;
coinex

تیم بعدی لیونل مسی ؛ بررسی احتمالات و نظرات کاربران توییتر

با اعلام خبر جدایی فوق ستاره آرژانتینی بارسا، گمانه زنی ها درباره مقصد بعدی مسی آغاز شده است. در این نوشتار با بررسی شایعات به تیم بعدی لیونل مسی می پردازیم.

فوق ستاره آرژانتینی که سالیان متمادی است در بارسلونا توپ می زند بالخره و بعد از کش و قوس های فراوان بر سر تمدید قراداد نهایتا به علت برخی مشکلات و محدودیت های قانونی لالیگا، نتوانست قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کنید.

بر این اساس باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه رسمی که با هماهنگی مسی تنظیم و منتشر شده است، از پایان دوران مسی در این تیم خبر داد و حالا بحث و گمانه زنی بر سر مقصد بعدی مسی آغاز شده است. کارشناسان، کاربران فضای مجازی و برخی محافل خبری از حالا به بررسی مسئله تیم بعدی لیونل مسی مشغول اند.

اما به راستی مقصد بعدی مسی کجاست؟ با ما در ادامه این نوشتار همراه باشید تا با بررسی اخبار و اطلاعات موجود به همراه نظرات کاربران را درباره تیم بعدی لیونل مسی را بررسی کنیم.

تیم بعدی لیونل مسی

تیم آینده لیونل مسی

مسی در طول دوران فعالیت خود در بارسا، پیشنهادات زیادی را برای ماندن در بارسا و کنار دوستانش رد کرد. تیمی که مسی از 13 سالگی در آکادمی آن فعالیت دارد و هر آنچه موفقیت فردی و جام تیمی که در فوتبال حرفه ای وجود دارد را با آن به دست آورده است.

مسی در دوران فعالیت خود در بارسا، 778 بازی با پیراهن این تیم داشته و طی آن 672 گل به ثمر رسانده و 268 پاس گل ثبت کرده است. او 34 جام به دست آورده و 12 جایزه فردی یعنی 6 توپ طلا و 6 کفش طلا را از آن خود کرده است.

در شرایطی که تصور بسیاری بر این بود که فوق ستاره آرژانتینی تا پایان دوران فعالیت خود تک باشگاهی بماند و پیراهنی جز بارسا بر تن نکند از ساعات پایانی شب گذشته خبر جدایی مسی از بارسا به تیتر اصلی اخبار و محافل خبری ورزشی بدل شده است حال همه در عجب از علت جدایی مسی هستند. موضوعی که در علت جدایی مسی از بارسلونا به آن پرداختیم. در ادامه ضمن مروری بر اطلاعات موجود درباره جدایی مسی، میکوشیم مقصدهای احتمالی و یا تیم آینده لیونل مسی را حدس بزنیم.

تیم آینده لیونل مسی ؛ سیتی ، پی اس جی و حتی شاید اینتر!

تیم بعدی لیونل مسی ؛ بررسی احتمالات و نظرات کاربران توییتر

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای رسمی، خبر جدایی از مسی را منتشر کرد. این موضوع در وضعیتی رسانه ای می شود که با پیوستن سرخیو آگوئرو هموطن و دوست صمیمی مسی به بارسا، کمتر کسی تصور جدایی فوق ستاره آرژانتینی را داشت.

در سالیان اخیر مسی همواره با کادر فنی و مدیریتی باشگاه مشکلاتی اساسی داشته است. بیشتر نارضایتی های فوق ستاره آرژانتینی نیز به شیوه مدیریت بارتومئو و مربیانی که او برای باشگاه جذب می کرد مربوط بود. درواقع مسی با کمتر سرمربی در دوران بارتومئو کنار آمد.

مسی تابستان گذشته نیز در آستانه جدایی از بارسا بود ولی در نهایت گرچه مسی به زور و اجبار بارتومئو در بارسا ماندگار شد. حال برخی عوامل دست به دست هم داده تا مسی رسما از بارسا جدا شود. در متن بیانیه رسمی بارسا به برخی عوامل اشاره شده است:

با وجود اینکه بین باشگاه بارسلونا و لئو مسی به توافق رسیده بودیم و با قصد مشخص امروزِ هر دو طرف برای امضای قرارداد جدید، به دلیل موانع اقتصادی و ساختاری (مقررات لالیگای اسپانیا) نمی توان این قرارداد را رسمی کرد.در مواجهه با این وضعیت لیونل مسی ارتباط خود را با بارسلونا ادامه نخواهد داد. هر دو طرف عمیقا متاسفند که در نهایت خواسته های بازیکن و باشگاه برآورده نمی شود.

بارسا از صمیم قلب از بازیکنی که در رشد این باشگاه نقش داشته تشکر می کند و برای او بهترین ها را در زندگی شخصی و حرفه ای آرزو دارد.

بیشتر بخوانید:

تکنولوژی VAR چیست؟

قوانین جدید و عجیب فوتبال ؛ کارشناسان چه می گویند؟

تیم آینده لیونل مسی

تیم بعدی لیونل مسی ؛ بررسی احتمالات و نظرات کاربران توییتر

با وجود اینکه حالا مدتی است که بحث بر سر تیم بعدی مسی جریان دارد، ولی باید بدانید که معدود باشگاه هایی با وضعیت فعلی قراردادها و قوانین یوفا، توان قراردادن بستن با مسی و پرداخت دستمزد کلان او را دارند و تیم آینده لیونل مسی طبعا باید تیمی متمول باشد.

در واقع تیم بعدی مسی باید گزینه ای از میان دو باشگاه منچسترسیتی یا پی اس جی باشد که هر دو پیش از این نیز به جذب مسی تمایل نشان داده بودند. البته شرایط برای دو تیم کمی دشوار است. منچسترسیتی همین حالا دستمزد زیادی به ستارگان خود پرداخت می کند و اخیرا نیز جک گریلیش ستاره استون ویلا را با مبلغی حدود 100 میلیون یورو خریداری کرده است.

از طرف دیگر سیتی در آستانه جذب هری کین ستاره تاتنهام نیز هست که بعید است با مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو به سیتی بیاید. در نتیجه و در این شرایط پرداخت دستمزد همه این ستارگان برای سیتی امر دشواری خواهد بود.

از طرف دیگر پاری سن ژرمن دیگر باشگاه متمول که توان پرداخت دستمزد مسی را دارد، همین حالا هزینه زیادی برای دستمزد امثال نیمار ،امباپه، ایکاردی و دی ماریا می کند و جذب مسی می تواند کار را برای این باشگاه نیز دشوار کند.

پدر طرف دیگر میدان، اینتر با مالک ثروتمند چینی اش که این باشگاه را با صرف هزینه های زیاد احیا کرده است، همیشه به داشتن مسی تمایل نشان داده است و بعید نیست ناگهان مسی راهی سری آ شود.

فارغ از این ها، مسی پیش از این در گفتگوهایی ، نسبت به بازگشت به نیولز اولد بویز، تیم دوران نوجوانی خود و به پایان رساندن دوران حرفه ای با پیراهن این تیم نیز تمایل نشان داده است. گرچه بعید است مسی که حداقل چندسال دیگری می تواند در سطح اول رقابت ها باشد به همین زودی ها راهی نیولز اولد بویز شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود مراسم افتتاحیه المپیک 2020 توکیو

پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020

مقصد بعدی مسی : کاربران چه می گویند؟

موضوع جدایی لیونل مسی از بارسا و مسئله جذاب مربوط به مقصد بعدی مسی از نظر کاربران توییتر دور نماینده است. از همین حالا توییتر به فضایی برای بحث و تبادل نظر درباره تیم بعدی مسی بدل شده است. در ادامه با ما باشید تا نظرات کاربران درباره تیم بعدی لیونل مسی را بررسی کنیم.

یکی از کاربران درباره تیم بعدی مسی نوشته:

لئو مسی با بارسلون تمدید نمیکند طبق اخرین اخبار پیج رسمی بارسلون لیونل مسی به دنبال تمدید قرار داد نیست و باشگاه برای تمدید به مشکل بر خورده تیم بعدی لئو مسی به احتمال زیاد پاریس ژرمن خواهد بود به نظر شما تیم بعدی کینگ کجا خواهد بود نظراتتون رو کامنت کنید

کاربر دیگری درباره تیم بعدی لیونل مسی نوشته:

قبول کنید قضیه بو داره.یا مسی نمیخواسته هیاهوی پارسال پیش بیاد و میخواسته تو سکوت بره، از مدت‌ها پیش باشگاه اینو میدونسته و الان تیم بعدی مسی هم مشخصه یا واقعا لالیگا کسخل شده و بارسا با این کار خواسته مسی رو نگه داره یا یه حرکت زیرآبی دیگه داره انجام میشه.این سکوت همگانی عجیبه.

تیم بعدی لیونل مسی ؛ بررسی احتمالات و نظرات کاربران توییتر

یک کاربر دیگر درباره تیم بعدی لیونل مسی نوشته:

بارسایی نیستم ولی رفتن مسی از بارسا اعصابمو خورد کرد کسی که از بچگی تو لباس بارسا دیده بودیمش رفت از این تیم اگه بخوام یه تیتر واسش بگم: 《پایان یک رویا 》 نمیدونم بارسای بعدی باز سرپا میشه یا نه ولی مطمئنم همه بارسایی هایی که بازی مسی رو دیدن تا اخر عمر یه حفره درون قلبشونه

دیگری در واکنش به پیامدهای جدایی مسی و تیم بعدی لیونل مسی نوشته:

اتفاقی که برای رئال بعد از رفتن رونالدو افتاد و یه تعداد زیادی از طرفداراشو از دست داد الان برای بارسا و تیم بعدی مسی میوفته.

کاربر دیگری با اشاره به شایعات مربوط به ملاقات مسی و نیمار درباره تیم بعدی لیونل مسی نوشته:

استان مسی و بارسلونا رسما امروز پایان یافت. بارسلونا امروز تایید کرد که با مسی به توافق نرسید و او از این تیم جدا می‌شود. مقصد بعدی او هنوز معلوم نیست اما همین چند روز پیش عکسی او با نیمار دوست نزدیک و دیرینه‌اش از تعطیلات تابستانی را نشان می‌داد که با هم دیدار کردند.

کاربر دیگری درباره احتمال حضور مسی در پی اس جی نوشته:

من یه مدت اینکارو تو فیفا میکردم همه رو میخریدم تو یه تیم میزاشتم ولی مثل اینکه قراره واقعا اتفاق بیفته ولی به مربع هجومی احتمال پاریس یکی دو فصل آینده (رونالدو مسی نیمار دیماریا) فکر کردی؟

دیگری درباره تیم بعدی مسی نوشته:

من حدسم اینه ختافه مقصد بعدی لیونل مسی خواهد بود

یک طرفدار منچسترسیتی اینگونه نوشته:

خیلی خنده داره که مسی با اون عظمت بره زیر دست توخل و پوچتینو مقصد بعدی اقام مسی مشخصه..

تیم بعدی لیونل مسی ؛ بررسی احتمالات و نظرات کاربران توییتر

یک کاربر درباره تیم بعدی لیونل مسی نوشته:

پول همه چیزه:) مقصد بعدی مسی پاری سن ژرمن

یک کاربر دیگر درباره تیم بعدی لیونل مسی نوشته:

مسی بالاخره از بارسلونا جدا شد! مقصد بعدی: پاری‌سن‌ژرمن طبق اخبار سیتی نمی‌تونسته دستمزد مسی رو پرداخت کنه!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تیم بعدی لیونل مسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ب نظر من یوونتوس مسی را بگیرد که هم دیبالا هم رونالدو هم مسی رو داشته باشه اینطوری عالی میشه بهترین تیم میشه یوونتوس😉

    پاسخ

    من بارسایی هستم و خیلی ناراحتم چون از بچگی داشتم بازی های اونو دنبال میکردم و الانم اگه از بارسا بره من خیلی خوشحالم چون در واقغیت اگه در بارسا می موند همه چیزش به ضررش بود و حالا که رفته مسیر خوشبختی را پیدا کرده

    پاسخ