;
coinex

اطلاعات جدیدی از سری ردمی کی 50 منتشر شد

سری k از مجموعه محصولات ردمی محسوب می شود که با اقبال خوبی هم مواجه شده است. دیروز اطلاعات جدیدی از سری ردمی کی 50 منتشر شد.

سری K ردمی از مجموعه پرچمداران این شرکت محسوب می شود. امسال شاهد عرضه Redmi K40 بودیم و حالا زمان آن رسیده است تا با ردمی کی 50 آشنا شویم.

ردمی کی 40 دارای دوتراشه اسنپدراگون 870 و 888 بود و به نظر می رسد این شرکت در سری جدید گوشی های خود از دو تراشه که از پرچمداران کوالکام است استفاده نماید. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا بیشتر راجع به Redmi k50 بدانیم.

اطلاعات جدیدی از سری ردمی کی 50 منتشر شد

در سری جدید k ردمی قصد دارد عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته باشد و باید منتظر اخبار جدید و امکانات بروز تری از این کمپانی باشیم. سری ردمی کی 40 تاکنون برترین مجموعه ای است که این شرکت راهی بازار کرده که شامل سه عضو ردمی k40، ردمی k40 pro و ردمی k40 pro plus است و به طور انحصاری در چین رونمایی شده است. البته بعدا با ترفند ری-برندینگ به صورت جهانی نیز عرضه شده اند.

بی شک همان طور که تائید شده است، سری جدید k نقش جانشین سری قبلی را بازی خواهد کرد. گرچه ردمی هنوز به طور رسمی از این سری رونمایی نکرده اما اطلاعاتی راجع به این گوشی جذاب منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اطلاعات جدیدی از سری ردمی کی 50 منتشر شد

یکی از افشاگران چینی با اشاره به تراشه اسنپدراگون این سری خاطرنشان کرده که تراشه های به کار رفته از شرکت کوالکام اند. بنابر گفته های او، این تراشه ها شامل اسنپدراگون 888 و 898 خواهند بود. اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد، در اوایل سال 2022 با یکی از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی مواجه می شویم.

گفته می شود که اعضای این سری جدید نیز مانند سری قبلی خود شامل نسخه های معمولی، پرو و پروپلاس است. در دو نسخه برتر قبلی یعنی پرو و پروپلاس شاهد تراشه اسنپدراگون 888 بودیم و حالا ردمی قصد دارد برای نسخه ارزان تر سری k50 نیز این تراشه را به کار برد.

همچنین نسخه های پرو و پروپلاس k50 مجهز به تراشه های 898 خواهند شد. این اسنپدراگون از لیتوگرافی 4 نانومتری سامسونگ با 20 درصد بهره خواهد گرفت.

اصولا ردمی در نسخه های ارزان تر از تراشه اسنپدراگون ضعیف تری استفاده می کند و بعید نیست که در آینده تراشه 898 را برای نسخه ارزان تر خود استفاده کند. نکته مهم دیگر برای طرفداران گیمینگ این است که ردمی در سری k40 و البته با تاخیر از Redmi k40 Game Enhanced edition رونمایی کرد اما راجع به سری جدید k50 فعلا خبری نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سری ردمی کی 50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر