آب بوده و بدنه‌ای آلومینیومی و محافظ جلد سخت نیز دارد.

Keystone Pro از Bitcoin ، Ethereum ، Bitcoin Cash ، Polkadot، Litecoin ، Tron ، XRP همراه با رمزهای ETH و Tron پشتیبانی می‌کند. این والت می‌تواند با بسیاری از کیف پول‌های نرم افزاری ادغام شود و برای اهداف DeFi و Staking نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این کیف پول به دلیل داشتن قابلیت های ذکر شده محبوبیت زیادی پیدا کرده و یکی از بهترین والت‌ های سخت افزاری در سال 2021 است.

سیف پل (safepal)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
بهترین کیف پول سخت افزاری 2021

SafePal یک کیف پول سخت افزاری جدید است که توسط آزمایشگاه بایننس پشتیبانی می‌شود. این والت از مکانیزم کانکشن air-gapped و ویژگی امنیتی تست شده EAL 5 استفاده می‌کند و در صورت مشاهده حملات آفلاین، از مکانیزم خود تخریب استفاده می‌کند.

کیف پول SafePal در ابعاد یک کارت اعتباری بوده و یک صفحه نمایش 1.3 اینچی و باتری 4000 میلی آمپر در ساعت دارد. این کیف پول از 20 بلاک چین و بیش از 10،000 توکن پشتیبانی می‌کند. این والت سخت افزاری با یک کیف پول SafePal که برای دستگاه‌های Android و iOS قابل استفاده است کار می‌کند. کیف پول نرم افزار SafePal می‌تواند کوین‌ها را تبدیل به bep20 – bep2 – erc20 کند و به همین علت این کیف پول در زمره بهترین کیف پول سخت افزاری 2021  قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

بیت باکس صفر دو (BitBox02)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
بهترین والت های سخت افزاری در سال 2021

BitBox02 یک کیف پول سخت افزاری ساخت سوئیس است که قابلیت نصب بر روی ویندوز، لینوکس و مک را دارد. همچنین می‌توان آن را با استفاده از اتصال USB-C، به دستگاه‌های اندرویدی متصل نمود. این برنامه از بیت کوین، Litecoin، Ethereum و همه رمزهای ERC20 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه درست مانند یک USB کار می‌کند و به تجهیزات اضافی نیازی ندارد.

برای کار کردن با این کیف پول لازم است BitBoxApp را دانلود و نصب کنید. یکی از ویژگی‌های اصلی این کیف پول سخت افزاری کارت microSD برای تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی فوری است. کیف پول بیت باکس صفر از سطح امنیتی بسیار بالایی برخوردار است.

بیت باکس صفر دو دارای یک تراشه دوگانه بوده که توسط تیمی از توسعه دهندگان هسته بیت کوین و کارشناسان رمزنگاری از سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. BitBox02 سیستم عامل محدودی دارد و فقط از بیت کوین پشتیبانی می‌کند. کمبود کد اضافی، امنیت هولدرهای بیت کوین را افزایش می‌دهد. حساب‌های بیت کوین به طور خودکار شامل همه اسکریپت‌های پشتیبانی شده است. برای بهبود حریم خصوصی هنگام ارسال، می‌توانید  از UTXO استفاده کنید.

کول والت پرو (CoolWallet Pro)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
بهترین والت های سخت افزاری در سال 2021

کول والت پرو نیز از جمله کیف پول‌های سخت افزاری است که در گوشی‌های اندروید و آیفون نیز پشتیبانی می‌شود. در واقع، CoolWallet Pro نسل دوم CoolWallets است که در میان ویژگی‌های معاملاتی آن امکان خرید مستقیم ترون، پولکادات و اتم نیز وجود دارد.

این کیف پول از 12 کوین و 24 توکن پشتیبانی می‌کند، با تراشه SE پیکربندی شده تا کلیدهای خصوصی را با امنیت بالا ذخیره کند. به علاوه، ارتباط نزدیک میدان (NFC)، صفحه نمایش e-paper، ضد آب، 2 + 1 FA، استفاده آسان، قطر نازک و طراحی جالب از ویژگی‌های آن بوده و به همین دلیل به آن لقب بهترین کیف پول سخت افزاری 2021 را داده‌اند. در کنار تمام این موارد، ادغام سازی این والت با صرافی‌های Binance DEX و Changelly شما را قادر می‌سازد تا زمانیکه سرتان شلوغ است نیز بتوانید رمزارز خود را ترید کنید.

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

ماشین حساب چیا

سکیو ایکس وی 20 (SecuX V20)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
راهنمای خرید بهترین کیف پول های سخت افزاری بیت کوین

SecuX دارای 3 نسخه کیف پول سخت افزاری است؛ W10 که فقط در رایانه‌های شخصی و W20 و V20 برای کاربران دسکتاپ و موبایل قابل استفاده است. آخرین نسل V20 از USB و بلوتوث برای اتصال به PC-Laptop و دیگر سیسنم عامل‌ها (MacOS ، Windows ، Linux ، Chromebook ، iOS و Android) استفاده می‌کند.

استاندارد رمزگذاری شده پیشرفته AES-256 برای امنیت داده‌ها استفاده می‌شود و دارای گواهینامه EAL5 + است. این والت از Bitcoin، Bitcoin Cash، Ethereum، Litecoin، Rippl، Groestlcoin، BNB، DigiByte، Dash، Doge، Stellar و همه نشانه‌های erc20 پشتیبانی می‌کند. SecuX V20 با صفحه نمایش لمسی 2.8 اینچی رنگی، با قاب فلزی به شکل الماس ساخته شده و دارای باتری با دوام 600 میلی آمپر در ساعت بوده که به ظرافت خاصی طراحی شده است.

لجر نانو اس (Ledger Nano S)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
راهنمای خرید بهترین کیف پول های سخت افزاری بیت کوین

Ledger Nano S اولین نسل کیف پول‌های سخت افزاری Ledger است که در سال 2016 ساخته شده است. این سیستم همچنین از سیستم عامل بسیار امن BOLOS استفاده می‌کند و از همان تعداد ارز رمزپایه و توکن ( 37 کوین و بیش از 1000 توکن) پشتیبانی می‌کند. اما فضای ذخیره سازی آن بسیار کمتر از جانشین وی، لجر نانو ایکس است.

برای مثال شما می‌توانید 2 برنامه Bitcoin و Ethereum را نصب کنید اما Cardano یا Cosmos در آن جا نمی‌شوند. در حالی که در Nano X می‌توانید 100 برنامه نصب کنید. این والت از سیستم عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس از طریق کابل USB پشتیبانی می‌کند و البته از طریق کابل OTG گوشی‌های اندروید و iOS را پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که مدل Nano X برای اتصال از بلوتوث استفاده می‌نماید.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین رایگان

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

ترزور مدل وان (Trezor Model One)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
راهنمای خرید بهترین کیف پول های سخت افزاری بیت کوین

Trezor One اولین کیف پول سخت افزاری بود که قدمت آن به سال 2011 بازمی‌گردد. این والت از دستگاه‌های ویندوز، مک، لینوکس و اندروید پشتیبانی می‌کند اما از iOS پشتیبانی نمی‌کند. ترزور مدل وان صفحه نمایش داخلی OLED با ابعاد 128 × 64 پیکسل دارد.

کار کردن با تاچ اسکرین مدل T در مقایسه با Trezor One که دو دکمه دارد، بسیار آسان‌تر است؛ هرچند از نظر امنیتی مدل تی بهتر از مدل وان است. trezor T در مقایسه با Trezor One از کوین‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌های اضافی مانند Shamir Backup و شیار کارت SD را فراهم می‌کند. به دلیل قیمت مناسب، این نسخه قدیمی کیف پول Trezor می‌تواند برای مبتدیان مفید باشد و یا به عنوان نسخه پشتیبان تهیه شود.

کیپ کی (KeepKey)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
کیف پول سخت افزاری اندروید

کیف پول کیپ کی توسط پلتفرم تریدینگ ارزهای دیجیتال ShapeShift ساخته شده است. برنامه تلفن همراه آن‌ها در فروشگاه‌ها با استقبال خوبی همراه نبوده، اما ShapeShift اعلام کرده که به سمت صرافی‌های غیرمتمرکز می‌رود چرا که ترید در این صرافی‌ها اسان‌تر و سریع‌تر است.

شما می‌توانید KeepKey را به ShapeShift متصل کرده و به راحتی دارایی‌های رمزنگاری شده را از طریق پلت فرم ShapeShift معامله و مبادله کنید. این والت بیش از 40 کرپتو را پشتیبانی می‌کند. این والت طراحی واقعاً زیبا و صفحه نمایش بزرگ دارد و کلیدهای خصوصی شما را ایمن نگه می‌دارد. برخی از کیف پول‌های نرم افزاری مانند کیف پول MEW Ethereum و سیستم عامل‌های دیفای امکان ادغام با KeepKey را فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

کلدکارد (Coldcard)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
بهترین کیف پول سخت افزاری دنیا

کیف پول سخت افزاری Coldcard که توسط Coinkite ساخته شده، فقط از بیت کوین پشتیبانی می‌کند. این والت کاملاً منبع باز بوده و با اتصال ایر گپی (Air-gapped) یکی از بهترین والت‌ها به حساب می‌آید. کلدکارد دارای ظاهری بسیار عجیب و شبیه به یک ماشین حساب است. از صفحه کلید عددی، صفحه نمایش OLED 128 × 64 پیکسل برخوردار بوده و شکاف کارت MicroSD برای پشتیبان گیری و ذخیره اطلاعات استفاده می‌کند.

ساتوچیپ (Satochip)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
بهترین کیف پول سخت افزاری دنیا

کیف پول سخت افزاری Satochip بسیار مقرون به صرفه است و به همین خاطر به عنوان یکی از بهترین والت‌ های سخت افزاری در سال 2021 شناخته می‌شود. این والت تنها از یک نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و شما نمی‌توانید چند نوع ارز دیجیتالی را در آن نگه دارید.

ابعاد آن به اندازه یک کارت اعتباری بوده اما از نظر امنیتی تراشه دارای گواهینامه EAL6 است و روی سیستم عامل خاصی به نام JCOP اجرا می‌شود. نسخه کیف پول سخت افزاری Satochip از بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش، توکن SLP، اتریوم و توکن ERC-20 پشتیبانی می‌کند.

اولین مجموعه این کیف پول که از بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین پشتیبانی می‌کند ، 80،00 یورو برای شما هزینه دارد. کیف پول سخت افزاری Satochip دارای پشتیبانی کامل BIP32 و BIP39 است و همچنین از وارد کردن کلیدهای معمولی (غیر BIP) مانند کلیدهای ونیتی (vanity) پشتیبانی می‌کند. ساتوچیپ با کیف پول‌های نرم افزاری Electrum،Electron Cash یا MyCrypto کارمی‌کند که برای ساخت کیف پول سخت افزاری خود می‌توانید کارت خالی Satochip به قیمت 25 دلار خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

آرکاس (Archos)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
بهترین کیف پول سخت افزاری دنیا

Archos یک شرکت فرانسوی است که تعدادی محصول شامل تصفیه کننده هوا و تبلت تولید می‌کند. در بازار سخت افزار ارزهای رمزنگاری شده، آن‌ها دو پروژه در پیش دارند: ARCHOS SAFE-T MINI 49.99 یورو و ARCHOS SAFE T TOUCH 129.99 یورو که مزیت‌های بیشتری دارد و از ویژگی‌های امنیتی بسیار تست شده EA7 استفاده می‌کند.

رابط صفحه لمسی آن با QR Code، اثر انگشت و اتصال USB + Bluetooth کار می‌کند. شبکه توزیع کشور‌‌های فرانسه، انگلستان و آلمان، هنوز بسیار محدود به نظر می‌رسند اما به عنوان یک محصول کاملاً امیدوار کننده است.

اوپولو (Opolo)

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021
کیف پول سخت افزاری اندروید

سازندگان کیف پول سخت افزاری Opolo وعده داده‌اند که در این والت از صفحه نمایش TFT 3.2 اینچی استفاده کنند و این والت از بیش از 120 کوین و 200،000 توکن پشتیبانی کند. مدیریت Password نیز یکی از ویژگی‌های بسیار مفید این کیف پول سخت افزاری خواهد بود.

شما می توانید نسخه نرم افزار را برای ویندوز و لینوکس دانلود کنید. با این حال به نظر می‌رسد کیف پول سخت افزاری Opolo هنوز با استفاده از بستر Kickstarter در مرحله تامین مالی قرار دارد و هنوز برای خرید در دسترس نیست. این محصول به زودی عرضه خواهد شد. شاید اوپولو بهترین کیف پول سخت افزاری 2021 به حساب نیاید، ولی انتظار می‌رود ویژگی‌های قابل قبولی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cada

نظر شما در خصوص بهترین کیف پول سخت افزاری 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مترجم: شقایق باقربیاتی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر