;
coinex

ثبت نام فیدلیتی بهمن خودرو آغاز شد ؛ قیمت و شرایط ثبت نام

بهمن موتور امسال دو محصول پرطرفدار فیدلیتی و دیگنیتی را عرضه کرده است. حال ثبت نام فیدلیتی بهمن خودرو آغاز شده است. در ادامه با ما باشید.

دو محصول جدید بهمن موتور یعنی فیدلیتی (Fidelity ) و دیگنیتی (Dignity) امسال عرضه شده است و در مدت اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. حال بهمن موتور فروش مرحله دوم فیدلیتی را از امروز دوازدهم مردادماه 1400 به صورت نقدی و با تحویل فوری انجام می دهد.

ثبت نام فیدلیتی بهمن خودرو آغاز شد

امیر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت:

مرحله دوم فروش فیدلیتی در روز سه شنبه دوازدهم مرداد ماه،  ساعت 10 صبح تـا ساعت 16 همان روز یا تکمیل ظرفیت به صورت آنلاین و از طریق وب سایت گروه بهمن و با همکاری وب سایت ایرانی کار (bahman.iranecar.com) انجام خواهد شد.

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن همچنین اعلام کرد این محصول مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل 5 نفره با قیمت 655 میلیون تومان و 7 نفره با قیمت 670 میلیون تومان به صورت نقدی و با قیمت قطعی (مانند مرحله اول) و موعد تحویل شهریور ماه 1400 عرضه خواهد شد. میرمنصف در رابطه با موضوع گارانتی پشتیبانی خودرو نیز افزود:

ثبت نام فیدلیتی بهمن خودرو آغاز شد ؛ قیمت و شرایط ثبت نام

پنج سال گارانتی، سطح امکانات بالا و تجهیزات به روز، قیمت گذاری مناسب و همچنین تحویل فوری به همراه پشتیبانی و ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱ سال یا ۲۵ هزار کیلومتر(هرکدام زودتر فرا برسد) برای این خودرو در نظر گرفته ایم.

او درباره دیگنیتی نیز اعلام کرد که به زودی زمان عرضه مجدد این خودرو اطلاع رسانی خواهد شد و از آنجا که تعهد به تحویل به موقع محصولات و رعایت حقوق مشتریان از اهداف اصلی بهمن خودروست، به منظور تحقق این امرتلاش بهمن خودرو بر این است که عرضه دیگنیتی بعد از اطمینان کامل از آمادگی برای تحویل به موقع صورت بگیرد.

لازم به ذکر است، مشکلات بین المللی اخیر در حمل و نقل دریایی و به صورت خاص کمبود جهانی کانتینر و افزایش بی سابقه و بیش از سه برابری هزینه های حمل و نقل و همچنین زمان انتظار طولانی، تاثیر بسزایی بر روی قیمت تمام شده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ثبت نام فیدلیتی بهمن خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر