;
coinex

پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400 ؛ شرایط، نحوه ثبت نام و زمان تحویل

شرکت ایران خودرو پیش فروش جدید محصولات خود را با ۵ محصول از فردا آغاز می کند. برای اطلاع از جزئیات پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400 با ما باشید.

شرایط این پیش فروش که حداکثر ۱۲ ماهه است طبق بخشنامه شماره ۴۳۸۶ تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ اعلام شد. متقاضیان می توانند به صورت آنلاین ثبت نام را انجام داده و نیازی به خروج از خانه و به خطر انداختن سلامتی در این وضعیت کرونایی نیست. برای اطلاع از جزئیات دقیق پیش فروش ایران خودرو 23 مرداد 1400 با ما باشید.

پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400

پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400 ؛ شرایط، نحوه ثبت نام و زمان تحویل
سورن پلاس در پیش فروش ایران خودرو 23 مرداد 1400

گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد تا برای 5 محصول خود پیش فروش جدیدی ارائه کند. امروز جزئیات پیش فروش ایران خودرو 23 مرداد 1400 برای پژو 207 پانوراما با گیربکس 6 سرعته و  دیگر محصولات اعلام شد. فهرست اتومبیل های پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400 به قرار زیر است:

  • پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای با پیش پرداخت ۱۰۸ میلیون تومان در رنگ های سفید، نقره ای، خاکستری، قرمز و آبی کاسپین / تحویل شهریور ۱۴۰۱
  • رانا پلاس با پیش پرداخت ۹۰ میلیون تومان در رنگ های سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی وگیلاسی / تحویل شهریور ۱۴۰۱
  • سورن پلاس با پیش پرداخت ۱۰۲ میلیون تومان در رنگ های مشکی، سفید، آبی کبود و خاکستری / تحویل شهریور ۱۴۰۱
  • دنا پلاس توربوشارژ دستی با پیش پرداخت ۱۴۲ میلیون تومان در رنگ های مشکی، خاکستری متالیک و سفید –/تحویل شهریور ۱۴۰۱
  • دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۹۵ میلیون تومان در رنگ های مشکی، خاکستری متالیک و سفید / تحویل تیر ۱۴۰۱ تا شهریور ۱۴۰۱

برای اطلاع از نحوه و شرایط ثبت نام و دیگر جزئیات پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400 در ادامه تکراتو را همراهی کنید.

پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400

جدول زیر جزئیات قیمت و زمان تحویل اتومبیل های پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400 را شامل می شود. اما معنای ستاره قرمز هایلایت شده چیست؟ این علامت نشان دهنده آن است که به زودی گیربکس شش سرعته روی دنا پلاس توربو شارژ دستی و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای نصب خواهد شد.

پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400 ؛ شرایط، نحوه ثبت نام و زمان تحویل
پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400

شرایط ثبت نام در پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400

همه کسانی که در قرعه کشی ها قبلی برنده نشده اند می توانند شرکت کنند. اما نکته منفی این طرح چیست؟ در این طرح مانند پیش‌فروش ها سه ماهه قیمت خودرو هنگام ثبت نام مشخص نیست و هنگام تحویل و براساس قیمت روز، قیمت خودرو مشخص خواهد شد.

برندگان دوره ها قبل که تاکنون واریز وجه انجام نداده اند می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نمایندگی ها باید این بخشنامه را در دسترس مشتریان قرار بدهند. قبل از قرعه کشی نیز هیچ وجهی دریافت نخواهد شد. زمان ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400 از فردا آغاز و تا پایان روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ادامه خواهد داشت. داشتن کد کاربری و کلمه عبور برای ثبت نام در سایت الزامی است و بدون آن ها ثبت نام ممکن نیست.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه : پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400

  • مرحله اول: ورود به سایت با کد کاربری و کلمه عبور و انتخاب خودرو
  • مرحله دوم: دریافت کد پیگیری اختصاصی در پایان ثبت نام
  • مرحله سوم: برگزاری قرعه کشی.
  • مرحله چهارم: اعلام برگزیدگان طی حداکثر سه روز بعد از پایان ثبت نام از طریق سایت و پیامک.
  • مرحله پنجم: ظرف مهلت ۵ روز، برندگان پیش پرداخت خودرو را از طریق سایت پرداخت می کنند

در صورت کامل پرداخت نکردن، ثبت نام متقاضی باطل خواهد شد. اما نکات مهمی درباره ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400 وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

نکات مهم در ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400

درصورت وجود هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی(عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام باطل، وجه مشتری حداکثر ظرف ۲۰ روز به شماره شبا معرفی شده برگشت داده می شود و شرکت خودرو را تحویل نخواهد داد.

پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400 ؛ شرایط، نحوه ثبت نام و زمان تحویل
دنا پلاس در پیش فروش ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400

ثبت نام متقاضیان فاقد شرایط عمومی و اختصاصی ، باطل و به مدت سه سال از ثبت نام در طرح ها پیش فروش ایران خودرو محروم خواهند شد. همچنین از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو، سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

شرایط عمومی بخشنامه: پیش فروش ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400

  1. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.
  2. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد. همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی باشد.
  3. ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر و دارای تاریخ اعتبار الزامی می باشد.
  4. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع می باشد.
  5. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه، لازم است از کارت های بانکی به نام خود استفاده نماید.
  6. شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.
  7. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.
  8. فرد انتخاب شده، می بایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام نماید. و گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱٫۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.
  9. امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی (مطابق با مصوبات کمیته خودرو) وجود ندارد
  10. خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

شرایط اختصاصی بخشنامه: پیش فروش ایران خودرو 23 مرداد 1400

  1. تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.
  2. انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.
  3. خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.
  4. صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصا کد ملی، آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی می باشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده شخص می باشد.
  5. در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفا در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمی تواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید. پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.
  6. در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال بعد از دریافت خودرو از سوی مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق می گیرد.
  7. در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.
  8. در صورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت می تواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه های آتی مشخص می گردد.
  9. در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور، دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.
  10. امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری (پنل کاربری) امکان پذیر می باشد.
  11. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ می باشد و تمامی پیامک های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.
  12. شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیش فروش ویژه ایران خودرو شنبه 23 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر