;
coinex

رویداد آنپکد سامسونگ و رونمایی از گلکسی زد فولد 3 [20 مرداد] ؛ تاریخ برگزاری و سایر جزئیات

رویداد آنپکد سامسونگ و رونمایی از گلکسی زد فولد 3 به زودی برگزار میشود. درباره تاریخ این رویداد و سایر جزئیات آن امروز بیشتر صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

قرار است سامسونگ رویدادی را در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) برگزار کند. انتظار می‌رود در  رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ 20 مرداد گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 معرفی شوند. هنوز هیچ مکانی برای این رویداد اعلام نشده است، زیرا مجازی خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده رویداد آنپکد سامسونگ در روز چهارشنبه 11 آگوست ساعت 7 صبح به وقت غرب آمریکا شروع خواهد شد.

همانطور که گفته شد انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ای در رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ 20 مرداد چهار دستگاه جدید معرفی خواهد کرد. براساس گمانه‌زنی‌ها و مطالب درز کرده احتمالا دو گوشی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در این روز رونمایی خواهند شد. احتمال می‌رود که گلکسی زد فولد 3 تغییر چندانی نسبت به نسخه قبلی نداشته باشد.

شاید بزرگترین تغییر آن سازگاری با S Pen است. برای مدتی طولانی بود که  S Pen محدود به مجموعه گلکسی نوت بود اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ آن را به سایر گوشی‌های هوشمند خود اضافه خواهد کرد. اکنون بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌ها و تکنولوژی بی‌صبرانه منتظر رویداد آنپکد سامسونگ هستند. به همین‌جهت در طول نوشتار درباره جزئیات آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

رویداد آنپکد سامسونگ و رونمایی از گلکسی زد فولد 3 [20 مرداد]

سامسونگ غول بزرگ فناوری کره‌ای درحال آماده شدن برای رویداد بزرگ آنپکد جدید است که در روز 11 آگوست برگزار خواهد شد. عنوان رویداد آماده شدن برای فولد است که از عنوان و مطالب درز کرده می‌توان انتظار داشت که در این رویدا Galaxy Unpacked سامسونگ 20 مرداد گوشی جدید سری زد فولد معرفی گردد. در ادامه نوشتار بیشتر درباره مسائل پیرامون این رویداد صحبت خواهیم کرد. در ابتدا درباره زمان دقیق به صحبت نشسته و سپس به مسائل دیگر خواهیم پرداخت.

رویداد آنپکد سامسونگ دقیقا در چه زمانی برگزار خواهد گشت؟

رویداد آنپکد سامسونگ و رونمایی از گلکسی زد فولد 3 [20 مرداد] ؛ تاریخ برگزاری و سایر جزئیات

رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ 20 مرداد (11 آگوست) در ساعت 7 صبح به وقت غرب و 10 صبح به وقت شرق آمریکا برگزار خواهد گشت. این رویداد آنپکد سامسونگ نیز به مانند دیگر مراسمات چند وقت اخیر دنیای تکنولوژی به صورت مجازی خواهد بود. کاری که اکثر شرکت‌های فناوری از ابتدای شروع همه‌گیری کرونا اقدام به آن کرده‌اند.

اکنون پس از صحبت درباره زمان دقیق رویداد Galaxy Unpacked 20 مرداد می‌خواهیم در ادامه نوشتار درباره محصولاتی که انتظار می‌رود در این مراسم رونمایی شود به صحبت بپردازیم، ما را همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ضد آب دنیا

بهترین گوشی های گیمینگ 2021

در رویداد آنپکد سامسونگ باید منتظر چه محصولاتی باشیم؟

پیشتر یک کاربر معروف توییتر به نام evan blass در این شبکه اجتماعی فاش کرد که این رویداد در 11 آگوست برگزار خواهد شد. او همچنین در مجموعه‌ای از توییت‌ها تصاویر متحرک را به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کرد آنها محصولات و دستگاه‌های جدیدی هستند که سامسونگ قرار است، معرفی کند. شما می‌توانید این مجموعه تصاویر را از این لینک در توییتر این کاربر مشاهده کنید.

همچنین شرکت سامسونگ ویدیویی رسمی را درباره این رویداد منتشر ساخته است که در آن از تلفن‌های همراه هوشمندی که همه چیز را تغییر داده‌اند، تقدیر به عمل آمده همچنین شما می‌توانید در این ویدیو برخی از محصولات احتمالی که در این رویداد رونمایی خواهد شد را ببینید. این ویدیو را از این لینک در یوتوب ببینید.

شاید این خبر برای طرفداران گلکسی نوت ناامیدکننده به نظر برسد، متاسفانه باید بگوییم که در رویداد آنپکد ساموسنگ خبر از رونمایی سری جدید گلکسی نوت نخواهد بود. سامسونگ خود نیز این خبر را تایید کرده است و در اینباره اظهار داشت که این غول فناوری در عوض می‌خواهد به در دسترس قرار دادن قلم S Pen به مجموعه تاشو خود تمرکز کند.

این شایعه در اواخر سال 2020 پیش‌بینی شده بود که ممکن است سامسونگ دیگر هرگز سری جدید از گلگسی نوت را معرفی نکند. این اظهار نظرهای مدیران سامسونگ، معرفی نکردن سری جدید در این رویداد و همچنین افزودن قلم  S Pen در گلکسی اس 21 اولترا و حالا در گلکسی زد فولد 3 نشان می‌دهد که سامسونگ آماده اینکار و تمرکز بر روی فناوری‌های جدید از جمله بهترین گوشی های تاشو است.

این حرکت به نظر منطقی می‌رسد. چراکه مجموعه گلکسی نوت و سری گلکسی اس دارای بسیاری از ویژگی‌های مشابه در چند سال گذشته بودند. به‌همین دلیل اکنون شرکت تصمیم گرفته بر فناوری جدید و پیشرو صفحه نمایش تاشو خود تمرکز نماید.

بیشتر بخوانید:

بهترین نمایشگر گوشی 2021

بهترین دوربین گوشی 2021

رویداد آنپکد سامسونگ

بنابراین درحال حاضر به نظر می‌رسد که سامسونگ در رویداد آنپکد خود از دو گوشی جدید Z Flip 3 و Z Fold 3 به عنوان شماری از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 رونمایی کنند. همانطور که احتمالا می‌دانید هر دو گوشی هوشمند دارای فناوری صفحه نمایش تاشو برای رویکردهای مختلف هستند.

به نظر می‌رسد گلکسی زد فلیپ 3 کارکردی به مانند یک تلفن تاشو 10 سال پیش داشته باشد با این تفاوت که به جای صفحه شماره برای وارد کردن تکست و عدد هنگام باز شدن اسکرین، صحفحه لمسی آن در اندازه کامل وجود خواهد داشت.

گلکسی زد فولد 3 به عنوان بکی از بهترین گوشی های 2021 وقتی بسته است و از صفحه جلویی آن استفاده می‌کند، شبیه یک تلفن هوشمند معمولی است، اما وقتی آن را مانند یک کتاب باز کنید تبدیل به دستگاهی تبلت مانند می‌شود.

گزارشات مختلفی درباره ویژگی‌ها و مشخصات هر دو دستگاه درز کرده است، اما مهم‌ترین مسئله درباره Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Flip 3 این است که دستگاه مقرون به صرفه‌تر از مدل‌های قبلی است.

برای سامسونگ علاوه‌ بر اثبات آنکه نمایشگرهای تاشو می‌توانند در برابر ساییدگی مقاومت کنند (چیزی که ما از عرضه اولیه گلگسی زد فولد شاهد آن بوده‌ایم.) این موضوع نیز مهم است که فناوری نو بکار برده شده در گوشی‌های تاشو قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشند، تا مردم بتوانند به‌راحتی آن را تهیه نمایند. گلگسی زد فولد 2 با قیمت 1999 دلار عرضه شد و تقریبا یک سال بعد از عرضه با کاهش نسبی قیمت به 1799 دلار رسید.

اکنون پس از صحبت درباره محصولات اصلی رویداد آنپکد سامسونگ در ادامه بحث می‌خواهیم از دیگر محصولات احتمالی به غیر از دو گوشی همراه به بحث بپردازیم. لطفا در ادامه ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سونی 2021

بهترین دوربین سلفی گوشی 2021

دیگر محصولات رونمایی سامسونگ چیست؟

این رویداد رونمایی سامسونگ همچنین می تواند بستر مناسبی برای رونمایی از شمار دیگری از محصولات خاص سامسونگ باشد که در شمار بهترین ساعت های هوشمند 2021 و بهترین هدفون های 2021 قرار می گیرند. به خصوص که حال تقریبا در اواسط 2021 هستیم و برخی گجت های هوشمند سامسونگ در این دسته ها هنوز معرفی نشده است.

قرار است در این رویداد گلکسی واچ 4 به همراه سیستم عامل ترکیبی جدید گوگل و سامسونگ در این رویداد برای اولین بار معرفی می‌شود. این دو شرکت برای نخستین بار اقدام به ادغام سیستم عامل‌های Wear OS گوگل و سیستم عامل تیزن سامسونگ در طراحی این ساعت هوشمند جدید کرده‌اند. همچنین ممکن است در رویداد آنپکد سامسونگ Galaxy Watch Active را در کنار گلکسی واچ 4 استاندارد با تمرکز بر تناسب اعلام کند.

سامسونگ به هدفون‌های بی‌سیم خود یا همان گلکسی بادز نیز شهرت دارد. اکنون به نظر می‌رسد این شرکت در رویداد جدید خود قرار است Galaxy Buds 2 را به عنوان یکی از بهترین ایربادزهای 2021 رونمایی کند. اخباری دیگری جز این درباره این هدفون‌های بی‌سیم منتشر نشده است، با اینحال انتظار می‌رود که با توجه به آنکه سامسونگ همیشه ایربادهای خود را زیرقیمت می‌فروشد، کمتر از 200 دلار بتوانیم این گلکسی بادز جدید را تهیه نماییم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس

رویداد آنپکد سامسونگ

در تصاویر لو رفته عکس‌هایی از نسخه مقرون به صرفه سری S نیز دیده شد، اما هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد آن را در کنار جدیدترین گوشی‌های تاشو خود رونمایی کند و یا برای آن رویداد مشخص و منحصر به فرد دیگری را در نظر گرفته است.

این نسخه‌ها معمولا برای کاهش قیمت از چندین ویژگی سری‌های پرچمدار  بهره‌مند نبوده اما با اینحال کیفیت تقریبا مشابه را با آنها ارائه می‌دهند. این نسخه‌ها در چند سال اخیر توانسته محبوبیت زیادی در بین کاربران و مشتریان پیدا کند. به هر صورت همانطور که گفتیم برای دانستن آنکه این نسخه رونمایی خواهد شد یا نه کمی دیگر باید صبر کنیم.

اکنون پس از صحبت درباره دیگر محصولات احتمالی که ممکن است در آخرین رویداد سامسونگ معرفی شوند، پیش پایان می‌خواهیم درباره این سوال مهم که ممکن است بسیاری از شما داشته باشید صحبت کنیم و درباره چگونگی دیدن آنلاین این رویداد به بحث بنشینیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی 2021

بهترین گوشی های شیائومی 2021

از کجا رویداد آنپکد سامسونگ را ببینیم؟

رویدادهای سامسونگ معمولا در صفحه یوتوب این غول فناوری و همچنین وب‌سایت آن به صورت زنده قابل مشاهده است. همچنین وب‌سایت ZDNET به صورت زنده این رویداد را پخش خواهد کرد.

پخش زنده رویداد گلکسی آنپکد از وب سایت رسمی سامسونگ

پخش زنده رویداد گلکسی آنپکد از یوتوب رسمی سامسونگ

پخش زنده رویداد گلکسی آنپکد از وب سایت ZDNET

جمع‌بندی

قرار است سامسونگ رویدادی را در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) برگزار کند. انتظار می‌رود در این رویداد غول بزرگ فناوری، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 معرفی شوند. هنوز هیچ مکانی برای این رویداد اعلام نشده است، زیرا مجازی خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده رویداد آنپکد سامسونگ در روز چهارشنبه 11 آگوست ساعت 7 صبح به وقت غرب آمریکا شروع خواهد شد.

سامسونگ پیش از این از شمار زیادی از محصولات سال جدید خود از جمله گلکسی A32 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا و یا گلکسی A12  و گلکسی M02 را به عنوان شماری از ارزان ترین گوشی های 2021 رونمایی کرده است. همچنین این کمپانی گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا را به عنوان بهترین گوشی های 5G در سال 2021 عرضه کرده است.

سامسونگ چندی پس از معرفی گوشی های جدید خود، شماری از بهترین گوشی های سری M سامسونگ و سه محصول گلکسی بوک ادیسه، گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو 360 را به عنوان شماری از بهترین لپ تاپ های 2021 ارائه کرده است.

رویداد آنپکد سامسونگ و رونمایی از گلکسی زد فولد 3 [20 مرداد] ؛ تاریخ برگزاری و سایر جزئیات

همانطور که در طول مقاله مفصل درباره آن به صحبت پرداختیم، انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ای در رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ 20 مرداد دو دستگاه جدید معرفی کند. براساس گمانه‌زنی‌ها و مطالب درز کرده احتمالا دو گوشی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در این روز رونمایی خواهند شد.

احتمال می‌رود که گلکسی زد فولد 3 تغییر چندانی نسبت به نسخه قبلی نداشته باشد. شاید بزرگترین تغییر آن سازگاری با S Pen است. برای مدتی طولانی بود که  S Pen محدود به مجموعه گلکسی نوت بود اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ آن را به سایر گوشی‌های هوشمند خود اضافه خواهد کرد. همچنین علاوه بر این دو دستگاه گوشی تاشو احتمال می‌رود سری جدید ساعت‌های مچی هوشمند که ترکیبی از سیستم‌های عامل گوگل و سامسونگ را دارند در این رویداد آنپکد شوند.

برخی گمانه‌زنی‌ها نیز درباره احتمال معرفی نسخه مقرون به صرفه سری اس صحبت به میان آوردند که نمی‌توان خیلی درباره آن مطئمن بود. به هر روی برای دانستن این مسئله باید تا روز برگزاری رویداد صبر نماییم. ما تلاش کردیم در طول مقاله به صورت مفصل درباره هر آنچه که مربوط به این رویداد است، صحبت به عمل آوریم. امیدواریم که توانسته باشیم در این جهت به شما یاری رسانیم، اگر نکته یا مسئله‌ای است که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: zdnet

نظر شما درباره رویداد آنپکد سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر