;
coinex

پخش زنده بازی چلسی و کریستال پالاس 23 مرداد 1400 [هفته اول لیگ جزیره]

دو تیم چلسی و کریستال پالاس امروز از ساعت 18:30 به مصاف هم می روند. برای پخش زنده بازی چلسی و کریستال پالاس 23 مرداد 1400 با ما باشید.

چلسی و کریستال پالاس امروز در چارچوب هفته اول لیگ جیزه در شرایطی در استمفورد بریج رویاروی هم می شوند که در 7 تقابل اخیر دو تیم، چلسی تیم پیروز میدان بوده است. آخرین پیروزی کریستال پالاس مقابل چلسی به 14 اکتبر 2017 در چارچوب لیگ برتر باز می گردد.

پخش زنده بازی چلسی و کریستال پالاس 23 مرداد 1400

چلسی که سال گذشته با جذب کای هاورتز، تیمو ورنر و حکیم زیاش فصل نقل و انتقالات فوق العاده ای پشت سر گذاشته بود، در بازه ابتدایی فصل و با هدایت فرانک لمپارد نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند.

پخش زنده بازی چلسی و کریستال پالاس 23 مرداد 1400 [هفته اول لیگ جزیره]
ساعت پخش بازی چلسی و کریستال پالاس 23 مرداد 1400 / ساعت شروع بازی چلسی و کریستال پالاس 23 مرداد 1400
بعد از کنار رفتن لمپارد اما، رومن آبراموویچ برای هدایت تیم محبوبش رو به سرمربی اخراجی پی اس جی، که پاری سن ژرمن را به فینال لیگ قهرمانان رسانده و مقابل بایرن قدرتمند فلیک شکست خورده بود آورد.

توماس توخل آلمانی که جاال به نوعی از پی اس جی ناراحت هم بود، با پیوستن به چلسی، دوران جدیدی در تاریخ باشگاه رقم زد. تیمی که انتظار نمی رفت حتی در حد کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد، در نهایت در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت و در فینال لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی قدرتمند را با یک گل شکست داد تا دومین قهرمانی آبی پوشان لندنی در اروپا رقم بخورد.

آبی پوشان برای فصل جدید نیز برنامه های مهمی دارند و اخیرا با وجود ورنر و تامی آبراهام، نسبت به جذب روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینتر با مبلغی حدود 100 میلیون یورو اقدام کردند. چلسی چند روز پیش در جدال با ویارئال و در یک بازی تماشایی و نزدیک موفق شد در ضربات پنالتی بر رقیب اسپانیایی خود پیروز شود، تا یک جام دیگر به افتخارات توخل در چلسی افزوده شود.

حالا توخل همردیف با مورینیو، مهمترین مربی تاریخ چلسی است و اگر این روند را ادامه دهد، از او نیز برتر خواهد بود. برای پخش زنده بازی چلسی و کریستال پالاس 23 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده چلسی کریستال پالاس 23 مرداد 1400 از beIN Sports EN

پخش زنده چلسی کریستال پالاس 23 مرداد 1400 از beIn Sports (عربی)

پخش زنده چلسی کریستال پالاس 23 مرداد 1400 از Sky Sports 1

پخش زنده بازی چلسی و کریستال پالاس 23 مرداد 1400 [هفته اول لیگ جزیره]
ساعت پخش بازی چلسی و کریستال پالاس 23 مرداد 1400 / ساعت شروع بازی چلسی و کریستال پالاس 23 مرداد 1400
بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تماشای بازی چلسی و کریستال پالاس امروز 23 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر