;
coinex

آنر تب وی 7 پرو رسماً رونمایی شد

همزمان با مراسم آنپکد سامسونگ، دیروز آنر از تبلت جدید خود پرده برداشت و آنر تب وی 7 پرو رسماً رونمایی شد. تبلتی با دنیایی از شگفتی ها!

در روزهای گذشته شاهد رونمایی و آنپکد سامسونگ بودیم و حالا همین دیروز مراسم رونمایی از سری محصولات جدید و قدرتمند آنر برگزار شد. پس از آنکه شرکت آنر از سری جدید محصولات خود، آنر مجیک 3 پرده برداشت، شاهد رونمایی از HONOR Tab V7 Pro بودیم.

تبلتی که برای اولین بار مجهز به تراشه kompanio 1300T ساخته مدیاتک معروف است. در ادامه با ما همراه باشید تا به مشخصات فنی و قیمت این تبلت بپردازیم.

آنر تب وی 7 پرو رسماً رونمایی شد

آنر تب وی 7 پرو یک تبلت رده بالا است که وزن 485 گرمی دارد و ضخامت آن 7.25 میلی متر است. نمایشگر 11 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح خوب 2K به نظر جذاب می آید. نسبت تصویر 16:10 و نرخ تازه سازی 120 هرتزی با تراکم پیکسلی 276 پیکسل بر اینچ از دیگر ویژگی های آنر تبلت وی 7 پرو می باشد. همچنین وی 7 پرو اولین تبلتی است که مجهز به رابط کاربری Magic UI است.

سیستم عامل اندروید 11 و نسل جدید رابط کاربری Magic UI بر قابلیت multi tasking یا همان چندوظیفگی تمرکز دارد. دوربین اصلی یک تبلت جایی نیست که بشود روی آن حساب باز کرد؛ بنابراین باید با دوربین اصلی دوگانه 13+2 مگاپیکسلی که قابلیت عکاسی ماکرو دارد، کنار آمد. آنر راجع به دوربین سلفی این تبلت مطلبی منتشر نکرده است.

آنر تب وی 7 پرو رسماً رونمایی شد

حداکثر حافظه رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی رضایت بخش به نظر می رسد و باید گفت خوشبختانه HONOR V7 Pro از درگاه کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می کند.

ظرفیت باتری از جمله مشخصاتی است که برای طرفداران تبلت بسیار مهم است. ظرفیت باتری وی 7 پرو 7.250 میلی آمپر ساعت است که البته شارژر 22.5 واتی به کمک آن آمده است. در طراحی این تبلت، آنر از خنک کننده 7 لایه استفاده کرده است.

پشتیبانی از دوسیم کارت، اینترنت 5G، وای فای نسل 6، بلوتوث نسخه 5.1 و درگاه Type-C از دیگر مشخصات این گوشی است. هم اکنون فقط چین بازار هدف این محصول است و تاریخ عرضه جهانی آن در دسترس نیست.

قیمت نسخه های مختلف HONOR V7 Pro درحال حاضر دردسترس است. نسخه 128/6 با 401 دلار، 128/8 با 432 دلار، نسخه 256/8 با 509 دلار و نیز نسخه 256/8 با قابلیت پشتیبانی از اینترنت فایوجی 571 دلار قیمت دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر تب وی 7 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر