;
coinex

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

سیاوش یکی از موفق ترین عناوین اختصاصی نماوا در شبکه نمایش خانگی بود و پایان بندی فصل یک، همه را جستجوی زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش درگیر کرده است.

در سالیان اخیر شبکه نمایش خانگی در ایران با موفقیت زیادی جای خود را در دل افراد باز کرده و به تدریج و با سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه، عناوین بیشتر و البته بهتری نیز در این بخش ارائه شده است.

اگر تا همین چند سال پیش بهترین عناوین شبکه نمایش خانگی چند عنوان انگشت شمار مانند قهوه تلخ یا قلب یخی بود، حالا و با راه اندازی پلتفرم های اختصاصی نماوا و فیلیمو و البته سرمایه گذاری های کلان در این بخش، و البته به لطف آزادی عمل بیشتر در این بخش از فعالیت سینمایی، همواره آثار جدید و بیشتری تهیه و عرضه می شود.

حالا هر ساله، هر فصل و هر ماه، اخباری از سریالی جدید با شماری از ستارگان سینمای ایران که در تلویزیون کمتر دیده می شوند منتشر می شود. همین موضوع سبب شده تا سریال های شبکه نمایش خانگی، آثاری محبوب در روزمرگی ما باشند.

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش

از اواخر سال 99 تا امروز، عناوین پرشماری در شبکه نمایش خانگی تهیه و منتشر شده که برخی از آن‌ها از جذاب ترین سریال های ایرانی سالیان اخیر بوده اند. از قورباغه هومن سیدی، اثری با ژانر جنایی اکشن که موفقیت بی نظیری داشت، تا هم گناه و میخواهم زنده بمانم و یا حتی سیاوش!

سیاوش در زمانی اکران شد که توجهات زیادی جلب قورباغه شده بود، همزمان ملکه گدایان سهیلی زاده و گیسو منوچهر هادی نیز در حال پخش بود و شبکه نمایش خانگی روزهای شلوغی داشت. اما سیاوش با ژانر خاص، داستان و شخصیت پردازی قوی در کوتاه زمانی توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند.

پایان بندی داستان سریال محبوب سیاوش در فصل اول، سوالات زیادی برای دوستداران خانواده ساقی ها پدید آورد. حال همه میخواهند بدانند ماجرای تماس تلفنی قسمت آخر چیست؟ آیا مرتضی زنده است؟ ماجرای مارال و سیاوش به کجا می انجامد؟ این سوالات و سوالات مشابه از همین حالا تاریخ شروع فصل 2 سیاوش را به مسئله ای مهم بدل کرده است. با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تابستان 1400

بهترین سریال های ایرانی

تاریخ شروع فصل 2 سیاوش

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]
فصل دوم سیاوش
مهدی یاری تهیه کننده مجموعه سیاوش، یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی که فصل اولش را به پایان رسانده است، اخیرا در گفتگویی خبر از ساخت فصل دوم آن با کارگردانی دیگر را داد. حالا بینندگان و طرفداران منتظرند که زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش از سوی عوامل آن به طور دقیق اعلام شود.

ماجرای مجموعه سیاوش حول محور زندگی سه دوست و رفاقت واقعی آن ها در دوره ی جوانی می چرخد. کمال، نصرت و مرتضی در جوانی دوستی صمیمانه ای داشتند و برای تحقق رویاها و آرزوهایشان تلاش می کردند. اما روزگار آن طور که می خواستند پیش نرفت و زندگی روی دیگرش را به آنها نشان داد. مهدی یاری تهیه کننده سریال سیاوش که به عنوان یکی از بهترین سریال های 1400 شناخته می شود در زمستان سال 99 ، پیش از آنکه پخش آن آغاز شود، در مورد داستان سریال سیاوش عنوان کرده بود که:

درباره قصه سیاوش تنها به یک جمله اکتفا می کنم و آن هم این است: خانواده همه چیز، خط قرمز من است. اگر لازم باشد از آن دفاع کنم چشم رو همه چیز می بندم.

با این که سریال سیاوش فصل اولش را در هجده قسمت به پایان رساند، اما داستان سیاوش پایان نیافت و اکنون هواداران آن پیگیر زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش هستند تا ببیند آخر داستان این سه دوست به کجا می رسد و آیا نویسندگان این مجموعه برگ برنده ای برای گره گشایی از مشکلات ایجاد شده برای  نقش های داستانشان دارند تا فصل دوم سیاوش را قوی آغاز کنند و با پایانی هوشمندانه آن را به سرانجام برسانند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

صادق یاری مجری طرح این مجموعه، در مورد زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش، گفته است فصل دوم آن در مرحله نگارش است، اما تاریخ شروع فصل 2 سیاوش را به طور دقیق بیان نکرده است. یاری در پاسخ به این سوال که فصل دوم سریال سیاوش در چه وضعیتی است گفت:

همچنان مشغول نگارش فیلمنامه فصل دوم هستیم  و علت اینکه این روند طولانی شده، این است که بتوانیم جذابیت های بیشتری را برای فصل دوم به سریال اضافه کنیم و همانطور که همه در این سال ها شاهد بودیم معمولا فصل دوم سریال ها برای مخاطب جذابیت فصل اول را ندارد و ما نیز برای عبور از این احتمال با وسواس بیشتری در حال بررسی و نگارش فصل دوم هستیم.

مهدی یاری با بیان اینکه کارگردان فصل دوم سیاوش تغییر خواهد کرد افزود:

سروش محمدزاده از دوستان ما هستند و بسیار تجربه کاری خوبی با هم داشتیم، اما ایشان در حال حاضر مشغول کار دیگری هستند و فصل دوم سیاوش توسط کارگردان دیگری ساخته خواهد شد که فعلا در حال مذاکره با گزینه های مختلف هستیم.

با آن که هنوز به طور دقیق زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش مشخص نیست، اما به گفته تهیه کننده این مجموعه بیشتر بازیگران فصل اول مانند میلاد کی مرام، مجید صالحی، ترلان پروانه و غیره در فصل دوم سیاوش هم حضور دارند و با بعضی از آن ها قرار داد بسته شده است.

تهیه کننده سریال سیاوش درمورد تاریخ شروع فصل 2 سیاوش آن هم گفت:

ما در تلاش هستیم که امسال تولید را آغاز کنیم، اما کاری را انجام می دهیم که به نفع پروژه باشد و به دنبال ساخت اثر با کیفیتی هستیم که هم مخاطب را حفظ کنیم و هم تعداد آن ها را افزایش دهیم.

مخاطبان و دنبال کنندگان این مجموعه شبکه ی خانگی منتظر اعلام زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش هستند تا به سوال هایی چون، مرتضی داستان سیاوش کیست و چرا سیاوش را ترک کرد؟ دلیل خودکشی مارال چیست؟ آیا سیاوش پدر فرزندی ست که مارال در شکم دارد؟  که با پایان فصل اول در ذهنشان ایجاد شده پاسخ دهد.

با توجه به مصاحبه ی اخیر یاری هنوز تاریخ پخش فصل 2 سیاوش و همین طور پلتفرم پخش آن مشخص نیست. اما برای ببیندگان فصل اول بیشتر زمان پخش فصل دوم سیاوش و تغییراتی که تهیه کننده از آن خبر داده مورد سوال است. پیش از ادامه بحث درباره تاریخ شروع فصل 2 سیاوش اجازه دهید مروری بر فصل اول سریال سیاوش داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

حواشی و جریانات ساخت فصل اول سریال سیاوش

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]
فصل دوم سیاوش
جالب است بدانید که شیوع ویروس کرونا بر سریال سیاوش هم تاثیر فراوانی گذاشته است. این مجموعه که با کارگردانی نیما اقلیما کارش را آغاز کرد و بر اساس فیلمنامه ی اولیه قرار بود بخش زیادی از داستان در کشور ترکیه فیلمبرداری شود، اما به دلیل شیوع کرونا بخش ترکیه حذف شد و این سبب تغییرات اساسی در فیلمنامه سیاوش شد. این تغییر فیلمنامه باعث انصراف نیما اقلیما شد و سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده فصل اول را آغاز کرد و به پایان‌ رساند.

در زمانی که اقلیما کارگردان سریال سیاوش بود، نقش صابر را امیر جعفری و نقش ابی را هم جواد خواجوی بر عهده داشت، اما با انصراف نیما اقلیما از کارگردانی امیر جعفری و جواد خواجوی هم انصراف خود را اعلام کردند. به این ترتیب مجید صالحی برای نقش صابر و علی عامل هاشمی هم برای نقش ابی به پروژه پیوستند.

در فصل اول یک درام اجتماعی با حال و هوایی معمایی داشت. ماجرای این مجموعه روایتی از داستان کشتی گیری به نام سیاوش ساقی است که قهرمانی جهان را در کارنامه دارد. نامزد او مرجان نیاز به عمل پیوند کبد دارد، اما سیاوش توان مالی پرداخت هزینه ی این عمل را ندارد. به همین خاطر نزد نقش میلیاردر داستان که نصرت نام دارد می رود. نصرت در مقابل پرداخت پول به سیاوش از او می خواهد که با دخترش مارال عقد کند.

سریال سیاوش با حضور بازیگران چون رضا کیانیان، میلاد کی مرام، مجید صالحی، ترلان پروانه توجه بسیاری از بینندگان شبکه ی خانگی را به خود جلب کرد. علاقمندان ماجرای این سریال منتظر خبر قطعی زمان پخش فصل دوم سیاوش هستند تا ببیند این قصه چطور پیش می رود و چقدر به تصور آن ها از سرانجام نقش های داستان نزدیک است. یاری تهیه کننده سریال سیاوش در مورد دلیل روی آوردن بازیگران و فیلمسازان به شبکه ی خانگی می گوید:

تلویزیون مخاطب خود را دارد، کار خود را جلو می برد و بحث آن مجزاست، اما یکی از دلایلی که باعث شده است مخاطبان از نمایش خانگی استقبال کنند این است که کرونا باعث آسیب به فضای سینما  شده است و مخاطب  آن را در شبکه نمایش خانگی تجربه می کند. زمانی که این بستر ایجاد شده و رو به رونق است، قطعا کارهای بیشتری تولید می شود، فیلمسازان بیشتری قدم به این مسیر می گذارند و پلتفرم های جدیدی ایجاد می شود.

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]
فصل دوم سیاوش

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

وی تاکید کرد:

تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دو مدیوم متفاوت هستند و به نظر من نباید آن ها را با یکدیگر مقایسه کرد، چرا که فضای کاری خود را جلو می برند و در حقیقت مشکلی برای یکدیگر ایجاد نمی کنند.

علت پیگیری زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش از سوی دنبال کنندگان آن، شاید این باشد که داستان سریال سیاوش از دل قشر ضعیف و محروم جامعه بیرون آمده است و بیشتر میان همین قشر در جنوب تهران فیلمبرداری شده است. این تقابل میان سبک زندگی قشر فقیر و ثروتمند جامعه با ماجرایی جدید علاقمندان بسیاری داشته و دارد.

بینندگان فصل اول می خواهند تاریخ پخش فصل 2 سیاوش مشخص شود تا یک قدم به پاسخ پرسش هایی که در ذهن دارند، نزدیک شوند. علاقمندان این مجموعه می خواهند بدانند که چرا نصرت زندگی همه را قربانی کینه خود می کند؟ چه سرنوشتی در انتظار سیمین خواهر سیاوش است؟ جمال و جیران برادر و خواهر ناتنی سیاوش به کجا می رسند؟

باید منتظر ماند تا زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش از سوی سازندگان اعلام شود. قطعا فصل دوم سریال سیاوش پیش از هر موضوع دیگر گره های داستانی فصل اول که در قسمت هجده به اوج خود رسیده بود را خواهد گشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (18 نظر)

    چیه؟
    منتظریم..

    پاسخ

    منتظریم..

    پاسخ

    چیه ؟
    منتظر میمونیم..

    پاسخ

    خدایی اگه فیلم درست میکنید تهشم فکرشو کنید این ینی چی وسط فیلم یهو ۲سال فصل بعدی فیلم هنوز درنیومده!😐

    پاسخ

    سلام به نظر من خیلی طولانی شده بهتره زود تر پخش بشه شاید دیگه اون جذابیت قبل رو نداشته باشه شاید هم سریال های بهتری جاشو بگیره دیگه کسی به اون صورت علاقه خاصی به این سریال نشون نده دیگه آمار سریال های بی پایان داره بالا میره

    پاسخ

    سلام
    سریال خیلی قشنگی بود و منتظر فصل دومش هستم
    فقط چرا کارگردانی فصل دوم هم آقای سروش محمدزاده نیستن کارشون خیلی عالیه

    پاسخ

    فصل دوم خیلی مهمه،سرنوشت هیچ چیز پایان نیافت از بیماری سیمین گرفته تا آشپزخونه فروغ و بچه مارال و زندگی سیاوش و حبس صابر و اون نصرت.ما هجده قسمت از این سریال رو دنبال کردیم تا پایانش رو بِبینیم بعد شما بریدی!!!فینیش

    پاسخ

    بنظرم خیلی خوب شد که مجید صالحی نقش صابر رو بازی کرد هم توانایی هاش رو نشون داد هم فک نکنم کسی می تونست به این خوبی بازی کنه

    پاسخ

    مسخره شدیم پ کی میاد

    پاسخ

    من نمیدونم چرا از زمانی که سیروس مقدم سریال پایتخت را کارگردانی کرد ودرچند فصل ادامه داد وبقیه کارگردانها هم یادگرفتند.یه سریال ولو ۲۰۰قسمت اول باید فیلمنامش تکمیل وبعد پله پله جلو برود اما کارگردانها یه فیلمنامه ای را ارائه می دهند ووقتی موردتوجه قرار گرفت به فصلهای بعدی هم فکر می کنند اما این کار اشتباه است نویسنده باید فیلنامه را جوری پیش ببرد وتهیه کننده اگه قراره خرج ومخارج فیلمی راتقبل کند باید همه جوانب را درنظر بگیرد وگفتم اگه قراره فیلمی ۲۰۰قسمت هم باشد درآخر تکلیف همه معماها معلوم وحل شود این شیوه شیوه درستی نیست وکارگردانها ونویسنده ها باید بیشتر روی تصورات خود کار کنند وتکلیف خود را بافیلمی که میخواهند بسازند معلوم کنند ومردم را درگیر جزییات نکنند واز اون طرف هم شاید مشگلاتی پیش بیاید وارشاد وبقیه مراکز اجازه اکران ندهند واین به سود تهیه کننده ودیگر عوامل نیست والسلام

    پاسخ

    ببخشید که از شما نظر نخواستن وگرنه با این ایده ای که شما دارین حتما در جشنواره کن مقام اول رو می‌آورد شرمنده الان زنگ میزنم بهش میگم از شما مشاوره بگیرن فینیش

    پاسخ

    حقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

    پاسخ

    فینیش ////صابر ساقی////

    پاسخ

    تموم شد…………………………………………………………خیلییییییییییییییییی تاثییییییییییییییییییییییییر گذار بود……………………………
    اقاااااااااااااااااااا از موتوری جنس نگیر…………………

    پاسخ

    بی صبراااااانه منتظر فصل دوم سیاوشم پس کییییی میاد

    پاسخ

    فصل دوم این سریال کی پخش میشود چقدر دیگه باید انتظار کشید؟

    پاسخ

    چیه ؟
    منتظر میمونیم..

    پاسخ