;
coinex

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021 ؛ برنامه های برتر iOS کدامند؟

برخی از افراد به دنبال بهترین اپلیکیشن های iOS هستند. از این رو ما این گفتار را به معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021 اختصاص داده‌ایم. همراه ما باشید.

عده‌ای معتقدند شما تا زمانی که برخی از بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021 را بر روی گوشی خود نصب نکنید، نمی‌توان آن گوشی را کامل دانست. از این گذشته، هرچند که گوشی‌های آیفون از سخت افزارهای چشمگیری برخوردار هستند، اما این برنامه‌ها هستند که به درخشش پلت فرم iOS کمک می‌کنند.

به همین خاطر، شما می‌توانید با نصب برترین اپلیکیشن‌های کاربردی بر روی آیفون خود نهایت استفاده را از گوشی خود ببرید. اما بهترین و کاربردی‌ترین برنامه های آیفون 2021 کدامند؟ با ما باشید تا کاربردی‌ترین اپ‌های iOS را به شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021

اپ استور iOS اپل یکی از ویژگی‌های برجسته آیفون است که می‌توانید بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021 از طریق آن دانلود کنید. ما برنامه‌هایی را در بین مجموعه‌های مختلف انتخاب کردیم تا ترکیب زیبایی از موارد دلخواه را داشته باشیم که این موارد می‌تواند به شما در انجام کارهایتان با آیفون کمک کند.

برخی از بهترین برنامه‌های تلفن همراه اغلب، ابتدا در خود آیفون موجود می‌شوند اما آیا این برنامه‌هایی که قصد معرفی آن‌ها را داریم در تلفن همراه شما موجود هستند؟ برای پی بردن به این موضوع، ما به خوبی اپ استور را برسی کرده‌ایم و در پی بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021 بوده‌ایم.

اگر از تبلت‌های اپل استفاده می‌کنید، ما به معرفی بهترین برنامه‌های آی پد نیز می‌پردازیم. اینها بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021 هستند که در حال حاضر بهتر است به تلفن یا تبلت خود اضافه کنید.

drafts

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
بهترین اپلیکیشن های iOS در سال 2021

پیش نویس ها به عنوان کاربردی ترین اپلیکیشن آیفون شناخته شده‌اند. یکی از بهترین برنامه های آیفون 2021 بوده که برای یادداشت برداری و نوشتن سریع با پیش نویس‌های مناسب به کار می‌رود. این برنامه یک صفحه خالی به همراه یک صفحه کلید برای شما آماده می کند و نوشته ها و یادداشت‌های جدید را در صندوق ورودی شما قرار می‌دهد تا بتوانید بعداً آنها را برچسب‌گذاری و مرتب کنید.

شما می‌توانید از هریک از ده‌ها برنامه‌های مفید ادغام کننده برای تبدیل یادداشت‌های نوشتاری خود به اسناد، توییت‌ها ، یادداشت‌های رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها یا پیام‌ها استفاده کنید، این در حالی است که یادداشت‌های صندوق ورودی را می‌توان در خود برنامه سازمان‌دهی و به مراتب اهمیت، مرتب یا بایگانی کرد. ویرایشگر متن این برنامه قابل تنظیم است و به شما این امکان را می‌دهد همه چیز را از فاصله تا ارتفاع خطوط و حاشیه‌ها تغییر دهید.

Flow by Moleskine

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
کاربردی ترین اپلیکیشن آیفون

شرکت Moleskine تنها در تولید ژورنال و دفترچه‌های واقعی فعالیت ندارد بلکه این شرکت در زمینه تولید برنامه‌های iOS نیز پیشرفت زیادی کرده است. در حال حاضر، برنامه نقاشی این شرکت به عنوان کاربردی ترین اپلیکیشن آیفون در این زمینه شناخته می‌شود.

این اپلیکیشن نوت برداری و نقاشی به نام Flow شناخته می‌شود و بیشتر برای صفحه نمایش‌های بزرگ مانند آی پد مناسب‌ هستند اما نسخه آیفون آن را نیز می‌توانید دریافت کنید.

این برنامه شما را از ابزار نوشتن مانند قلم مجازی، مداد و نشانگرها در رنگ و اندازه‌های مختلف و کاغذ مخصوص مولسکین شامل رنگ‌های سیاه، سفید و آبی و موارد دیگر بهره‌مند می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد روی یک بوم با عرض بی نهایت نقاشی یا یادداشت برداری کنید.

نسخه به روز رسانی شده‌ی این اپلیکیشن Flow 2 بوده و این قابلیت را فراهم کرده که ابزارهای نوشتن را به ایفون خود انتقال دهید تا از تمام صفحه آی پد برای نقاشی و نوشتن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش انتقال عکس از آیفون و آیپد به ویندوز 10

Voice Dream Reader

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
بهترین اپلیکیشن های iOS در سال 2021

یکی دیگر از برنامه‌های آیفون که قصد معرفی آن را داریم Voice Dream Reader است. اگر نیاز دارید که گوشی آیفون شما متن‌ها را به جای شما بخواند، پیشنهاد ما برای شما برنامه Voice Dream Reader است. این برنامه به دلیل اینکه دسترسی کاربران را در زمینه‌ی خواندن متون راحت‌تر کرده است، محبوب ترین برنامه iOS در سال 2021 در این زمینه به شمار می‌رود.

شما می‌توانید برای کار بر روی اسناد و کتاب‌های الکترونیکی، Voice Dream Reader را طوری تنظیم کنید که متن را تبدیل به صدای گفتاری کند و خواندن را برای شما به عهده بگیرد. با پرداخت 19 دلار شما یک صدای Acapela دریافت می‌کنید که از 36 صدای داخلی iOS در 27 زبان پشتیبانی می‌کند. همچنین خریدهای درون برنامه‌ای این امکان را فراهم می‌کند که به بیش از 200 صدای برتر دیگر دسترسی پیدا کنید.

این برنامه از PDF ، متن ساده،MS Word ،MS PowerPoint ،RTF و Google Docs و همچنین کتاب‌های الکترونیکی ePub و مقاله‌های وب پشتیبانی می‌کند و دارای یک اسکنر داخلی برای تبدیل متن چاپ شده به گفتار است. اگر در جستجوی بهترین برنامه های آیفون 2021 هستید، از این برنامه جانبی غافل نشوید. این دسته از برنامه‌ها می‌توانند استفاده از آیفون را برای شما بسیار آسان کنند.

بیشتر بخوانید:بهترین اپلیکیشن های شماره مجازی

Just Press Record

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
کاربردی ترین اپلیکیشن آیفون

برنامه Voice Memos در iOS 14 به عنوان بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021 شناخته می‌شود، اما اگر به دنبال برنامه ای در Google Recorder برای Android هستید، Just Press Record را امتحان کنید، یک برنامه ضبط با قیمت 4.99 دلار برایiPhone ،iPad و Apple Watch که دارای برخی ویژگی‌های مفید مانند ویژگی‌های رونویسی داخلی برای یادداشت برداری آسان است.

کاربران می‌توانند با فشار بر روی نماد ضبط، از صفحه قفل یا ویجت از این برنامه استفاده کنند. این برنامه می‌تواند گفتار را با پشتیبانی از زبان‌ها و دستورات نقطه گذاری رونویسی کند. موارد ضبط شده بر اساس تاریخ و زمان مرتب شده و می‌توانید آن‌ها را به صورت دستی تغییر نام دهید و به راحتی آن‌ها را جستجو کنید. همچنین می‌توانید موارد ضبط شده و بازنویسی شده را با iCloud همگام سازی کنید و در برنامه‌های مختلف به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: نحوه صحیح شارژ باتری آیفون

Calzy

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
بهترین اپلیکیشن های iOS در سال 2021

اگر به دنبال برنامه‌ای برای ذخیره‌ی اعداد و ارقامی که در برنامه‌های ماشین حسابی محاسبه کرده‌اید و می‌خواهید این ارقام را در جایی ذخیره و سامان‌دهی کنید پیشنهاد ما برای شما برنامه Calzy است که از بهترین برنامه های آیفون 2021 است.

قیمت این برنامه 2.99 دلار بوده و از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به صفحه کلید قابل تنظیم، نشانه‌گذاری و عملکرد‌های علمی اشاره کرد. همچنین این برنامه از لمس سه بعدی پشتیبانی می‌کند. به دلیل قابلیت‌های ذکر شده تعجبی ندارد که جزو محبوب ترین برنامه iOS در سال 2021 است.

بیشتر بخوانید: چگونه آیفون خود را به عنوان یک هات اسپات وای فای موبایل تنظیم کنیم

1Blocker

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
بهترین اپلیکیشن های iOS در سال 2021

Blocker1 برای مرورگر Safari اپل بهینه سازی شده است، با نصب این برنامه بر روی موبایل خود می‌توانید تبلیغات، پنجره‌های بازشو و ردیاب‌ها را مسدود کنید. حتما برای شما هم پیش آمده که از تبلیغ‌هایی که روی صفحه شما ظاهر می‌شوند کلافه شده باشید. با این برنامه می‌توانید از از دست آن ها خلاص شوید. این اپ با استقبال خوبی از سوی کاربران آیفون همراه شده و به عنوان یکی از بهترین برنامه های آیفون 2021 شناخته می شود. 2.99 دلار در ماه برای اشتراک حق بیمه محاسبه می‌شود. اما خوشبختانه ویژگی‌های اصلی مسدود کردن Blocker1 رایگان است.

iPhone 12 Pro Max بهترین دوربین را در گوشی‌های آیفون دارد اما برخی معتقدند داشتن دوربین خوب برای گرفتن بهترین عکس‌ها کافی نیست. ما در این قسمت می‌خواهیم به بهترین برنامه‌های عکس آیفون بپردازیم. با داشتن برخی از برنامه‌های عکاسی آیفون می‌توانید عکس‌های خود را تغییر دهید و ویرایش کنید.

بیشتر بخوانید: قابلیت شفافیت ردیابی اپ (App Tracking Transparency) در iOS 14.5 چیست؟

Photoleap by Lightricks

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
کاربردی ترین اپلیکیشن آیفون

از این برنامه می‌توانید برای ایجاد نوردهی دوگانه خیره‌کننده و سایر جلوه‌های دستکاری شده هنری بر روی تصاویر خود استفاده کنید. Photoleap دارای ابزارهای فراوانی برای تأثیر بر رنگ و تن است، با فیلترها، ماسک‌ها و جلوه‌های ویژه، می‌توانید عکس‌ها را با استفاده از انواع حالت‌ها و ابزارهای ترکیبی به هم وصل کرده و همه چیز را یکپارچه نگه دارید. این برنامه برخی از فیلتر‌ها را به صورت رایگان ارائه می‌دهد، شما می‌توانید با خرید اشتراک نامحدود قفل همه ویژگی‌ها را با قیمت 6.99 دلار باز کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش مسدود کردن تماس‌های دریافتی در آیفون

Spectre Camera

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
محبوب ترین برنامه iOS در سال 2021

Spectre Camer با کمک هوش مصنوعی و نرم افزارهای جادویی، عکس‌های طولانی مدت با نوردهی طولانی ارائه می‌دهد تا عکس را تثبیت کند، این برنامه مسیرهای نوری را پردازش کرده و عناصر زودگذر را از بین می‌برد. با این ویژگی‌ها می‌تواند یک عکس با نمای برجسته به شما ارائه دهد.

اپلیکیشن Spectre می‌تواند صدها عکس در طول عکاسی به عنوان یک عکس زنده و لحظه‌ای ذخیره کند، بنابراین شما می‌توانید این عکس‌های ذخیره شده را دریافت و به اشتراک بگذارید. این برنامه در میان عکاسان از بهترین برنامه های آیفون 2021 به شمار می‌رود.

iPhone شما می‌تواند یک ابزار ارزشمند برای زندگی سالم باشد، به لطف برنامه‌های سلامتی می‌توانید از آن برای پیگیری اطلاعات مربوط به سلامتی و تناسب اندام استفاده کنید. برنامه های iOS می‌توانند در این زمینه مفید باشند، آن ها فعالیت‌های شما را ردیابی می‌کنند، غذاهایی که می‌خورید را کنترل کرده و به خواب راحت‌تر شما کمک می‌کنند. در ادامه با بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021 در زمینه سلامتی آشنا می‌شوید.

بیشتر بخوانید: دانلود و نصب و فعال سازی آی او اس 14.5

Lose it

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
محبوب ترین برنامه iOS در سال 2021

همانطور که می‌دانید تناسب اندام برای سلامتی شما نیاز هست. برنامه‌ی iOS ،lose it با داشتن قابلیت شمارش کالری می‌تواند بسیار مفید باشد. این سیستم عامل iOS به شما امکان می‌دهد وعده‌های غذایی و فعالیت‌های ورزشی خود را ثبت کنید.

شما همچنین می‌توانید برخی از اطلاعات شخصی مانند قد، وزن و اهداف خود را وارد کنید. Lose It برای شما محاسبه می‌کند که چقدر کالری می‌توانید روزانه مصرف کنید تا در برنامه کاهش وزن قرار بگیرید. اسکنر بارکد Lose It اطلاعات غذایی شما را دریافت و به عنوان یک لیست ذخیره می‌کند. همچنین این برنامه توانایی همگام سازی اطلاعات ورزش با سایر برنامه‌ها را دارد.

بیشتر بخوانید: تلگرام آلفا (Telegram Alpha) بدون فیلتر برای دسکتاپ

Runkeper

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
محبوب ترین برنامه iOS در سال 2021

اگر به دوییدن علاقه‌مند هستید Runkeeper را همراه خود داشته باشید. این برنامه از سنسورهای موجود در iPhone برای ردیابی فعالیت بدنی شما استفاده می‌کند. علاوه بر دویدن، می‌توانید از Runkeeper برای دوچرخه سواری، پیاده روی و هر ورزش دیگری که در آن فاصله‌ها را ثبت می‌کنید نیز استفاده کنید.

این برنامه سرعت، مسافت، کل زمان ورزش، کالری سوزانده شده و سایر معیارهای مفید شما را ثبت می‌کند و همچنین دارای انواع برنامه‌های آموزشی، همراه با یادآوری مرتب است. اگر Apple Watch دارید، Runkeeper بسیار پیشنهاد می‌شود، زیرا این برنامه با ساعت هوشمند اپل نیز کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: نحوه ارسال لوکیشن در واتساپ آیفون

Wakeout

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
محبوب ترین برنامه iOS در سال 2021

برنامه‌ی wakeout مناسب برای افراد پر مشغله است. wakeout این وعده را می‌دهد که حرکات ورزشی مختصر را برای شما فراهم کند. این برنامه دارای تمرینات انعطاف است که می‌توانید آن‌ها را به صورت نشسته، ایستاده یا حتی در رختخواب انجام دهید، این یک روش عالی و بدون استرس است تا بتوانید خود را عادت دهید که برای حرکت و فعالیت خود وقت بگذارید. دسترسی کامل به برنامه 4.99 دلار در ماه با یک دوره آزمایشی رایگان است.

بیشتر بخوانید: فیلترشکن و پروکسی برای تلگرام دسکتاپ

Headspace

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
بهترین برنامه های آیفون 2021

سلامتی شما فقط به انجام حرکات‌های ورزشی مختصر نمی‌شود. Headspace کمک شایانی در راستای تقویت ذهن به کاربران این برنامه کرده است، این برنامه دارای مدیتیشن‌های هدایت شده است که برای آرام کردن شما طراحی شده‌اند و حتی برای افرادی که مدیتیشن انجام نمی‌دهند نیز مناسب است زیرا Headspace دارای بخشی است که به خواب رفتن شما کمک می‌کند.

اگر به دنبال برخی برنامه های سرگرم کننده می‌گردید تا ساعات بیکاری خود از چیزی لذت ببرید ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید. ما برخی از برنامه‌های سرگرمی را پیدا کرده‌ایم که شایسته قرار گرفتن در میان بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021 هستند.

بیشتر بخوانید: دانلود بهترین شبیه ساز اندروید برای iOS

JustWatch

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021

JustWatch سرویسی است که آخرین پیشنهادات بیش از 100 سرویس پخش مختلف را ردیابی می‌کند و به شما نشان می‌دهد که کجا و چه موقع یک برنامه تلویزیونی خاص را تماشا کنید. این برنامه شبکه‌های Netflix،Hulu ،HBO Max و Amazon Prime Video را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید سری خاصی را جستجو کنید و آن را دنبال کنید. این برنامه همچنین جدیدترین تریلرها و زمان‌های نمایش فیلم را ارائه می‌دهد و می‌توانید با رزرو Fandango با یک کلیک برای سینمای نزدیک محل خودتان و انتخاب فیلم مورد نظر جا رزرو کنید.

بیشتر بخوانید: دانلود کلاب هاوس آیفون

Serial Box

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021

به جای پرداخت برای یک کتاب الکترونیکی یا کتاب صوتی کامل، Serial Box به شما این امکان را می‌دهد که محتوای کوتاه‌تر و اپیزودیک را در قطعات رمان‌هایی که برای اوقات رفت و آمد از خانه تا محل کار و استراحت شما مناسب هستند اشتراک داشته و خریداری کنید. این برنامه طیف وسیعی از ژانرها، از درام تا فانتزی و علمی تخیلی را ارائه می‌دهد، اولین قسمت آن رایگان و قسمت‌های بعدی 1.99 دلار هزینه دارد. این برنامه پادکست مانند می‌تواند برای افرادی که قصد تقویت زبان انگلیسی خود را دارند، عالی باشد.

بیشتر بخوانید: آیپد پرو 2021

Qello Concerts & Live Music

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021

هرچند برنامه های زیادی برای پخش آهنگ و آلبوم وجود دارد، اما یافتن برنامه برای کسانی که به دنبال گوش دادن یا تماشای کنسرت آنلاین هستند، کمی سخت است.اما برنامه Qello Concerts و Live Music به شما امکان این را می‌دهد که ضبط‌های زنده از طیف وسیعی از هنرمندان، از جمله Quee ،The Rolling Stones و Coldplay را پخش کنید.

همچنین می‌توانید برای مشاهده فیلم های کنسرت، مستندها و قسمت‌های نمایش موسیقی زنده مانند MTV Unplugged از این برنامه کمک بگیرید. ردیف رایگان برنامه شامل یک یا چند آهنگ رایگان از هر نمایش، 30 کانال به علاوه لحظات و نکات برجسته یک کنسرت و مجموعه‌ای از کنسرت‌های رایگان است.

بیشتر بخوانید: رفع مشکل زنگ نخوردن واتساپ اندروید و آیفون

Libby

دانلود برنامه برای آیفون

اگر کتابخانه محلی شما از قبل دارای سیستم وام‌دهی رسانه‌های دیجیتالی است، دیگر نیازی به هزینه زیادی صرف خرید کتاب‌های الکترونیکی نیست Libby آخرین نسخه سیستم مدیریت رسانه‌های دیجیتال محبوب Overdrive است که به کاربران اجازه می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های صوتی را از کتابخانه‌های دارای این سیستم وام بگیرند.

بیشتر بخوانید: آموزش تغییر فونت فارسی در اینستاگرام اندروید و آیفون

Hopper

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021

هاپر به شما امکان می‌دهد بلیط هواپیما و نرخ هتل را جستجو کنید. اما بهترین ویژگی این برنامه توانایی آن برای پیش بینی تخفیف‌های آینده است. مبدا و مقصد سفر خود را وارد کنید تا هاپر یک تقویم رنگی به شما نشان دهدکه در این تقویم بهترین زمان برای رفتن برای شما مشخص شده است. تاریخی را که در نظر دارید انتخاب کنید، و هاپر به شما می‌گوید که نرخ مناسب چقدر است. برای دانستن بودجه سفر خود و بیشتر کردن آن، هاپر یک برنامه ضروری است.

بیشتر بخوانید: آموزش دانلود و ذخیره ویس دایرکت اینستاگرام در اندروید و آیفون

Skiplagged

دانلود برنامه برای آیفون

Skiplagged رویکرد متفاوتی برای کاهش هزینه‌های سفر شما دارد. کاربران مبدا و مقصد مورد نظر خود را وارد می‌کنند و Skiplagged هزینه پرواز مستقیم و همچنین پروازهای ارزان‌تر را که مقصد موردنظر شما به عنوان تفریح ​​است، به شما نشان می‌دهد. Skiplagged همچنین به شما امکان رزرو هتل، از جمله معاملات لحظه آخری و پیشنهادات ویژه را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک

Carrot Weather

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021

هرچند نمی‌توان Carrot Weather را یک برنامه آب و هوایی معمولی دانست و راوی آن که یک هوش مصنوعی است، گفتگویی همانند دیگر هوش‌های مصنوعی تحویل شما نمی‌دهد، اما باید گفت این برنامه نادرترین برنامه آب و هوایی است که به شما امکان می‌دهد همه چیز را همانطور که مناسب می‌دانید تنظیم کنید. با این برنامه اکنون می‌توانید رادار آب و هوا را در کنار پیش بینی‌های خود در بخش Maps نشان دهید. مشترکین همچنین به داده‌های جزر و مد دسترسی دارند.

پس از معرفی Carrot Weather، در ادامه می‌خواهیم برخی از بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021 در زمینه ی ارتباطات را بررسی کنیم. احتمالاً شما توییتر، فیس بوک و مجموعه معمول برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی را بر روی iPhone خود نصب کرده‌اید. اما برخی از این برنامه‌های iOS را برای ارتباط با دیگران نادیده نگیرید.

بیشتر بخوانید: 11 نکته و ترفند مهم در مورد ایرپاد های اپل

Flipboard

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021

مقالات موجود در وب می‌توانند کمی مبهم به نظر برسند، اما Flipboard با طرح بندی به سبک مجله که مطابق با علایق شما تنظیم شده‌اند، همه چیز را واضح می‌کند. موضوعاتی را که می‌خواهید بخوانید انتخاب می‌کنید و Flipboard یک مجله هوشمند ایجاد می‌کند و مقاله‌ها را از سراسر وب بر اساس آنچه شما به دنبال آن هستید سازمان‌دهی می‌کند.

Slowly

دانلود برنامه برای آیفون

Slowly  یک پیام رسان سنتی است که کاربران آن یک پروفایل ساده و یک نماد، مکان و لیستی از علایق خود را تنظیم می‌کنند. سپس این برنامه شما را به آرامی با کاربرانی با علایق مشابه شما مطابقت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزارهای کامپیوتر 2020

Unfold

دانلود برنامه برای آیفون

بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021
بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021

Unfold یک ابزار خلاقانه و آسان است که بر روی استوری‌های Instagram تمرکز دارد. اگر برنامه را بارگیری کنید الگوهای شیک و زیبا دریافت خواهید کرد که می‌توانید بر روی عکس‌های خود اعمال کنید. این برنامه دارای 25 الگوی رایگان و پنج فونت بوده که قابل استفاده برای ارائه عکس و فیلم‌های شما است و بیشتر به عنوان خریدهای درون برنامه‌ای در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tomsguide

نظر شما در خصوص بهترین اپلیکیشن های آیفون 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مترجم: شقایق باقربیاتی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر