;
coinex

ترکیب جذاب بازیگران Thor: Love and Thunder ؛ اضافه شدن مت دیمون، راسل کرو و کریستین بیل

مت دیمون در فیلم جدید ثور نقش لوکی را دوباره بازی می‌کند. کریستین‌ بیل، راسل کرو و حالا مت دیمون؛ ترکیب بازیگران Thor: Love and Thunder جذاب تر از همیشه. با بررسی بیشتر با تکراتو همراه باشید.

فیلم‌های مارول همیشه مملو از نقش‌های مختصر و اسرار پنهانی است و طرفداران با دیدن مت دیمون (Matt Damon) که در فیلم Thor: Ragnarok تظاهر به بودن خدای شرارت می‌کرد، کاملا شگفت‌زده شدند. به وسیله عکس‌های پاپاراتزی‌ها، اوایل امسال مشخص شد که مت دیمون نقش اصلی خود را به عنوان بازیگر لوکی در فیلم Thor: Love and Thunder دوباره ایفا خواهد کرد. در ادامه با اخبار سینما و تلویزیون با تکراتو همراه باشید.

ترکیب جذاب بازیگران Thor: Love and Thunder

اضافه شدن مت دیمون، راسل کرو و کریستین بیل

تام هیدلستون (Tom Hiddleston) به عنوان لوکی واقعی برای چهارمین فیلم ثور باز نمی‌گردد، اما او حداقل دوباره در فصل دوم سریال خود ظاهر می‌شود.  پیشتر در خبرها داشتیم که مت دیمون به‌همراه خانوداه‌اش با یک جت شخصی به کشور استرالیا سفر کرده و محلی در نزدیکی خانه کریس همسورث را برای اسکان در شهر سیدنی اجاره کرده است. دیمون و خانواده‌اش هم‌اکنون در قرنطینه حضور دارند، اما به‌نظر می‌رسد که او قرار است در فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) بازگردد.

این بازیگر برنده جایزه اسکار در حین مصاحبه در نمایش The Jess Cagle از رادیو SiriusXM، راز‌هایی را فاش کرد. با این تایید و این که چقدر نقش مختصر او در فیلم قبلی خنده‌دار بود، قطعا انتظار حضور او در فیلم تقویت می‌شود.

خود دیمون می‌گوید:

با این که همه می‌دانند، اما من واقعا نمی‌دانم که آیا این راز است یا نه. من آن جا رفتم تا در فیلم‌برداری باشم. فکر می‌کنم به خاطر این که پاپاراتزی‌ها از ما عکس‌هایی را منتشر کردند آن‌ها به این موضوع پی برده‌اند. ما داشتیم همان نقش‌های مختصر خود را که با لوک همسورث (Luke Hemsworth) ایفا کرده بودیم، بازی می‌کردیم. ما یک صحنه در فیلم قبلی داشتیم و تایکا وایتیتی (Taika Waititi) ما را بازگرداند تا این صحنه را مقداری ارتقا دهد.

سایر بازیگران فیلم ثور : عشق و رعد که تا امروز مشخص شده اند:

  • کریس همسورث (Chris Hemsworth)
  • کریستین بیل (Christian Bale) نیز در نقش گور، خدای قصاب
  • راسل کرو (Russell Crowe) در نقش زئوس
  • تسا تامپسون (Tessa Thompson) در نقش والکری
  • کریس پرت (Chris Pratt) در نقش پیتر کوییل
  • ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در نقش جین فاستر
  • دیو باتیستا (Dave Bautista) در نقش درکس
  • پام کلمنتیئف (Pom Klementieff) در نقش منتیس
  • کارن گیلان (Karen Gillan) در نقش نبیولا

مراحل فیلبرداری این فیلم از اوایل امسال آغاز شده است. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: insider

نظر شما در خصوص بازیگران Thor: Love and Thunder چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر