;
coinex

ایربادز گیمینگ ریزر Hammerhead رسما رونمایی شد

شرکت ریزر ازمهمترین برندهای تولیدکننده قطعات سخت افزاری است که دیروز محصول جدیدش یعنی ایربادز گیمینگ ریزر Hammerhead را رسماً رونمایی کرد.

کمپانی ریزر یکی از ابرقدرت ها در زمینه ساخت و تولید انواع سخت افزار حوزه گیمینگ در سنگاپور است که در سال 2005 توسط فردی به نام مین لیانگ تن و رابرت کراکوف تاسیس شد. ریزر یکی از بزرگترین تولید کنندگان حوزه گیمینگ است که به تازگی از محصول جدید خود یعنی ایربادز Hammerhead رونمایی کرده است.

ریزر اکسسوری های جذابی برای گوشی های هوشمند طراحی می کند. دسته بازی اختصاصی kishi که پیش از این وارد بازار شده مهر تائیدی بر این موضوع می باشد. این دسته با تمام گوشی ها سازگاری دارد. اما اجازه دهید درباره ایربادز جدید ریزر صحبت کنیم.

ایربادز گیمینگ ریزر Hammerhead رسماً رونمایی شد

حالا ریزر از ایربادز گیمینگ خود رونمایی کرده است. یک محصول جذاب با قابلیت هایی مثل ANC، نورپردازی زیبای RGB و ویژگی های دیگر! ایربادزهای ریزر طی سال های اخیر پیشرف قابل ملاحظه ای داشته اند. هم اکنون با ایربادز پیشرفته ریزر رو به رو هستیم که از ویژگی های مثل بی سیم بودن و قابلیت های جذاب دیگر برخوردار است.

ریزر می گوید که ایربادز جدیدش هنگامی که در گوش قرار بگیرد روشن و هنگام درآمدن خاموش می شود. این حالت که تشخیص پوشیده شدن نام دارد در دیگر ایربادز ها نیز دیده می شود. نورپردازی RGB این ایربادز باعث می شود بتوانید با نفس کشیدن رنگ لوگوی ریزر را عوض کنید. این مورد مزیتی برای ایربادز ریزر محسوب می شود چراکه سایر نمونه های مشابه در بخش طراحی خلاقیت خاصی نشان نداده اند.

ایربادز گیمینگ ریزر

مشخصات فنی این ایربادز شامل درایورهای 10 میلی متری است و از فرمان های لمسی ریزر نیز پشتیبانی می کنند. قابلیت بلوتوث 5.2 و جفت سازی سریع گوگل نیز از دیگر مشخصات آن می باشند.

می توان از طریق برنامه Razer Audio که روی هر دو پلتفرم اندروید و ios قرار دارد نورپردازی RGB را شخصی سازی کرد. همچنین می توان با این برنامه حذف نویز فعال را نیز خاموش کرد.

میکروفون های تعبیه شده در این ایربادز صداهای مزاحم محیط را به حداقل ممکن می رساند. وزن این ایربادز یا کیس شارژ آن 53 گرم است. باتری پربازده ایربادز ریزر رضایت کاربران را به دنبال خواهد داشت به طوری که تا 32.5 ساعت دوام می آورد. الته بدون استفاده از کیس شارژ، این زمان به 6.5 ساعت می رسد و با روشن کردن حالت حذف فعال نویز و RGB می تواند تا 4.5 ساعت روشن بماند. قیمت این ایربادز درحال حاضر حدود 130 دلار است و فقط در آمریکا عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ایربادز گیمینگ ریزر Hammerhead چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر