;
coinex

ارز دیجیتال نئو (NEO) ؛ نحوه خرید و بهترین کیف پول

ارز دیجیتال نئو (NEO) به عنوان رقیب بالقوه اتریوم ظهور کرده است. امروز درباره این رمزارز، نحوه خرید و بهترین کیف پول آن بیشتر صحبت می‌کنیم، با ما باشید.

با توجه به محدودیت‌های مربوط به معاملات ارزهای رمزنگاری شده توسط دولت چین، ارز دیجیتال نئو (NEO) این پتانسیل را دارد که به خوبی در کشورهای تحت نظارت شدید و حتی در سراسر جهان خوب عمل نماید. از ابتدای راه‌اندازی این رمزارز فناوری آنچین نئو با مقررات متقابل و با رویکرد متمرکز کاملا متفاوت از اکثر ارزهای رمزنگاری شده طراحی شده است.

این رویکرد متفاوت می‌تواند به دوام این رمزارز و پیشرفت آن حتی در کشوری مانند چین نیز کمک کند. کشوری که نهادهای نظارتی دولتی بیش از پیش مراقب دنیای ارزهای دیجیتال هستند. به‌همین جهت این رمزارز به‌تازگی مورد توجه قرار گرفته و توجه علاقمندان و فعالان حوزه رمزنگاری را به خود جلب کرده است. در همین راستا ما امروز بیشتر درباره ارز دیجیتال نئو (NEO) صحبت کرده و تلاش می‌کنیم به پرسش‌هایی مانند چگونه ارز NEO بخریم؟ و یا بهترین کیف پول ارز نئو کدام است، پاسخ دهیم.

ارز دیجیتال نئو (NEO) ؛ نحوه خرید و بهترین کیف پول

نئو یک شبکه بلاکچین است که با اتریوم رقابت می‌کند تا بستری برای ایجاد زیرساخت‌های مالی را بر روی پلتفرم خود ایجاد کند. برخلاف بیت کوین، ارزهای رمزنگاری شده‌ای مانند اتریوم و ارز دیجیتال نئو (NEO) به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند محصولات مالی خود را مستقیما بر روی بلاکچین بسازند.

این امر نیاز به شخص ثالث را از بین رده و یک اکوسیستم مالی ایجاد می‌کند که هم قابل اعتماد است و هم واسطه‌ها را از میان می‌برد. ما تلاش می‌کنیم بیشتر در طول مقاله درباره این رمزارز صحبت کنیم. در ابتدا درباره چیستی نئو و تاریخچه مختصر ایجاد آن به بحث خواهیم نشست.

ارز دیجیتال نئو (NEO)

بیشتر بخوانید:

توکن Bafe IO چیست

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

درباره پیشینه و چیستی نئو

ارز دیجیتال نئو (NEO) به عنوان آنت شرز توسط دا هوگفی و اریک ژان در کشور چین به سال 2014 راه‌اندازی شد و در ژوئن 2017 نام آن به NEO تغییر یافت. نئو یک بستر مبتنی بر بلاکچین است که ارزهای رمزنگاری شده خود را پشتیبانی کرده و توسعه دارایی‌های دیجیتالی و قراردادهای هوشمند را امکان‌پذیر می‌کند. از این نظر ارز دیجیتال نئو (NEO) شباهت زیادی به شبکه بلاکچین اتریوم مستقر در ایالات متحده آمریکا دارد.

درحال حاضر نئو با قیمتی کمتر از 40 دلار معامله می‌شود و سرمایه کلی آن در حدود 2.75 میلیارد دلار است. علاوه بر ارز دیجیتال نئو (NEO) این شرکت دارای توکن دیگری به نام NeoGAS است که البته مستقبما با توکن نئو ارتباط ندارد. نئوگس برای افزایش قدرت محاسباتی معاملات و قراردادهای هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد و درحقیقت به شبکه سوخت‌رسانی می‌کند.

شرکت نئو از لحاظ نظری سیستم اقتصاد هوشمند خود را اینگونه توصیف می‌کند: دارایی‌های دیجیتال + هویت‌ دیجیتال+ قرارداد هوشمند= اقتصاد هوشمند

ارز دیجیتال نئو (NEO)

شما دارایی‌ها را می‌توانید به‌راحتی در بلاکچین ارز نئو به صورت باز، غیر متمرکز، قابل اعتماد، قابل ردیابی و شفاف عاری از واسطه‌ها به معامله بپردازید. کاربران همچنین قادر به ثبت، خرید، فروش، مبادله یا انتشار انواع مختلف دارایی‌ها هستند. بستر ارز نئو به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی فیزیکی را با یک آواتار دیجیتال معادل و منحصر به فرد در شبکه خود پیوند دهند. ارز نئو همچنین از دارایی‌ها با بالاترین امنیت پشتیبانی می‌کند. دارایی‌های ثبت شده در بستر این رمزارز دارای هویت دیجیتال معتبر هستند که توسط قوانین نیز محافظت می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

قراردادهای هوشمند امکان انجام معامات را بین طرفهای مختلف بدون دخالت دستگاه‌های دولتی و یا هر سیستم حقوقی یا مکانیزم مرکزی فراهم می‌کند. اجرای چنین قراردادهایی براساس کد برنامه‌نویسی شبکه است و کدگذاری امکان ردیابی، شفافیت و برگشت‌ناپذیر نبودن تراکنش‌ها را تضمین می‌نماید.

نئو و آنچین نهادهای جداگانه‌ای هستند که به طور مستقل وجود دارند و هیچ‌کدام مالک دیگری نیستند. درواقع تنها تقسیم کاری میان آنها برقرار گشته است. نئو بخش تجارت مصرف کننده را هدف قرار می‌دهد و آنچین بر خدمات سازمانی تجارت تمرکز دارد. نئو توسط مالکین عمومی پشتیبانی می‌شود، درحالی که آنچین توسط بزرگترین شرکت خصوصی چین به نام فوسان پشتیبانی می‌گردد.

در مصاحبه‌ای از دا هنفگفی یکی از موسسین ارز دیجیتال نئو (NEO) پرسیده شده است که چرا این شرکت را به عنوان سرمایه‌گذار انتخاب کرده است او در پاسخ گفت:

سه بازوی اصلی مجموعه آنها شامل امور مالی، علوم پزشکی، سرگرمی و سبک زندگی که با فناوری بلاکچین هم افزایی خوبی دارد. به‌همین دلیل ما گروه فوسان را به عنوان یک شریک سرمایه‌گذاری انتخاب کردیم.

بنیانگذاران این دو نهاد تصور می‌کنند که می‌توانند در آینده به قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ای دست یابند. به این معنا که مکانیزمی برای ارتباط و به اشتراک‌گذاری اطلاعات بین بلاکچین‌ها ایجاد کنند خواه آنها عمومی باشند و خواه خصوصی.

با افزایش تعداد سیستم‌های مبتنی بر بلاکچین در حوزه‌های عمومی و خصوصی، در نهایت نیاز به همکاری بین آنها وجود خواهد داشت و تیم‌های نئو و آنچین امیدوارند بتوانند این خلا را با کر مداوم خود پر کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

صرافی غیرمتمرکز چیست

ارز دیجیتال نئو (NEO)

با اینحال، برای فعال کردن چنین قابلیت همکاری، اعتماد و هویت اهمیت به‌سزایی پیدا می‌کند. این شکاف با ویژگی ذاتی هویت دیجیتال که بخش جدایی ناپذیز از بستر بلاکچین نئو است، پر خواهد شد.

اساسا نئو و آنچین ممکن است مسیر میانی و راه‌حل مورد نیاز بین سیستم‌های بلاکچین غیرمتمرکز و رعایت قوانین مالی بین‌المللی، حساب‌های بانکی و کارت‌های اعتباری امروزی باشد.

این دو نهاد با اتخاذ رویکرد همه‌جانبه تلاش می‌کند نیازهای همه طرفها، مشارکت‌کنندگان شبکه مانند ماینرها، معامله‌کنندگان، مشاغل خصوصی را برطرف کرده و خود را به عنوان بهترین گزینه برای ارائه یک راه‌حل جامع برای شکاف مداوم بین اقتصادهای بسته قانون محور و سیستم باز رمزنگاری مطرح نماید.

همه این مسائل نشان می‌دهد که آینده ارز دیجیتال نئو (NEO) بسیار درخشان بوده و شما می‌توانید به‌عنوان یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری این ارز به‌حساب آورید، با اینحال پیش از پرداخت به بحث‌های اصلی روش خرید نئو و بهترین کیف پول ارز نئو بد نیست کمی بیشتر درباره آینده این رمزارز صحبت کرده و به این مسئله بپردازیم که آیا ارز دیجیتال نئو (NEO) یک سرمایه‌گذاری مناسب است یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

آیا نئو یک سرمایه‌گذاری مناسب خواهد بود؟

اگر به اتریوم اعتماد کامل ندارید، نئو ممکن است سرمایه‌گذازی خوبی برای شما باشد. درحال حاضر، ارزش بازار اتریوم حدود 75 برابر ارز دیجیتال نئو (NEO) است و اکثر توسعه‌دهندگان بلاکچین از اتریوم برای ایجاد قراردادهای هوشمند استفاده می‌کنند. برای هر بلاکچین دارای قرارداد هوشمند مانند نئو دشوار است که بتواند خود را جایگزین اتریوم سازد اما همانطور که گفته شد پروژه‌های بلندپروازانه ارز دیجیتال نئو (NEO) ممکن است در صورت موفقیت حتی به این مهم دست یابد. بنابراین اگر سرمایه‌گذار ریسک پذیری هستید و به آینده بلند مدت فکر می‌کنید این رمزارز می‌تواند سرمایه‌گذاری مناسبی باشد.

اکنون پس از صحبت درباره خوب یا بد بودن سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال نئو (NEO) می‌خواهیم در ادامه نوشتار به دو بحث اصلی روش خرید نئو و سپس بهترین کیف پول ارز نئو بپردازیم. ابتدا درباره نحوه خرید ارز نئو صحبت کرده و سپس به بحث کیف پول خواهیم رسید. اگر می‌خواهید اطلاعات جامعی از این رمزارز بدست آوردید، لطفا ادامه نوشتار را نیز دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

روش خرید نئو

اکنون می‌خواهیم درباره مسئله مهم نحوه خرید ارز نئو به صحبت بپردازیم. در وهله نخست شما باید یک حساب آنلاین باز کنید. برای اینکار باید در یک بازارها و بسترهای معاملاتی رمزنگاری شده که از این دارایی پشتیبانی می‌کند، حسابی بسازید.

متاسفانه اکثر صرافی‌های مشهور مانند کوین بیس و eToro از ارز دیجیتال نئو (NEO) پشتیبانی نمی‌کنند. با اینحال می‌توانید تغییرات قیمت این توکن را در اپ کوین بیس مشاهده نمایید. به بحث اصلی برگردیم محبوب‌ترین صرافی که از نئو پشتیبانی می‌کنند، بازار رمزارز معروف بایننس می‌باشد. همانطور که می‌‌دانید بایننس یک صرافی رمزنگاری مشهور است که از انواع آلت کوین‌ها پشتیبانی می‌نماید.

برای ایجاد حساب در بایننس، باید اطلاعات مربوط را در وب‌سایت این صرافی وارد نمایید. اطلاعاتی را که ارائه می‌دهید اکثرا برای امور مالیاتی است و بسیار شبیه به ایجاد حساب در یک کارگزاری بورسی است.

ارز دیجیتال نئو (NEO)

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

در مرحله دوم آموزش نحوه خرید ارز نئو اگرچه اجباری در آن نیست اما بهتر است که شما به خرید کیف پول آنلاین بپردازید. اگر قصد ندارید ارز دیجیتال خود را به طور فعال معامله کنید، باید دارایی‌های رمزنگاری شده خود را در یک کیف پول رمزنگاری شده اختصاصی ذخیره کنید. ذخیره وجوه و دارایی در صرافی ممکن است آن را در معرض سرقت قرار دهد. دو نوع کیف پول سخت افزاری و نرم‌افزاری وجود دارد که ما پس از صحبت درباره نحوه خرید ارز نئو به معرفی بهترین‌های هر دو نوع برای ارز دیجیتال نئو خواهیم پرداخت.

کیف پول‌های نرم‌افزاری اپ‌های کامپیوتری هستند که می‌توانید از آنها در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید. این برنامه‌ها از ذخیره وجوه شما در صرافی امن‌تر بوده و به طورکلی استفاده از آنها معمولا رایگان است. کیف‌پول‌های سخت‌افزاری برای افراد بدبین و وسواسی‌تر است که امن‌ترین فضا را برای شما پدید می‌آورد. زیرا کیف پول‌های سخت افزاری دستگاه‌های فیزیکی هستند که دارایی دیجیتال شما را به صورت آفلاین ذخیره می‌کنند.

پس از ایجاد حساب در بستر معاملاتی و سپس خرید کیف پول رمزنگاری شده در مرحله آخر خرید ارز نئو باید خرید خود را تکمیل نمایید. به روش مشابهی با بازار سهام می‌توانید توکن نئو را در سفارش محدود یا سفارش بازار خریداری کنید. سفارشات بازار، توکن‌های نئو را با قیمت بازار خریداری می‌کنند که با بالاترین پیشنهاد و کمترین درخواست در دفترچه سفارشات صرافی تعیین می‌شود.

از طرف دیگر، اگر ارز دیجیتال نئو (NEO) را در سفارش محدود بخرید. آنگاه قیمت مشخص هنگام سفارش تعیین خواهد شد. اگر قیمت بازار به قیمتی که تعیین کرده‌اید، تنزل کند، سفارش به طور خودکار ارز را با همان قیمت خریداری می‌کند.

اکنون پس از صحبت درباره نحوه خرید ارز نئو قصد آن را داریم در آخرین بخش مقاله درباره بهترین کیف پول ارز نئو با شما به صحبت بپردازیم. برای دانستن تمام جزئیات مربوط به این رمزارز ما را تا پایان دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

توکن دفینیتی ICP چیست

بهترین کیف پول ارز نئو

Ledger Nano S یک کیف پول سخت‌افزاری مقرون به صرفه برای اکثر سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال است که در آمازون با قیمت کمی بیش از 50 دلار به فروش می‌رسد. این کیف پول از انواع آلت کوین‌ها پشتیبانی می‌کند و پلتفرم لجر لایو آن به شما امکان می‌دهد برنامه‌های کاربردی برای دارایی‌های رمزنگاری خود دانلود کنید.

ارز دیجیتال نئو (NEO)

لجر یک کیف پول رمزنگاری ممتاز با نام Ledger Nano X دارد که در وب‌سایت آن با قیمت 119 دلار به فروش می‌رسد. این ورژن ممتاز چندین مزیت نسبت به ورژن معمولی مانند اتصال بلوتوث و پشتیبانی تا 100 برنامه (ورژن معمولی فقط 18 برنامه را پشتیبانی می‌کند) را دارد. در هر دوی این ورژن‌ها را که تهیه کنید یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری را به‌دست خواهید آورد.

اما اگر بخواهیم بهترین کیف پول نرم‌افزار نئو را معرفی کنیم، باید بگوییم بهترین گزینه کیف پول بایننس است. این کیف پول مبادله‌ای است که دارایی‌های رمزنگاری شده شما را از صرافی دور نگه می‌دارد. اگر از بایننس برای خرید و فروش ارز دیجیتال نئو استفاده می‌کنید، کیف پول آن می‌تواند بهترین گزینه شما در انتخاب محل نگه‌داری نیز باشد. همچنین این کیف پول یکی از معدود کیف‌هایی است که به شما امکان می‌دهد نئوگس بدست آورید.

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

جمع‌بندی

نئو یک شبکه بلاکچین است که با اتریوم رقابت می‌کند تا بستری برای ایجاد زیرساخت‌های مالی را بر روی پلتفرم خود ایجاد کند. برخلاف بیت کوین، ارزهای رمزنگاری شده‌ای مانند اتریوم و ارز دیجیتال نئو (NEO) به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند محصولات مالی خود را مستقیما بر روی بلاکچین بسازند.

این امر نیاز به شخص ثالث را از بین رده و یک اکوسیستم مالی ایجاد می‌کند که هم قابل اعتماد است و هم واسطه‌ها را از میان می‌برد. با توجه به هزینه‌های بالای تراکنش، اکنون بسیاری به دنبال جایگزینی برای اتریوم هستند. نئو یک رقیب سرسخت آشکار برای آن است و اگر اتریوم نتواند مشکلات مقیاس‌پذیری خود را به سرعت برطرف کند، آنگاه ممکن است این رقیب بالقوه جایش بگیرد.

ارز دیجیتال نئو (NEO)

ارز دیجیتال نئو (NEO) به عنوان آنت شرز توسط دا هوگفی و اریک ژان در کشور چین به سال 2014 راه‌اندازی شد و در ژوئن 2017 نام آن به NEO تغییر یافت. نئو یک بستر مبتنی بر بلاکچین است که ارزهای رمزنگاری شده خود را پشتیبانی کرده و توسعه دارایی‌های دیجیتالی و قراردادهای هوشمند را امکان‌پذیر می‌کند.

از این نظر ارز دیجیتال نئو (NEO) شباهت زیادی به شبکه بلاکچین اتریوم مستقر در ایالات متحده آمریکا دارد. این رمزارز اکنون به‌دلایل مختلفی که ذکر شده است مورد توجه زیادی قرار گرفته به‌همین جهت تلاش کردیم در این مقاله درباره ابعاد گوناگون آن از جمله آینده، نحوه خرید و بهترین کیف پول به صحبت بپردازیم. تا شما با این رمزارز جدید بیشتر آشنا شوید. امیدواریم که توانسته باشیم در این جهت به شما یاری رسانیم. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: benzinga , investopedia

نظر شما درباره ارز دیجیتال نئو (NEO) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر