;
coinex

دعوای سعید معروف و وزارت ورزش ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

این روزها نام سعید معروف نامی خبرساز است. از خداحافظی سعید معروف از والیبال تا دعوای سعید معروف و وزارت ورزش که در ادامه به هر دو مورد خواهیم پرداخت.

تیم ملی والیبال ایران با وجود شروع قدرتمندانه ای که در رقابت های المپیک داشت و بسیاری را به خود امیدوار کرد، نهایتا با باخت در سه بازی پایانی خود راه را بر همه امیدواری ها بست و از صعود به جمع 8 تیم پایانی رقابت ها بازماند. ایران تنها بالاتر از ونزوئلا قرار گرفت، آن هم در شرایطی که در اولین بازی خود، تنها شکست صدرنشین گروه یعنی لهستان را رقم زده بود.

این که در بازی دوم در یک بازی بی نقض ونزوئلا را مثل آب خوردن از پیش رو برداشت، انقدر خوب عمل کرده بود تا همه را امیدوار به کسب حتی جایگاه کند. اما باخت به کانادا اوضاع را بسیار پیچیده کرد. در ادامه باخت به ایتالیا کار را به اما و اگر کشاند و نهایتا باخت به سامورایی ها، تیر خلاص والیبال بود.

دعوای سعید معروف و وزارت ورزش

صحبت های سعید معروف علیه پرسپولیس و سلطانی فر

والیبال ایران حال چند سالی هست که به موقعیت خوبی در سطح جهان رسیده، به تیمی شناخته شده بدل شده است که حتی بعضا بزرگترین تیم های جهان را به زانو در می آورد. اما در سالیان اخیر و به طور خاص از زمان آمدن کواچ به تیم ملی تا امروز، چیزی از نظم و ثبات در والیبال ایران دیده نشده است.

در اینکه حذف تیم ملی از المپیک خود یک شوک بزرگ بود شکی نیست، اما گویی اخبار شوک آور پایانی ندارد و سعید معروف به هر دلیلی تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفته است. گرچه خبر خداحافظی سعید معروف از والیبال نه رسما توسط او و نه توسط هیچ خبرگزاری دیگری مخابره شده است، اما نوع صحبت های او در مدت اخیر، واکنشش به باخت مقابل ژاپن و اکت های او حین ست پنجم بازی، حکایت از یک نارضایتی شدید دارد. نارضایتی آمیخته با خشم!

دعوای سعید معروف و وزارت ورزش ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

معروف اخیرا صحبت های جنجال برانگیز نیز درباره یکی از تیم های فوتبال باشگاهی ایران داشته و این موضوعی است که واکنش شمار زیادی از کاربران را در پی داشته است. برخی منابع از داخل اردوی تیم ملی نیز خبر خداحافظی سعید معروف از والیبال را تایید کرده اند.

معروف امروز توکیو را به مقصد آمریکا ترک کرده و آنطور که مشخص شده مدتی را در این کشور سپری خواهد کرد و سپس برای بازی های باشگاهی تیم بایک موتورز به چین باز می گردد. اما گویا خبر خداحافظی سعید معروف از والیبال صحت دارد و باید به زودی منتظر اعلام رسمی این موضوع توسط او باشیم.

ولی فارغ از مسئله خداحافظی سعید معروف از تیم ملی والیبال موضوع دیگری که این روزها و بعد از صحبت های اخیر معروف علیه وزارت ورزش بولد شده، مربوط به دعوای سعید معروف و وزارت ورزش است. معروف طی مصاحبه ای که دیروز با برنامه همیشه با ورزش رادیو ورزش انجام داد، صحبت های تندی علیه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان بیان کرد و او را به بی توجهی به سایر رشته های ورزشی متهم کرد. معروف طی این مصاحبه گفت:

با حضور سلطانی‌فر، وزیر ورزش (1400-1395)، سال‌های سیاهی در ورزش ایران حاکم شد. تمام تمرکز وی روی پوکر یا گلات کردن یک تیم بود و کلیت ورزش فراموش شده بود.

این صحبت های معروف، موجی از واکنش ها را از سوی کاربران فضای مجازی دربرداشته است. برخی مانند همیشه جانب حق را به کاپیتان محبوب والیبال می دهند و برخی دیگر نقدهایی به صحبت های معروف وارد می دانند. در ادامه دعوای سعید معروف با وزارت ورزش با ما باشید تا واکنش کاربران را به صحبت های سعید معروف علیه پرسپولیس و وزارت ورزش بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: آیا بارداری فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده حقیقت دارد؟

دعوای سعید معروف و وزارت ورزش ؛ کاربران توییتر چه می گویند؟

مثل همیشه کاربران توییتر نسبت به اتفاقات روز جامعه واکنش نشان داده اند و مسئله دعوای سعید معروف و وزارت ورزش و اظهارات معروف علیه سلطانی فر نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه برخی از این واکنش ها را نقل می کنیم.

مازیار بالایی درباره صحبت های سعید معروف علیه پرسپولیس و سلطانی فر نوشته:

از دیروز کسانی در رادیو، روزنامه، خبرگزاری و همین توئیتر به #سعید_معروف می‌تازند که حالا یک پنجه درست زدن پیشکش، ۱۰ متر روی خط صاف هم نمی‌توانند راه بروند، چرا؟ چون به #سلطانی_فر گفته خالق «سالهای سیاه ورزش ایران»، و طبیعتاً به خیل عظیمی برخورده، تو گویی به پدرشان اهانت شده

یکی از کاربران اینگونه به موضوع دعوای سعید معروف و وزارت ورزش واکنش نشان داده است:

واقعاً آقای وزیر چرا پولی که باید بدی به سید جلال که ده تا جام با پرسپولیس آورده، میدی آلکنو مربی قهرمان المپیک و کواچ میاری که سعید معروف بزار توی کارشون و تیم ملی بفرسته بین باقالی ها، کارخانه میزاشتی که معروف براش لیست بده و کریمی از لیست خط بزنه کسی نفهمه بهتر از ایشون هم هست

دعوای سعید معروف و وزارت ورزش ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟
خداحافظی سعید معروف از تیم ملی والیبال

دیگری درباره دعوای سعید معروف و وزارت ورزش نوشته است:

اما تو هنوز سعید معروفِ مایی نمی‌گویم بمان… نه اتفاقاً؛ برو تا قدرت را بدانند قربانی بودن، سخت ترین قسمتِ زندگیه اینکه معروفِ #والیبال باشی و عاقبتت بشود گریه! اما اشک هایت را نه، ما تو را با “قهرمانِ ایرانی، رقیباشو به زانو درمیاره” به خاطر میاریم با دلِ شیر در لحظاتِ حساس

بیشتر بخوانید: وام ودیعه مسکن 1400

کاربری به نام Rozhansalimi درباره صحبت های سعید معروف علیه پرسپولیس نوشته:

مصاحبه سعید معروف فیک بود ولی اگر همه ورزشکارهایی که رفتن المپیک اعتراض هاشون رو علنی کنند و در مورد این اوضاع افتضاح و نبود امکانات حرف بزنن خیلی خوب میشه. شما حساب کن وزارت ورزش چه کار کرده که این المپیک بدترین دوره برای ورزشکارا مون بوده

کاربر دیگری درباره صحبت های سعید معروف علیه پرسپولیس نوشته است:

آقای سعید معروف بیشتر از این خودت رو از چشم مردم ننداز مثلا تا قبل از گلات پرسپولیس تیم ملی والیبال چند بار قهرمان المپیک شده بود که الان بخاطر پرسپولیس نشده! سعی کنید ضعف هاتون رو برطرف کنید و باند بازی تو تیم ملی رو بذارید کنار شاید تونستید مثل پرسپولیس قهرمان بشید

دعوای سعید معروف و وزارت ورزش ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟
خداحافظی سعید معروف از تیم ملی والیبال

کاربر دیگری اینگونه واکنش نشان داده است:

سعید معروف مصاحبه کرده که وزیر ورزش تمام فکر و ذکرش پوکر و گلات بوده سعید معروف هم رفت پیش بقیه متوهما یعنی کیروش و هوادارای استقلال و سپاهان و تراکتور و فولاد و بقیه تیم‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ یک و بقیه ورزشکارای رشته‌های ورزشی دیگه تو ایران. حق فقط با پرسپولیسی‌ها و پدرشونه

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دعوای سعید معروف و وزارت ورزش چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من که میگم ژاپن به ایران رشوه داده
    میدونی چرا من میگم که ژاپن به ایران واکسن داده وبعد اونا گفتن که باید تیم ما مقابل ژاپن ببازه وگرنه خیلی مقابل تیم های دیگه خوب بازی کردند

    پاسخ