;
coinex

عدم پشتیبانی گلکسی واچ 4 از دستگاه های iOS

ساعت هوشمند سامسونگ همواره در دسته خود در زمره برترین ها بوده و هستند. اما شاید عدم پشتیبانی گلکسی واچ 4 از دستگاه های iOS دردسرساز شود.

سامسونگ همیشه اکسسوری های جذابی به بازار عرضه کرده است اما این بار طبق گفته ها تحولی جدید در راه است و سری Galaxy Watch 4 سامسونگ از دستگاه‌های iOS دیگر پشتیبانی نمی‌کند .دیروز طی مراسم‌ Unpacked جدید سامسونگ، سری جدید Galaxy Watch 4 به همراه نسخه کلاسیک آن رونمایی شد.

عدم پشتیبانی گلکسی واچ 4 از دستگاه های iOS

در این مراسم علاوه بر گلکسی واچ ۴ به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2021 از محصولات جدید سامسونگ در دیگر دسته ها از جمله گلکسی زد فولد ٣ و گلکسی زد فلیپ ٣ به همراه ایربادز گلکسی بادز ٢ رونمایی شد.

گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک مجهز به جدیدترین نسخه WearOS، یعنی WearOS 3.0 هستند اما سری ۴ ساعت های گلکسی برخلاف نسل ها قبلی، دیگر از iOS پشتیبانی نمی کنند.

عدم پشتیبانی گلکسی واچ 4 از دستگاه های iOS

در واقع دیگر نمی توانید تلفن های همراه اپل خود را به این سری از ساعت ها هوشمند سامسونگ متصل کنید و برای کار با این دستگاه تلفن های همراه اپل بلااستفاده خواهند شد. اما این محدودیت فقط مختص تلفن همراه های اپل نیست بلکه دستگاه های با سیستم عامل اندروید کمتر از ۶ نیز نمی توانند به این دستگاه متصل شوند.

به گفته سامسونگ تنها دستگاه‌های برخوردار از GMS (سرویس خدمات گوگل) در لیست پشتیبانی این ساعت ها هستند. پس پلی استور هم باید بر روی این ساعت ها نصب باشد. سامسونگ اعلام کرد که نسل های پیشین ساعت ها همچنان از iOS پشتیبانی می کنند.

سامسونگ اولین بار با معرفی Gear 2، از iOS پشتیبانی کرد و در نسل ها بعد هم این پشتیبانی را ادامه داد اما از امروز رویه دیگری گویا پیش گرفته است. این مسئله، مشخصاً مرتبط به استفاده از WearOS 3.0 می باشد. با توجه به این مسئله باید منتظر ماند که آیا باقی محصولات مجهز به WearOS هم، چنین ویژگی را دارند یا همچنان از آیفون‌ها هم پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عدم پشتیبانی گلکسی واچ 4 از دستگاه های iOS چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر