;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx [+تریلر و داستان]

اگر شما هم به دنیای انیمه‌ها علاقه‌مند هستید در این گفتار قصد داریم به تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx بپردازیم. همراه ما باشید.

Darling in the franxx یک انیمه علمی تخیلی ژاپنی است که اولین بار در سال 2018 در استودیو Trigger و CloverWorks منتشر شد. این انیمه همزمان با اکران داخلی خود به صورت بین المللی نیز پخش و در گذر زمان به چندین زبان زنده دنیا دوبله شد.

از زمان پایان فصل اول این انیمه، هیچ صحبتی از تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx در میان نبوده و منتقدین این انیمه گمان نمی‌کردند که فصل دومی در راه باشد اما علی‌رغم وقفه دو ساله از پایان این انیمه، هواداران آن مشتاقانه به انتظار تاریخ شروع فصل دوم Darling In The Franxx نشسته‌اند.

همانطور که گفتیم انیمه Darling in the franxx برای اولین بار در ژاپن منتشر شد و از آن زمان تا کنون افتخارات بسیاری را کسب کرده است. Darling In The Franxx برنده جایزه برای بهترین دختر انیمه با ورود زیرودو شد و ایچیگو و گورو در این انیمه برنده محبوب‌ترین شخصیت‌های مکمل دختر و پسر شدند.

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx

سوالی که برای طرفداران دارلینگ در فرنکس پیش خواهد آمد این است که، فصل دوم Darling In The Franxx کی میاد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که حتی استودیو‌های سازنده این انیمه صحبتی در ارتباط با تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx نکردند و هنوز هیچ اخبار موثقی مبنی بر تاریخ شروع فصل دوم Darling In The Franxx در میان نیست.

با اینکه این انیمه نظرات مثبت زیادی را از طرف منتقدین دریافت کرده و میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا به تماشای این انیمه نشسته‌اند، اعلام تاریخ شروع فصل دوم Darling In The Franxx برای ما سخت و تقریبا غیر قابل پیش بینی است چرا که این انیمیشین در فصل اول به نتیجه‌ی مطلوب و مورد نظر خود رسیده است.

از طرف دیگر استودیو Trigger در کل محصولات خود، آماری از انتشار فصل‌های بعدی آن‌ها را نداشته و بنابراین به احتمال زیاد این استودیو قصد ساخت فصل دوم Darling In The Franxx را در نظر ندارد.

اما خبر خوبی که برای شما داریم این است که انیمه Darling In The Franxx محصول مشترک بین دو استودیو Trigger و CloverWorks است پس بنابراین حتی اگر استودیو Trigger از پخش مجدد این انیمه سر باز کند شانس زیادی برای ساخت انیمه Darling In The Franxx از طرف استودیو CloverWorks هست.

یکی از دلیل‌هایی که طرفداران این انیمه منتظر فصل دوم آن هستند این است که بعد از گذشت مدت طولانی از اتمام فصل اول، چندین فرضیه برای فصل دوم انیمه Darling In The Franxx به وجود آمد و همه چیز از آنجایی آغاز شد که چندین تیک تاکر خبر از تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx در فوریه 2021 دادند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2021

بهترین انیمه های زمستان 2021

خلاصه ای از داستان انیمه Darling In The Franxx

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx
تاریخ پخش فصل دوم دارلینگ در فرنکس

Darling In The Franxx انیمه‌ای است که در آن انسان‌ها زمین را ترک کرده و به مکان دیگری برای زندگی می‌روند. بزرگسالان و بچه‌ها در مکان‌های جداگانه‌ای زندگی می‌کنند که این مکان‌ها تفاوت‌های زیادی باهم دارند. به دلیل قرار گرفتن انسان‌ها در معرض تکنولوژی این انسان‌ها نامیرا هستند.

این انیمه آینده‌ای را نشان می‌دهد که در آن جوانان به طرز قابل توجهی ساخته شده و برای عملیات‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند. همچنین در این انیمه بشریت در معرض خطراتی از جانب برخی از موجودات قرار دارند. این موجودات به چهار گونه تقسیم می‌شوند که تقسیم ‌بندی آن‌ها بر اساس سایز و اندازه این موجودات است.

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx
تاریخ پخش فصل دوم دارلینگ در فرنکس

همانطور که اشاره کردیم، در این انیمه کودکان و بزرگسالان جدا از هم زندگی می‌کنند این کودکان ساختگی انگل نامیده می‌شوند و کاملا مستقل از جهان هستند. آنها هیج احساسی ندارند و فقط صرفا برای دفاع از بشریت ساخته شده‌اند و در محیط‌هایی که به آن قفسه پرنده می‌گویند، نگهداری می‌شوند.

انیمه Darling In The Franxx داستان گروهی که شامل ۱۰ خلبان هست را به نمایش می‌گذارد. در این انیمه هیرو یک عجوبه بوده و زیروتو یک خلبان نیمه انسان است که آرزو دارد روزی تبدیل به یک انسان کامل شود. این انیمیشین به مشارکت خاص و دوست داشتنی بین هیرو و زیروتو می‌پردازد.

در انیمه Darling In The Franxx رابطه بین زیرودو و هیرو مورد توجه منتقدین قرار گرفته است و آن‌ها رابطه این دو را جزو ده پیوند برتر قرار داده‌اند. این انیمه سریالی توانسته است در بین ده انتخاب، برنده جوایز بهترین شخصیت‌های زن و مرد، بهترین اهنگ تم، بهترین موسیقی متن، بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه و بهترین طرح در شخصیت‌ها شود.

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx
تاریخ پخش فصل دوم دارلینگ این فرنکس

اگر این انیمه فصل دوم خود را رونمایی کند، انتظار داریم نمایشنامه آن به گونه‌ای نوشته شود که اتفاقات بعد از نبرد زیروتو و هیرو در مقابل VIRM را در پیش بگیرد. البته لازم به ذکر است که همیشه نیازی نیست فصل دوم یک سریال یا انیمه ادامه فصل اول آن باشد در واقع تهیه کنندگان می‌توانند از موضوعات جدیدی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

آیا تریلری برای فصل دوم وجود دارد؟

متاسفانه باید بگوییم که هنوز هیچ تریلری برای فصل دوم  انیمه Darling In The Franxx وجود ندارد اما این بدین معنی نیست که فصل دومی پخش نخواهد شد. همچنین سوال برخی از هوادارن در ارتباط با نمایشنامه این انیمه است که آیا تغییری خواهد کرد یا نه؟ باید گفت هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نمایشنامه به دست ما نرسیده است.

موضوعی که در ارتباط با این انیمه از آن مطمئن هستیم این است که این انیمه طرفداران زیادی دارد و از بهترین انیمیشین‌های ساخته شده در دنیا به حساب می‌رود به طوری که IMBD این انیمه 10 / 7.3 بوده و در لیست بهترین انیمه‌های جهان نمره 5 / 4.4 را دارد بنابراین تهیه کنندگان این انیمیشین دلایل زیادی برای اعلام تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx را دارند.

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx
فصل دوم Darling In The Franxx کی میاد

اگر بخواهیم با نگاه مثبت به سوال فصل دوم Darling In The Franxx کی میاد؟ پاسخ دهیم باید بگوییم اگر فصل دوم این انیمه منتشر شود، خوشبینانه ترین حالت تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx در اواخر سال 2021 و اگر به طور واقعی بخواهیم تاریخ شروع فصل دوم Darling In The Franxx را پیش بینی کنیم اواسط سال 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: hitc

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (29 نظر)

    اگه فصل دومش نیاد خودمو دار میزنمممم😭😭

    پاسخ

    انیمه خوبی بود ولی حیف که در پایانش عجله کردن پیشنهاد میکنم مانگاشو بخونید پایان دلچسب دری نسبت به انیمه داره

    پاسخ

    انیمه خوبی بود ولی حیف که در پایانش عجله کردن پیشنهاد میکنم مانگاشو بخونید پایان دلچسب دری نسبت به انیمه داره

    پاسخ

    انیمه خیلی خوبی بود ولی قسمت اخر نباید اونجوری میشد باید هیرو و صفر دو بر میگشتن

    پاسخ

    ۲۰۲۴ فصل ۲ هنوز نیومده

    پاسخ

    خیلی انیمه جالبی بود هر چند که به مراتب می تونست داستان بهتری رو با همچین شخصیت های فوق العاده ترسیم کنه و همین قسمت های اخرش خیلی فشرده بود می تونست 2 یا 3 قسمت دیگه ادامه ادامه پیدا کنه
    من تا حالا شاید بیشتر از 200 تا انیمه دیدم و فقط این انیمه و انیمه شیکی رو چند بار نگاه کردم
    و نکته دیگه شخصیت پردازی فوق العاده و طراحی فوق العاده zero two بود لعنتی فوق العاده بود تو طراحی چهره هیرو و شخصیتشون نمیشه گفت تو بهترین حالت ممکن بودن اما راجب 002 می شه همچین حرفی رو زد واقعا عالی بود هر چند که با پایانی که ترسیم کردند بعیده بتونن ادامش بدن حتا اگه ادامش بدن نمی تونن حتی با نصف قدرت این داستان ادامش بدن میشه مثل انیمیشن یخ زده 2 که بخاطر نسخه یکش بازدید خوبی داشت ولی در کل برای اینکه دارلینگ در فرنکس یه شاهکار باقی بمونه بهترین تصیم اینکه همین طور تک فصل باقی بمونه

    پاسخ

    بنظر من نباید این پایان قشنگشو خراب کنن همیجوریش عالیه

    پاسخ

    تو یکی ببند گاله تو
    اگه فصل دوم این انیمه رو نسازن من خودمو میکشم
    تازه دوستان 20 ثانیه اخر قسمت اخر رو دیدین؟
    باید ادامه داشته باشه
    الان 2023 هستین

    پاسخ

    عزیزجان انقدر به انیمیشن وابسته نشو ته این انیمیشن ها تخمی تخیلیه حالا هر چه قدرم که نویسندگیش شاهکار باشه ولی اصل فیلم تخمی تخیلیه و اینکه منم این انیمیشن دیدم نمیشه گفت عاشقانس بیشتر سکسیه تا عاشقانه منم اشتباه کردم که این انیمیشن رو دیدم احتمالش زیاده که نیاد چون من الان که دارم جوابت میدم امروز 31 فروردین1402 هست
    واسه احساساتت ارزش قائل باش این فیلما سودش واسه کارگردان و تهیه کننده های فیلمه و ما هم میشینیم وقتمون میذاریم و پول نت میدیم انیمیشن های تخمیشون نگاه میکنیم لااقل میخوای انیمیشن نگاه کنی یه چیزی نگاه کن که تو زندگی واقعی کمکت کنه نه اینکه از زندگی بندازتت و احساساتت داغون کنه

    پاسخ

    داش گلم تو اول برو یاد بگیر که این انیمه بود نه انیمیشن بعد بیا سخنرانی کن

    پاسخ

    حرفات تا حدودی درسته
    ولی حیفه یه انیمه ای رو که خیلی از مردم دوسش دارن رو با ۲۴ قسمت پایان بدن

    برای مثال اتک آن تایتان که البته یه شاهکاره و این انیمه ها به پاش نمیرسن
    ولی یه انیمه محبوب باید قسمتای زیادی داشته باشه
    هرچند پایان دارلینگ این د فرنکس هم خیلی جذاب بود ولی رو احساسات تاثیر زیادی گذاشت از جمله خودم.

    راستی تو قسمت آخر ویرم ها گفتن که اینجا آخر خط نیست و ما بر میگردیم دهنتونو آره
    حالا باید ببینیم چی میشه تا الان بعد از پنج سال خبری نیست

    پاسخ

    تو ک فرق انیمه با انیمیشن رو نمیدونی رو الکی زر زر نکن 🫤

    پاسخ

    چرا وقتی فرق انیمه و انیمیشن رو نمی دونید نظر میدید

    داخل فصل یک اخراش متولد شدن و انجا تموم شد
    واقعا سخت ک صبر نداری و باید برا انیمه ک دوسش داری صبر کنی
    شماره یا هرچیزی ک مال کمپانی بدین ما میریم حرف بزنیم ک کی بخشش میکنن روز دقیقش بگیریم
    قابل توجه همه
    از گوگل میشه دیدش
    و اینکه دوتاش رفته واسه توجه بینده ها باشه
    و اینکه تا کی صبر کنیم دیگ …
    یکم توجه کنین ب ما بد بختا
    ^^

    پاسخ

    همچنان تا وسط سال ۲۰۲۲ک میره۲۰۲۳ منتظرم ک میاد یا ن امیدوارم ک بیاد ^^

    پاسخ

    ای خدا حتی اینجا هم اسپویل میکنین خو چی بهتون میرس؟

    پاسخ

    نمیاد من میگم اگه بخاد بیاد تا الان امده بود بعد اصلا چیکار کنن بخان داستان رو بدون زیرورو و هیرو ادامه بدن که جذاب نیست(مگه این که دیگه بدجور وقت بزارن) اگر هم بخان با زیرورو و هیرو بدن که باید چمیدونم داستان اولین باری که هیرو یاد گرفت چجوری دستشویی کنه رو ببینیم

    پاسخ

    دقیقا وسط 2022 هستیم. چرا هیچ خبری نیست:(

    دیوانه شوووودمممم

    پاسخ

    الام اواسط 2022 هست چرا نمیااااااااااااااااااااااااد ): من دیوونه این انیمه شدمممممممممممممممممممم

    پاسخ

    الان سال ۲۰۲۲ عه
    اون وخ هنوز نیومده
    نمیتونم صبر کنم
    احساس بیچارگی میکنم:/

    پاسخ

    فصل دوومش کی میاد ؟؟؟
    اصن قرار بیادی پولی هم باشه یکاریش میکنیم فقط از کجا دانلود کنیم

    پاسخ

    خیلی عالی بود واقعأ بی نظیر بود اما ای کاش 2تا نقش اصلی نمی‌رفتند و خدا کنه داخل فصل دوباره متولد شوند یا از طریق همون انرژی ماگما یا از طریق اون درخت جاودانه شن

    پاسخ

    خیلی خیلی قشنگ بود عاشق شدم
    عالی بود خدا کنه بسازن

    پاسخ

    من هر انیمه رو فقط یک بار می بینم ولی این انیمه را تا حالا دوبار دیدمش و بازم دلم میخواد ببینمش

    پاسخ

    قراره ۲۸ مارس بیاد فک کنم وسطای بهار بشه؟

    پاسخ

    الان تقریبا وسطای سال ۲۰۲۳ هست اما نمیاد و ب احتمال زیاد هم دیگه قرار نیست بیاد ولی در کل جزو ۳ رتبه اول انیمه های مورد علاقه من هست

    پاسخ

    قرار نیس بیاد
    به جاش انیمه Guilty Crown رو ببینید
    مثل همینه
    قبلش با امادگی برین ک مث من افسردگی نگیرین

    پاسخ

    عاشق فرنکس هستم

    پاسخ