;
coinex

پخش زنده کشتی حسن یزدانی فینال المپیک توکیو 2020 [14 مرداد]

حسن یزدانی ملی پوش وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد امروز در فینال به مصاف تیلور می رود. برای پخش زنده کشتی حسن یزدانی فینال المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

رقابت های کشتی آزاد المپیک توکیو در دیدار نهایی وزن 86 کیلوگرم، فینال یزدانی تیلور مورد انتظار را در پی داشت و حال امروز از ساعت 13:45 به تماشای این کشتی خواهیم نشست.

یزدانی با سه پیروزی قاطع 11 بر 2، 12 بر 1 و 7 بر 1 به فینال رسیده و رقیب او کسی نیست جز دیوید تیلور آمریکایی، کشتی گیر معروف و مهمترین رقیب یزدانی در راه کسب طلا. او نیز با نتایج قاطعی در سه دیدار به فینال رسیده است. اما برای تماشای فینال کشتی یزدانی تیلور المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده کشتی حسن یزدانی فینال المپیک توکیو 2020

هیچ رقیبی را نباید دست کم گرفت

ملی پوش کشتی آزاد ایران اخیرا مصاحبه ای درباره وضعیت مسابقات کشتی آزاد المپیک داشته است و در این باره اذعان کرده که همه کسانی که در المپیک حضور دارند از آمادگی بالایی برخورداند و نباید هیچکس را دست کم گرفت.

حسن یزدانی ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران پس از رسیدن به توکیو، در مورد آغاز رقابت‌های کشتی آزاد المپیک و وضعیت حریفانش گفت:

قطعا کسانی که در المپیک حضور دارند از آمادگی بالایی برخوردار هستند و نباید هیچکدام را دست کم گرفت.

پخش زنده کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 [13 مرداد]
دیوید تیلور آمریکایی
او افزود:

حریفی که در وزن من شناخته شده باشد کشتی ‌گیران روس  و آمریکا هستند که نسبت به سایر رقبا فاصله بیشتری دارند اما در کل نباید کسی را دست کم گرفت بلکه باید برنامه ریزی کرد.

یزدانی در پایان ابراز امیدواری کرد که با دعای خیر مردم و کمک خداوند  اتفاق‌ های خوبی بیفتد و بتوانیم دل هم‌ وطنانمان را شاد کنیم.

پخش زنده کشتی آزاد حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت کشتی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای کشتی حسن یزدانی از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی حسن یزدانی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای رقابت حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کشتی حسن یزدانی فینال المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر