;
coinex

سید بشیر حسینی و مژده لواسانی ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

چندی پیش داور معروف عصر جدید سید بشیر حسینی در یک برنامه زنده تلویزیونی خبرساز شد. اما ماجزای سید بشیر حسینی و مژده لواسانی چیست؟

چندی پیش و در یک برنامه زنده تلویزیونی، سید بشیر حسینی، استاد دانشگاه امام صادق است. او به واسطه حضور به عنوان داور در برنامه عصر جدید احسان علیخانی به چهره سرشناسی بدل شده است.

بشیر حسینی چندی پیش و در یک برنامه زنده تلویزیونی در ارتباط با اربهین سخنانی خطاب به مجری خانم برنامه بیان کرد که بسیار حاشیه ساز شد. اخیرا و بعد از حواشی بسیار، حالا عذرخواهی بشیر حسینی از مژده لواسانی خبرساز شده است. با ما در بررسی ماجرای سید بشیر حسینی و مژده لواسانی همراه باشید.

سید بشیر حسینی و مژده لواسانی

سید بشیر حسینی در ویژه‌ برنامه امروز مهلا به‌طور رسمی از مژده لواسانی بابت حواشی پیش‌ آمده در برنامه ولادت امام رضا (ع) عذرخواهی کرد. او در این خصوص گفت:

سید بشیر حسینی و مژده لواسانی ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

وقتی من آن سوتی کلامی را در برنامه ولادت امام رضا (ع) دادم که حرف بدی بود، یک بزرگواری مظلوم واقع شد در آن برنامه؛ خانم لوسانی. اگر مجری برنامه خانم نبود این واژه و اصطلاح آن‌قدر نامتعارف جلوه نمی‌کرد و ایشان مظلوم واقع نمی‌شد. من به یکی از کسانی که ظلم کردم خانم لواسانی بود؛ یک مجری عفیف و پاک‌دامن و کاربلد به خاطر اشتباه من خیلی حرف‌های زشتی شنید؛ من شرمنده‌اش شدم».

در ادامه با ما همراه باشید تا  واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به ماجرای عذرخواهی بشیر حسینی از مژده لواسانی را پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید:

پاداش 500 میلیونی هیئت مدیره بانک تجارت

دعوای سعید معروف و وزارت ورزش

عذرخواهی سید بشیر حسینی از مژده لواسانی ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

به مانند بسیاری دیگر از مسائل روز جامعه، مسئله عذرخواهی سید بشیر حسینی از مژده لواسانی از نظر کاربران دور نمانده است. کاربری در باره عذرخواهی سید بشیر حسینی از مژده لواسانی نوشته:

جالبه این روزها یکی مثل #سید_بشیر_حسینی عذرخواهی می کنه و اینجوری استقبال می کنن ازش. یکی مثل #جهانپور و #کلانتری هم اونجوری میگن چرا عذرخواهی کنیم و باز کاربرها رو عصبانی تر می کنند #عذرخواهی آدم رو بالا می بره، فراموش نکنیم

یک کاربر دیگر درباره عذرخواهی بشیر حسینی از مژده لواسانی نوشته:

احساس میکنم در حق #سید_بشیر_حسینی داره جفا میشه. خطایی کرده و عذرخواهی باید بکنه. همین. توییت های شوخی قبلی رو پاک میکنم تا در این جفا شریک نباشم.

یک کاربر دیگر درباره معذرت خواهی بشیر حسینی نوشته:

آقای دکتر بشیر حسینی از شما چنین توقعی نبود… فکر کنم حمایت مداحان عزیز از شما با عذرخواهی حضرتعالی زیباتر شود. به هر حال انسان ممکن الخطاست.

سید بشیر حسینی و مژده لواسانی ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

یک کاربر درباره معذرت خواهی بشیر حسینی نوشته:

سید بشیر حسینی عذرخواهی کرد… حالا دیگه دست از سر فیواستار گرفتن بردارید … چقدر بده که منتظریم یکی اشتباه کنه و خطاشو انقد بزنیم تو سرش که دیگه نتونه بعدش سرشو بلند کنه..

کاربر دیگری درباره معذرت خواهی بشیر حسینی نوشته:

جناب سید بشیر حسینی بابت بی نمکی که در مورد زیارت اربعین کردید و موجب کلی طعن و کنایه به #اربعین و #اربعینی_ها شدید باید عذرخواهی کنید‌‌. آقای دکتررررر موضوعات دینی ادبیات و واژگان خودش رو دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ماجرای سید بشیر حسینی و مژده لواسانی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام بنده از بلوچستان در مناطق محروم زندگی میکنم سه پسر دارم بزگترش 6ساله میباشدو محلول روحی وجسمی و تمام مفاصل اعضای بدنش شل است توان حرف زدن نشستن وراه رفتن ندارد از بزرگواران جامعه و سرزمینم بسیار معتاجم و باید ب دکترای بالاتری معالجه باشد بنده توان مالی ندارم5894631567627401حساب بنام محلول مراد بلوچی میباشد

    پاسخ

    سلام انسان جایز و الخطا است،یک حرفی زده و معذرت خواهی کرده ،قبل از اینکه دیر بشه و حق به گردنش بزاره.کاش همه مسئولین هم چنین جرات رو داشته باشند.بیایید قبل از دیر شدن همدیگر را حلال کنیم.و دین بر گردن خودمون نگذاریم. دنیا ارزش نداره.و اگر کسی به دکتر یا خانم لواسانی چیزی گفته حلالیت بخواد .شاید دیگر وقتی نباشه.از بس با هم بد شدیم که بیماری و بلا دست از سرمون بر نمی داره.خلاصه التماس دعا برای همه بیماران و گرفتاران.

    پاسخ

    سلام.بنده خدا رو خیلی اذیت کردن.دیگه با دیدن برنامه عصر جدید باید ادبیاتش دستتون اومده باشه.مدل حرف زدنشه.
    خدا همه مارو ببخشه و مریضیارو از دلمون پاک کنه.الهی آمین

    پاسخ