;
coinex

فیلم کروئلا 2 ساخته می شود ؛ اما استون رسما قرارداد بست

امروز رسما خبر قرارداد رسمی اما استون برای قسمت دوم کروئلا منتشر شد. حالا مشخص شده که فیلم کروئلا 2 ساخته می شود. با ما همراه باشید.

در کنار شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی به علت پخش اینترنتی بیوه سیاه همزمان با اکران در سینماها، احتمال می رفت اما استون نیز  این بازیگر را همراهی کند و از استودیو سازنده کروئلا به علت پخش اینترنتی همزمان با اکران در سینماها، شکایت کند. اما طبق گزارش ها استون برای کروئلا دو نیز قرارداد خود را نهایی کرده است.

فیلم کروئلا 2 ساخته می شود

طبق این قرارداد احتمالا استون تمایلی به شکایت ندارد و این‌ سبب خواهد شد که دیزنی کمی از پیش رفتن پروژه هایش آسوده حیال باشد.. کروئلا ۲۲۲ میلیون دلار در جهان فروخت که البته اگر کرونا وجود نداشت احتمالا سه برابر فروش می رفت که منجر به افزایش استون نیز می گشت. حتی مدیر برنامه ها استون درباره قرارداد کروئلا ۲ صحبت کرده که اتفاقی نادر به حساب می آید. او گفت:

هرچند دورنمای رسانه برای همه پخش‌کنندگان به شکل قابل‌توجهی تغییر پیدا کرده، همکاران هنری آن‌ها نمی‌توانند مورد غفلت قرار بگیرند تا میزان بی‌تناسبی دستمزد دریافت کنند. این توافق نشان می‌دهد که راهی منصفانه‌ای که از هنرمندان حمایت کند و منافع استودیوها را با هنرمندان تطبیق دهد می‌تواند وجود داشته باشد. به همکاری با «اما استون» و دیزنی افتخار می‌کنیم و قدردان مساعدت‌های استودیو برای به رسمیت شناختن مشارکت‌های یک هنرمند هستیم. امیدواریم که به این ترتیب درها به روی اعضای بیشتری از جامعه هنرمندان باز شود تا در موفقیت پلتفرم‌های جدید سهیم شوند.

فیلم کروئلا 2 ساخته می شود ؛ اما استون رسما قرارداد بست

اما داستان فیلم کروئلا چیست؟ در این فیلم که در دهه ۱۹۷۰ لندن طی می شود و درباره زندگی دختر سارق جوانی است که می خواهد با طراحی هایش شهرتی به دست بیاورد. او با گروهی از دزدان جوان که میل او به شرارت را ستایش می کنند، همکاری می کند تا در خیابان ها لندن زندگی خود را بسازند. در این بین در یک روز استعداد استلا در مد چشم یک اسطوره مد (اما تامپسون) را می گیرد ولی رابطه آن ها منجر به حوادث و کشف هایی می شود که استلا را وادر به پذیرش خوی بد خود می شود و تبدیل به کروئلا می گردد.

این فیلم در ۲۸ می در سالن ها سینما اکران و با قیمت ۳۰ دلار در دسترس مشترکین دیزنی قرار گرفت. تیزر اول این فیلم نیز در ۱۷ فوریه منتشر شد که طی یک روز ۷۱ میلیون‌بیننده به دست آورد. کارگردان این فیلم‌ کریگ گیلسپی و نویسنده آن تونی مک‌نامارا، سری دوم این فیلم را نیز دوباره کار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

فیلم کروئلا 2 ساخته می شود اما نظر شما در این باره چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا خیلی قشنگ بود کاشکی دو رو هم بسازن ولی با حضور استون 🥲🖤

    پاسخ