;
coinex

جشن تولد سارا و نیکا فرقانی اصل ؛ تولد لاکچری دوقلوهای پایتخت!

دوقلوهای محبوب و البته پرحاشیه پایتخت جشن تولد خاصی داشتند که خبرساز شده است. برای جزئیات جشن تولد سارا و نیکا فرقانی اصل با ما باشید.

سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران پرحاشیه سریال پایتخت اخیرا در روز تولدشان تصاویری از خود با ارایشی خاص منتشر کرده اند. این دو بازیگر سینمای ایران که بیشتر با بازی در سریال پایتخت شناخته شدند، از سال سال 1393 برای زندگی به خارج از کشور رفتند.

اما از آنجایی که این دو دیگر به سلبریتی هایی شناخته شده بدل شده بودند، در خارج از کشور نیز حواشی دست از سر ایشان برنمیدارد و هرازگاهی تصاویر یا اخباری از این دو خواهر منتشر می شود.

این دو در چندماه اخیر درگیر حواشی زیادی بوده اند و در نهایت همین حواشی عاملی شد در حذف این دو از پایتخت. اخیر هم ماجرای جشن تولد سارا و نیکا فرقانی اصل بسیار خبرساز شده است. برای بررسی جزئیات این موضوع با ما باشید.

جشن تولد سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت اخیرا از جشن تولد خود تصاویری منتشر کرده اند. عکسی حاکی از جشن تولد لاکچری سارا و نیکا با آرایشی عجیب و کیک تولدی خاص. ما در ادامه ضمن مروری کلی بر عملکرد هنری این دو، عکسهای جشن تولد سارا و نیکا فرقانی اصل را نیز با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

جشن تولد سارا و نیکا فرقانی اصل ؛ تولد لاکچری دوقلوهای پایتخت!
جشن تولد لاکچری سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال «دوباره زندگی» به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که این دو خواهر دوقلو 9 ماهه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بزرگ می شوند. در ادامه با جشن تولد سارا و نیکا فرقانی اصل با ما باشید.

بیشتر بخوانید: فیلم رئیس بیمه سلامت آستارا ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

فعالیت هنری سارا و نیکا فرقانی اصل

این دو خواهر عمده فعالیت هنری خود را در مجموعه سریال پایتخت پشت سر گذاشتند و اساسا در پایتخت بزرگ شدند. این دو در پشت صحنه سریال زندگی می کنند. بنابر برخی روایت ها از پشت صحنه پایتخت، این دو از همان ابتدا ریما رامین فر و محسن تنابنده را پدر و مادر صدا کردند تا بدینوسیله فاصله بین خود و این دو بازیگر را کمتر کرده، به نقش خود عادت کنند.

جشن تولد سارا و نیکا فرقانی اصل ؛ تولد لاکچری دوقلوهای پایتخت!
جشن تولد لاکچری سارا و نیکا

این دو نورچشمی های پایتخت بودند تا پایتخت 4 که به دلایلی بحث از جدایی این دو مطرح شد اما نهایتا دوقلوها به پایتخت بازگشتند. این دو خواهر در مصاحبه ای درباره فعالیت های هنری خود گفتند. سارا در این باره می گوید:

اولین‌ بار وقتی هشت ماهه بودیم در سریال دوباره زندگی بازی کردیم. از اون موقع چیزی به یاد نداریم اما مامان‌ مون می‌ گه آقای رسول حاتمی که اون زمان، ما رو از «دوباره زندگی» می‌شناخت و آشنایی نزدیکی هم با گروه پایتخت داشت، وقتی برای سریال «پایتخت» دنبال دوقلو بودن مارا به آقای مقدم معرفی‌ کرد و بعد از اینکه به دفتر رفتیم برزو نیک‌نژاد از ما تست گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم.

بیشتر بخوانید: عذرخواهی و اعتراف محسن نامجو به آزار جنسی

نیکا هم درباره موضوع بحث چنین می گوید:

بعد از حضور در پایتخت 2، ما برای تحصیل و زندگی با مامان و بابامون به کشور سوئد رفتیم. اوایل حضور در مدرسه سوئد برای‌مان سخت بود اما به سرعت دوستان زیادی پیدا کردیم و الان کلی دوست سوئدی داریم.

سارا و نیکا در مدت اقامت خود در خارج از کشور تصاویر زیادی از زندگی خصوصی خود منتشر کرده اند. حال عکسهای جشن تولد سارا و نیکا فرقانی اصل منتشر شده و بسیار هم خبرساز بوده است.

نحوه ورود خواهران فرقانی اصل به پایتخت

همانطور که خود سارا و نیکا هم اذعان کرده اند، آقای رسول حاتمی که با خانواده دوقلوها در ارتباط بوده و شناختی هم از این دو بر سر سریال دوباره زندگی در زمان 9 ماهگی شان داشته است. او برای سریال پایتخت، این دوقلوها را به سیروس مقدم پیشنهاد می کند و بعد از تستی که دوقلوها در دفتر برزو نیک نژاد فیلمنامه نویس پایتخت می دهد برای این نقش برگزیرده می شوند.

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین ؛ کاربران چه می‌گویند؟

جشن تولد سارا و نیکا فرقانی اصل ؛ تولد لاکچری دوقلوهای پایتخت!

در سری اول پایتخت شاید دوقلوها کمتر دیده شدند. آن زمان سارا و نیکا بسیار کوچک بودند. به تدریج و در فصل های دو، سه و چهار پایتخت دوقلوها بیشتر رشد کردند، نقش مهمتری یافتند و دیالوگ های موثرتری نیز داشتند. این موضوع سبب بیشتر دیده شدن آن ها شد. پایتخت اما تنها نقش جدی این دو است و در این سریال نقش فرزندان نقی معمولی، شخصیت اصلی سریال را برعهده داشتند.

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بوده و در لیگ جوانان در تیم های عقاب و راه آهن توپ می زده است اما به علت مصدومیتی شدید، فوتبال را کنار می گذارد. بعد از فصل 2 پایتخت اما، خانواده فرقانی اصل برای ادامه تحصیل دوقلوها عازم کشور سوئد می شوند تا فرزندانشان در این کشور به تحصیل خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: فیلم های توریست چینی و دختران ایرانی در یوتیوب ؛ کاربران چه می‌گویند؟

عکسهای جشن تولد سارا و نیکا فرقانی اصل

خواهران فرقانی اصل اخیرا تصاویر جشن تولد خود را منتشر کرده اند. این تصاویر بسیار خبرساز شده و حواشی همیشگی اطراف سلبریتی ها را به دنبال داشته است.

این تصاویر که موضوع صحبت کاربران فضای مجازی قرار گرفته است را در ادامه می بینید. برخی کاربران نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند. برای مثال کاربری در توییتر نوشته:

بازنشر عکسای سارا و نیکا نشون میده که اگه ایرانی باشی هیچ جای دنیا آرامش نداری آزادی ما از تو ثبت احوال در بدو تولد به فنا رفته و البته در این مورد خاص حتی تولد در اروپا هم تضمینی برای آرامشت نیست

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جشن تولد لاکچری سارا و نیکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر