;
coinex

شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی ؛ تصاویر چه می‌گویند؟

از روز گذشته انتشار برخی تصاویر و یک استوری سبب شده تا شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی قوت بگیرد. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

از روز گذشته تصاویری از سفر مشترک سحر دولتشاهی و همایون شجریان به کردستان عراق منتشر شده که سر و صدای زیادی به پا کرده است. شایعه ای که چندسالی هست در فضای مجازی و میان کاربران مطرح می شود حال بار دیگر قوت گرفته و کاربران از ازدواج این دو می گویند.

شجریان با دخترش، حاصل از ازدواج اول خود با گیتا خوانساری راهی این سفر شده و سحر دولتشاهی با او همراه است.  در ین میان انتشار تصاویری که در آن دولتشاهی حلقه به دست دارد این شایعه را تقویت کرده است. برای پرداختن بیشتر به شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی در ادامه با ما باشید. همچنین مجموعه عکس سحر دولتشاهی و همایون شجریان در انتهای این نوشتار در دسترس خواهد بود.

شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی

پیش از این ماجرا نیز به طور گاه و بیگاه از ارتباط این دو هنرمند ایرانی مباحثی در محافل مختلف مطرح می شد. چندی پیش مراسم خاکسپاری استاد آواز ایران محمدرضا شجریان، استاد بزرگ موسیقی اصیل ایرانی که در 19 مهر 99 با حضور اعضای خانواده استاد، برخی مسئولین و چهره های مشهور و جمعی از مردم در محل آرامگاه فردوسی در شهر طوس از توابع مشهد برگزار شد. در این مراسم سحر دولتشاهی همایون شجریان را همراهی می کرد.

در این مراسم برخی دیگر از چهره های مشهور سینما و موسیقی نیز حضور داشتند. از جمله سالار عقیلی، وحید تاج، کیوان ساکت، مهدی پاکدل و البته حامد بهداد که با حضور بر ارامگاه استاد شجریان به او ادای احترام کردند. اما آن چهره سینمایی که بیش از همه مورد توجه قرار گرفت، سحر دولتشاهی بود و علت این مهم نیز همراهی همایون شجریان توسط او! موضوعی که به شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی قوت دوباره بخشید. در ادامه با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

آتش سوزی پتروشیمی خارک ؛ ماجرا چیست و مسئولان چه می گویند؟

فایل صوتی دکتر ثقفی مشهد ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی

شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی ؛ تصاویر چه می‌گویند؟

اولین بار در تابستان 96 بود که سحر دولتشاهی و همایون شجریان در نمایشی به نام کنسرت نمایش سی با هم وارد همکاری شدند. این نمایش به مدت دو ماه در کاخ سعدآباد تهران به روی صحنه رفت و ذولتشاهی از بازیگران مشهور آن بود. نمایشی که دولتشاهی از بازیگران آن بود و شجریان خوانندگی آن را برعهده داشت.

مدتی پس از این بود که شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی در فضای مجازی به طور جدی مطرح شد. منشا شایعه نامعلوم بود، ولی بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده بود. همایون شجریان و سحر دولتشاهی اما در برابر شایعات سکون کردند و هرگز نه آن را تایید و نه تکذیب کردند.

دولتشاهی متولد 1358 در تهران است. او همسر دو رامبد جوان، بازیگر و مجری مشهور است. دولتشاهی و جوان که در تئاتر باهم آشنا شده بودند در سال 87 ازدواج کردند. بعد از 5 سال اما در سل 92 خبر از جدایی این دو در فضای مجازی منتشر شد. دولتشاهی و جوان در سکوت کامل خبری از هم جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

پاداش 500 میلیونی هیئت مدیره بانک تجارت

دعوای سعید معروف و وزارت ورزش

شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان ؛ کاربران چه می گویند؟

به مانند بسیاری دیگر از مسائل روز ، کاربران در فضای نسبت به شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان نیز بی تفاوت نبوده اند و اظهار نظرهای متنوعی داشتند. در ادامه با ما باشید.

کاربری درباره عکس سحر دولتشاهی و همایون شجریان نوشته:

خب اونها سلبریتی هستن و زندگی خصوصی شون برای مردم جذاب! من سحر دولتشاهی و همایون شجریان رو به عنوان هنرمند دوست دارم،دیدنشون کنار هم بهم حس خوب میده، اینکه زندگی موفقی دارن یا نه به خودشون مربوطه

شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی ؛ تصاویر چه می‌گویند؟

کاربر دیگری در پاسخ به برخی اظهار نظرهای مشابه، و درباره شایعه ازداج سحر دولتشاهی و همایون شجریان نوشته:

خیلی برام جالبه که مطمئنید سحر دولتشاهی تو این ازدواج به خوشبختی رسیده یا بهترین انتخاب رو کرده یا چمیدونم شانس آورده، چیزی به شماها گفته که من در جریان نیستم؟ یا تجربه زندگی با همایون شجریان رو داشتید؟

کاربری دیگر درباره عکس سحر دولتشاهی و همایون شجریان نوشته:

داشتم کامنتای زیر اون عکس جدید #همایون_شجریان و #سحر_دولتشاهی رو میخوندم ، بعضی از دخترا یه جوری حرص و نفرت خودشونو علیه سحر نوشتن ، انگار انتظار دارن همایون بیاد خواستگاری اونا و بگیرتشون!!!

دیگری درباره شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان نوشته:

چرا هی توییت میزنین میگین غمگینین از ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی بابا بهترین کاپلن این دوتااااا من همیشه ارزوشو داشتم

شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی ؛ تصاویر چه می‌گویند؟

کاربر دیگری درباره ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان نوشته:

براتون پیشرفتی همچون پیشرفت سحر دولتشاهی آرزو میکنم مثلا از رامبد جوان به همایون شجریان برسید:)

کاربر دیگری درباره عکس سحر دولتشاهی و همایون شجریان نوشته:

کی نوشته بود رامبد جوان زندگیت رو بیرون کن تا همایون شجریان بیاد تو زندگیت؛ باهاش موافقم و انگار این اتفاقه می‌خواد بیافته‌ها، فقط نمی‌دونم چطوری سحر دولتشاهی بشم

یک کاربر دیگر درباره عکس سحر دولتشاهی و همایون شجریان نوشته:

وسط این همه گرفتاری باید به سحر دولتشاهی هم حسودی کنیم که با همایون شجریان رفته سلیمانیه عراق

رامین درباره شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان نوشته:

واقعا سحر دولتشاهی رو من همیشه در ذهنم ستایش کردم. نمونه بارز یک زن قوی بوده تو ذهنم همیشه و ترکیبش با همایون شجریان واقعا ترکیب بی نظیریه!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر