;
coinex

انتقال چت بین اندروید و iOS در واتساپ میسر شد

واتساپ از جمله محبوب ترین پیامرسان های دنیاست. اخیرا این سرویس به روزرسانی جدیدی ارائه کرده که به لطف آن انتقال چت بین اندروید و iOS در واتساپ میسر شده است.

این روزها پلتفرم های مختلفی مانند تلگرام، ایستاگرام و توئیتر وجود دارند که در بازه های کوتاه مدت آپدیت های قدرتمندی منتشر می کنند. واتساپ گرچه نسبت در حوزه ابزارها و قابلیت ها تا حد چشمگیری از رقبای خود مانند تلگرام عقب است، اما هرازگاه قابلیت های خوبی ارائه می کند.

طی ماه های اخیر نیز واتساپ، آپدیت های زیادی از خود منتشر کرده که نشان از عزم جدی توسعه دهندگان این پیامرسان برای رقابت با رقیبانش است. امروز می خواهیم راجع به افزونه جدید این پیامرسان یعنی انتقال تاریخچه چت بین گوشی های اندرویدی و iOS صحبت کنیم که به تازگی ارائه شده است.

انتقال چت بین اندروید و iOS در واتساپ میسر شد

تا اینجای کار واتساپ این قابلیت را برای برخی کاربران ارئه داده و طی هفته های آتی کلیه کاربران می توانند از این قابلیت استفاده کنند. محدوده زمانی مشخصی برای ارائه این ویژگی جدید اعلام نشده است و واتساپ مشخص نکرده است که کاربران اندروید چه زمانی می توانند داده های خود را به آیفون انتقال دهند. این قابلیت در جریان رویداد آنپکد دیروز سامسونگ معرفی شد و گوشی های گلکسی زد فولد 3 و زد فیلیپ 3 اولین دستگاه هایی خواهند بود که از این ویژگی پشتیبانی می کنند.

انتقال چت بین اندروید و iOS در واتساپ میسر شد

البته به نظر می رسد انتقال چت ها در صورتی امکان پذیر است که هر دو دستگاه iOS و اندروید از طریق پورت USB-C به رابط لایتنینگ متصب شوند و از ظواهر امر پیداست که کاربران نمی توانند از طریق اینترنت، اطلاعات خود را بین پلتفرم های مخالف جا به جا کنند.

بیش از یک دهه است که واتساپ منتشر شده و به یکی از گزینه های محبوب دنیای پیامرسان ها تبدیل گردیده است. تا به امروز این اپلیکیشن توانایی اجرا روی یک دستگاه را داشت و کاربران با تهیه نسخه پشتیبان از پیام ها، تصاویر، چت ها و غیره می توانستند حساب کاربری خود را به گوشی جدید انتقال دهند. اما قابلیت انتقال داده بین سیستم عامل های مختلف وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتقال چت بین اندروید و iOS در واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر