;
coinex

معضل کمبود موجودی می میکس 4 ؛ موجودی پرچمدار شیائومی در پیش فروش تمام شد!

میدانستیم که کاربران زیادی انتظار می میکس 4 را می کشند، اما معضل کمبود موجودی می میکس 4 و اتمام موجودی آن در پیش فروش، عمق انتظار را بهتر نشان می دهد!

چند روز قبل بود که شیائومی، می میکس ۴ را معرفی کرد و گفت که به زودی این پرچمدار را در دسترس کاربران قرار می دهد. برخلاف انتظارها که ۲۵ مرداد را زمان فروش در چین می دانستند اما در طی یک پیش فروش، تقریبا همه موجودی این موبایل به اتمام رسید.

موضوعی که نه تنها شگفتی بسیاری رسانه ها و مسئولان شیائومی را در پی داشته، طرفداران شیائومی را نیز نگران کرده است. بر همین مبنا معاون ارشد شیائومی، لو وببینگ در پستی در ویبو ضمن عذرخواهی، توضیحاتی در این باره ارائه کرده است.

معضل کمبود موجودی می میکس 4

در واقع بعد پیش فروش این موبایل، جز تعداد اندکی برای آغاز رسمی فروش در ۲۵ مرداد، تمام نسخه ها به فروش رسیده است و حالا در کمال تعجب موجودی این موبایل به اتمام رسیده است. لو ویبینگ گفت که احتمالا تعداد باقیمانده نیز به سرعت فروش برود و به علت تعداد محدود چیپست اسنپدراگون‌ ۸۸۸ پلاس کوالکام و پنل سرامیکی این موبایل، عرضه این موبایل محدود خواهد بود.

معضل کمبود موجودی می میکس 4 ؛ موجودی پرچمدار شیائومی در پیش فروش تمام شد!
دوربین زیرنمایشگر می میکس 4

با توجه به اینکه این مدل از خاص ترین و بهترین گوشی های شیائومی 2021 است، طبعا نباید انتظار عرضه پرتعداد آن را داشته باشیم. این موبایل در دو مدل ۱۲۸+۸ و ۵۱۲+۱۲ گیگابایتی با قیمت ها ۷۷۰ و ۹۷۰ دلار تنها در کشور چین به فروش می رسد . بر خلاف شایعات، به علت مشکل در تامین می میکس ۴ در بازار چین، احتمالا همین مشکل در بازار جهانی هم باشد و هنوز زمان عرضه جهانی آن اعلام‌شده است.

مهم ترین ویژگی این موبایل، دوربین سلفی زیر نمایشگر ۲۰ مگاپیکسلی است. این موبایل، نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، شارژ سریع ۱۲۰ وات و شارژر بی سیم‌ ۵۰ واتی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص معضل کمبود موجودی می میکس 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر