;
coinex

زلزله تهران امروز 24 مرداد ماه 1400 ؛ شرق تهران لرزید!

دقایقی پیش زمین لرزه ای پردیس، بومهن، رودهن و دماوند را لرزاند. برای جزئیات بیشتر از زلزله تهران امروز 24 مرداد ماه 1400 با ما باشید.

بر اساس گزارش مقدماتی مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران بزرگی زمین‌لرزه  ۳.۹ ریشتر اعلام شده و محل وقوع مرز استانهای تهران و مازندران حوالی بومهن بوده است. تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: ۱۴۰۰.۰۵.۲۴  و ساعت دقیق وقوع ۱۷:۱۱:۴۹عنوان شده است. طول جغرافیایی: ۵۱.۸۷ و عرض جغرافیایی: ۳۵.۸۲ و عمق زمین‌لرزه ۸ کیلومتر است.

زلزله تهران امروز 24 مرداد ماه 1400

طبق اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران نزدیک‌ترین شهرها ، ۹ کیلومتری بومهن (تهران)، ۹ کیلومتری رودهن (تهران) و ۱۰ کیلومتری پردیس (تهران) بوده است و نزدیکترین مراکز استان نیز ۴۴ کیلومتری تهران و۸۰ کیلومتری کرج گزارش شده است.

پیمان صابریان سرپرست مرکز اورژانس کشور از وقوع زلزله ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر ریشتر در حوالی شهرستانهای بومهن و رودهن خبر داد و با بیان اینکه این زمین‌لرزه تاکنون خسارت و مصدومی نداشته است، گفت:

تیم‌های ارزیاب برای بررسی وضعیت به محل اعزام شده‌اند.

زلزله تهران امروز 24 مرداد ماه 1400 ؛ شرق تهران لرزید!
زمین لرزه تهران امروز 24 مرداد 1400

وی تاکید کرده «همچنین نیروهای اورژانس تهران در آماده باش کامل قرار دارند.» اورژانس تهران اعلام کرد که گیلاوند و آب سرد تا کنون بدون تلفات و خسارت بوده است و تمام مراکز درمانی و آمبولانس‌های شهرستان بومهن و دماوند و پردیس در آماده باش هستند. 7 دستگاه آمبولانس دماوند و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 5  دستگاه آمبولانس اورژانس تهران نیز در آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زلزله تهران امروز 24 مرداد ماه 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر