;
coinex

زمان پخش فصل دوم سریال احضار [+داستان و بازیگران]

سریال احضار یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های ساخته شده در ژانر ماورایی است. برای دانستن زمان پخش فصل دوم سریال احضار با تکراتو همراه باشید.

سریال احضار یکی از سریال‌های ساخته شده در ژانر ماورایی و ترسناک است. این سریال به کارگردانی علیرضا افخمی در شبکه یک پخش شده است. سریال احضار یکی از سریال‌های پربیننده ماه مبارک رمضان سال 1400 بوده است.

علیرضا افخمی که با ساخت مجموعه او یک فرشته بود، به نوعی سردمدار این ژانر در تلویزیون محسوب می‌شود، امسال با مجموعه احضار که فضایی ماورایی دارد و به نقد عرفان‌های کاذب می‌پردازد، به رسانه ملی بازگشته است. در این جستار قصد داریم به داستان و بازیگران و زمان پخش فصل دوم سریال احضار بپردازیم. با ما باشید.

زمان پخش فصل دوم سریال احضار

سریال ترسناک احضار همانند دیگر سریال‌ها دارای نواقض بسیاری بوده اما در بازخورد‌های مخاطبان اولین رتبه را به خود اختصاص داده است. در این سریال بازیگر قدیمی تلویزیون رضا توکلی ایفای نقش کرده است. او در نقش پدر مائده ظاهر شده است.

شخصیتی که نکات پیچیده و ریزی ندارد اما در راهبرد قصه هم بی‌تاثیر نیست. توکلی در یکی از مصاحبه‌های خود درباره سریال‌های ماورایی تلویزیون و پرداخت کارگردان‌ها به آیه‌ها و قصه های قرآنی در سریال‌ها گفت و گو کرده است. برای دانستن زمان پخش فصل دوم سریال احضار به عنوان یکی از بهترین سریال های 1400 با ما همراه باشید.

سریال احضار

زمان پخش فصل دوم سریال احضار
زمان پخش فصل دوم سریال احضار

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل سوم سریال آموزش جنسی ؛ تاریخ پخش و داستان S.E.X Education

  • کارگردان: علیرضا افخمی
  • نویسنده: علیرضا افخمی
  • تهیه کننده: محمودرضا تخشید
  • بازیگران: آرش مجیدی، افسانه چهره آزاد، رضا توکلی

داستان سریال احضار ایرانی با موضوع عاشقانه شروع شد. آن‌طور که گفته شده بود فضای سریال ترسناک نیست. اما در برخی مواقع به عالم ارواح و جن می‌پردازد. این موضوع باعث تعجب مخاطبین شده است. بازیگران سریال احضار ماه رمضان تازه‌کار و جوان هستند. مخاطبین سریال نقدهای زیادی برای به کار بردن بازیگران تازه‌کار دارند. آن‌ها می‌گویند بهتر بود برای موضوعی این چنین جذاب از بازیگران مطرح‌تری به عنوان شخصیت‌های اصلی استفاده می‌شد.

سریال ایرانی احضار تلاش کرده تا داستان عقاید خرافی را نقد کند. به همین علت در این سریال شاهد احضار روح هستیم. شاید با توجه به اسم این سریال فکر کنید که با فیلمنامه ترسناکی روبه‌رو هستید، اما با دیدن این سریال متوجه می‌شوید که سریال وحشتناکی نیست. در واقع می‌توان آن را یک ملودرام اجتماعی دانست. کارگردان سریال معتقد است همه ادیان سعی کرده‌اند تا به انسان در مورد زندگی بعد از مرگ آگاهی بدهند.

سریال احضار زندگی 4 دوست صمیمی را به تصویر کشیده است. مائده و زهره دو نفر از این 4 دوست هستند که نسبت خانوادگی هم دارند. این دو دختر عمه و دختر دایی هم به حساب می‌آیند. مائده و زهره به همراه دو دوست دیگر، سوسن و شکیبا سفر تفریحی خود را به سمت شمال آغاز می‌کنند. در ظاهر این 4 نفر با هم دوست صمیمی هستند. اما این دوستی فقط در ظاهر است و این چند نفر نسبت به مائده حسادت بسیاری دارند. سفر به شمال حسادت‌های گذشته و مشکلات را نمایان می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

این حسادت‌های بی مورد باعث اختلافات و کینه‌های بسیاری بین این چند نفر شد و داستان سریال را به کل تغییر می‌دهد. این تغییر باعث اضافه شدن بازیگران دیگر می‌شود. مثلا از اواسط سریال ایرانی احضار شخصیتی به نام محسن وارد داستان می‌شود. او قبلا خواستگار مائده بوده است. با آمدن محسن اتفاقات زیادی پیش می‌آید. سرنوشت مائده و زهره با این حوادث و کشته شدن محسن تغییرات جدی می‌کند. علیرضا افخمی در یکی ار گفتگو‌هایش خاطرنشان کرد:

می‌دانم انتقادات تندی به این سریال خواهد شد. قبلا هم به سریال‌هایی با فضای ماورایی هجمه وارد شده است. ما هم آماده شنیدن این انتقادات هستیم. اما نظرسنجی و صحبت‌هایی انجام شد. متوجه شدیم مردم مشتاق دیدن این نوع سریال هستند. دلتنگی زیاد مردم برای ژانر ماورایی ما را برای ساخت سریال ایرانی احضار مُجاب کرد. مطمئنا این نوع سریال هم مانند هر سریالی موافقان و مخالفان خودش را دارد. ما از آن فرار نمی‌کنیم. آمادگی شنیدن هر نوع انتقاد و هجمه‌ای را داریم.

سریال احضار از آن دست سریال‌های‌ است که مخاطبان در انتظار فصل دوم آن هستند. ولی کارگردان این اثر درباره زمان پخش فصل دوم سریال احضار چیزی ذکر نکرده است. ولی امیدواریم به دلیل اشتیاق و استقبال بسیار زیاد مخاطبان ژانر ماورا الطبیعی، فیلم‌هایی از این دست ساخته شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازیگران این سریال با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

سریال What If مارول ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

بازیگران سریال احضار

در ادامه این نوشتار به معرفی بازیگران سریال احضار و سابقه فعالیت هنری آن ها خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه باشید.

افسانه چهره آزاد

زمان پخش فصل دوم سریال احضار
زمان پخش فصل دوم سریال احضار

خانم افسانه چهره آزاد بازیگری است که در اکثر سریال‌های نمایش خانگی مشاهده می‌کنیم. از سریال‌های معروف او می‌توان به وضعیت سفید، آپارتمان، آشپزباشی،دلدادگان و همگناه اشاره کرد. او در 22 بهمن 1341 در تهران متولد شد. افسانه چهره آزاد نوه دختری رقیه چهره آزاد است.

قندون جهیزیه، شکلات داغ، دهلیز، بوتیک، دندان طلا، شیفتگی نمونه‌ای از فیلم‌های سینمایی موفق او هستند. او بازیگری را در دهه 70 شروع کرد. بازی در سریال خاطره انگیز جمعه تعطیل نیست را باید شروع شهرت او در تلویزیون دانست.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

آرش مجیدی

زمان پخش فصل دوم سریال احضار
زمان پخش فصل دوم سریال احضار

آرش مجیدی از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون متولد 7 اردیبهشت 1353 است. این بازیگر را بیشتر با آثار تلویزیونی او می‌شناسیم. از جدیدترین سریال‌هایی که او بازی کرده سریال سرباز است که در ژانر اجتماعی ساخته شده است. این سریال در نوروز 1399 پخش شد و مخاطبان خاص خودش را داشته است.

او قبلا تجربه بازی در سریال ارمغان تاریکی را داشت که یکی از سریال‌های مناسبتی موفق بود. از آثار سینمایی او می‌توان به شوکران، گاو خونی، خانه‌ای در خیابان چهل و یکم و شبانه اشاره کرد. شیدایی، زیر هشت، رستگاران، سرزمین کهن، دلدادگان و جلال الدین برخی از سریال‌های موفق این بازیگر هستند.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

 علی دهکردی

زمان پخش فصل دوم سریال احضار
تاریخ شروع فصل 2 سریال احضار

نام اصلی این بازیگر علی اسماعیل‌پور دهکردی است که در 17 آبان 1344 متولد شده است. او اصالتا شهرکردی بوده و کودکی خود را در این شهر گذرانده است. اولین بازی این بازیگر از کرخه تا راین است که در سال 1370 تولید شده است. علی دهکری چند وقتی است که از بازیگری فاصله گرفته است. طبق گفته خودش نبود فیلم‌نامه خوب باعث این امر شده است.

از آثار سینمایی علی دهکردی می‌توان به تلفن همراه رئیس جمهور، دریاچه ماهی، ماه و خورشید، رزو شیطان و پاییز بلند اشاره کرد. او در دهه 80 از بازیگران پرکار تلویزیون بود. او سریال‌های مناسبتی و غیر مناسبتی زیادی کار کرده است. اگر بخواهیم سریال‌های این بازیگر را نام ببریم می‌توانیم به معمای شاه، شیخ بهایی، عشق گمشده، آخرین گناه و مسافر زمان2 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

رضا توکلی

زمان پخش فصل دوم سریال احضار
تاریخ شروع فصل 2 سریال احضار

رضا توکلی از بازیگران سینما و تلویزیون متولد 18 تیر 1339 است. او را در سریال‌های مناسبتی زیادی دیده‌ایم. سریال‌های او یک فرشته بود، سفر سبز، زیر زمین، یک وجب خاک، خسته دلان، عملیات 125 و پنج کیلومتر تا بهشت نمونه‌ای از آثار او هستند.

رضا توکلی هم بازیگر نقش‌های منفی بوده و هم توانسته نقش‌های طنز را به خوبی ایفا کند. او در فیلم‌های سینمایی همچون مریم مقدس، افسون، خیلی دور خلی نزدیک، بوی گندم و قند تلخ بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های ایرانی

خیام وقار کاشانی

زمان پخش فصل دوم سریال احضار
تاریخ شروع فصل 2 سریال احضار

خیام وقار کاشانی متولد 1 مرداد 1360 است. از سریال‌های جدید این بازیگر می‌توان به سریال هم‌بازی اشاره کرد که در نوروز 1400 پخش شده است. همچنین از سریال‌های معروف او بچه مهندس است. او تحصیلات خود را در زمینه بازیگری تا مقطع کارشناسی ادامه داده است. همانطور که از فامیلی او پیداست وی در کاشان متولد شده و کودکی تا جوانی خود را در آن‌جا سپری کرده است.

خیام وقار کاشانی را بیشتر در عرصه تئاتر می‌شناسند. او یک سالن تئاتر به نام باران تاسیس کرده است. تئاترهای زیادی را بازی و یا کارگردانی کرده که خیلی از آن‌ها در جشنواره مورد استقبال قرار گرفته‌اند. خانواده دکتر ماهان، عملیات 125، خانه دوستی و پنجمین خورشید نمونه‌ای از سریال‌های این بازیگر توانمند عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر هستند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان پخش فصل دوم سریال احضار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    نویسنده انیمه آخرین اخبار کننده این انیمه خیلی‌ عالی است اما میشه لطفاً فصل دومش رو بسازید

    پاسخ