;
coinex

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin) ؛ تحریم ایرانیان و احراز هویت

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin) میتواند معامله ای آسان را ممکن کند. امروز درباره نحوه ثبت‌نام، احراز هویت و حل مشکلات کوکوین صحبت می‌کنیم، با ما باشید.

صرافی کوکوین چند وقتی است که مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان حوزه کریپتوکرنسی قرار گرفته است. این بستر معامله رمزارزها که در سال 2017 تاسیس شده است امکان معامله رمزارزها با ارزهای فیات را به شما می‌دهد. همچنین خدمات دیگری مانند معامله P2P ، معاملات آتی و حاشیه‌ای را نیز در بستر ارائه می‌شود. این صرافی که هزینه معاملات بسیار ارزانی مانند بایننس دارد توانسته خود را به عنوان یک رقیب بالقوه برای این بازار معرفی سازد.

شما در صرافی کوکوین قادر هستید بیش از 200 رمزارز مطرح و کمتر شناخته شده را خرید و فروش کنید. همچنین بیش از 400 بازار در این بستر در دسترس می‌باشد. با اینحال صرافی کوکوین برای ایرانیان می‌تواند مشکلات خاصی را به دلیل تحریم‌ها به‌همراه داشته باشد که نیاز است برای حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin) به صورت مفصل صحبت کرد. در همین راستا در این مقاله درباره حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin) ، آموزش احراز هویت کوکوین و حل مشکل ثبت نام در صرافی کوکوین صحبت خواهیم کرد.

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)  ؛ تحریم ایرانیان و احزار هویت

همانطور که گفته شد صرافی کوکوین برای ایرانیان مشکلات خاصی دارد، چراکه ما سالهاست به دلیل تحریم قادر به معامله و کار در سیستم بانکی جهانی نیستیم. این مسئله می‌تواند برای بسیاری از تریدهای ایرانی ناامیدکننده باشد.

با اینحال ما برای این حل این مشکل تلاش خواهیم کرد در طول این مقاله درباره حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin) ، نحوه احراز هویت در صرافی کوکوین ، حل مشکل ثبت نام در صرافی کوکوین و دیگر مسائل مربوط به این صرافی صحبت خواهیم کرد. در ابتدا مقاله درباره نحوه ثبت نام در کوکوین صحبت کرده و پس از آن درباره آموزش احراز هویت کوکوین و در نهایت درباره حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin) بحث خواهیم کرد.

نحوه ثبت نام در کوکوین

در ایتدا وارد وب‌سایت کوکوین شوید، پس از آن باید صفحه‌ای مشابه تصویر زیر را مشاهده کنید. روی تب Sign Up در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

پس از آن در کادر وجود ایمیل خود را وارد کنید و بر روی دکمه Send Code کلیک کنید. منتظر بمانید تا کد تایید ایمیل به شما ارسال شود پس از آن کد تاییدی را که دریافت کرده‌اید را وارد کنید. پس از آن رمز ورود را تعیین کنید و در نهایت شرایط استفاده Terms of Use را بخوانید و با آن موافیت کنید و بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

صرافی غیرمتمرکز چیست

صرافی پنکیک سواپ

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

اگر می‌خواهید با شماره تلفن همراه ثبت نام کنید، در ابتدا باید کد کشور را انتخاب کنید، شما تلفن خود را وارد کرده و روی دکمه Send Code کلیک کنید. منتظر بمانید تا کد تایید به شما اس ام اس شود، بعد از دریافت کد تاییدی را که دریافت کرده‌اید وارد کنید. رمز ورود خود را تنظیم کنید. شرایط استفاده را بخوانید و با آن موافقت کنید. سپس برای تکمیل ثبت نام خود روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

بیشتر بخوانید:

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ

نخوه خرید از پنکیک سواپ در تراست والت

در ارتباط با ثبت نام در صرافی کوکوین باید نکات زیر را حتما مورد توجه قرار دهید:

  • اگر آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را برای یک حساب کوکوین یکبار وارد کردید، در ایجاد یک اکانت جدید نمی‌توانید دوباره از آن استفاده نمایید. توجه به این نکته می‌تواند به حل مشلات رایج کوکوین (KuCoin) کمک رساند.
  • کاربرانی که در فهرست کشورهای کشور آنها موجود است می‌توانند با تلفن همراه حساب خود را ایجاد کنند. اگر کشور شما در لیست پشتیبانی نشده است، لطفا با آدرس ایمیل خود یک حساب کاربری ثبت نام کنید. این نکته در ارتباط با صرافی کوکوین برای ایرانیان بسیار پراهمیت است شما با توجه به این نکته می‌توانید به حل مشکل ثبت نام در صرافی کوکوین بپردازید.
  • اگر از شما برای ثبت نام حساب کوکوین دعوت شده است، لطفا بررسی کنید که آیا کد ارجاع در رابط تنظیم رمز عبور پر شده است یا خیر. اگر نه، ممکن است پیوند ارجاع منقضی شود. لطفا کد ارجاع را به صورت دستی وارد کنید تا مطمئن شوید که رابطه ارجاع با موفقیت برقرار شده است.

شما با دنبال کردن مراحلی که به شما توضیح دادیم و توجه به نکاتی ذکر کردیم می‌توانید به راحتی در کوکوین ثبت نام کنید و از آن استفاده نمایید.

اکنون پس از صحبت درباره نحوه ثبت نام در کوکوین قصد داریم در ادامه بحث حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin) درباره نحوه ورود به حساب ایجاد شده به صحبت بپردازیم. پس از آن همانطور که پیشتر گفتیم درباره نحوه احراز هویت در صرافی کوکوین به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

نحوه ورود به حساب صرافی کوکوین

ابتدا به وب‌سایت کوکوین بروید. سپس روی دکمه Login در گوشه سمت راست بالای وب‌سایت کلیک کنید. در اینجا دو روش برای ورود به حساب کوکوین به شما پیشنهاد می‌شود:

ورود با رمز عبور

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

با QR وارد شوید. اپ کوکوین باز کنید و QR کد برای ورود اسکن کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ایاس 2021

پیش بینی قیمت وینک 2021

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

 

نکاتی مرتبط درباره ورود به حساب صرافی کوکوین به شرح زیر است:

  • اگر گذرواژه خود را به خاطر نمی‌آورید، لطفا Forget Password کلیک کنید.
  • اگر با مشکلات Google 2FA روبرو هستید، لطفا روی مسائل Google 2FA کلیک کنید.
  • اگر با مشکلات مربوط به تلفن همراه روبرو می‌باشید، لطفا روی تب Phone Binding Issues کلیک نمایید.
  • اگر پنج بار رمز عبور را به اشتباه وارد نمایید، حساب شما به مدت 2 ساعت قفل خواهد شد.

شما با درنظر گرفتن راهنمای ورود به حساب اکانت صرافی کوکوین و همچنین و نکات مربوط به آن قادر هستید به آسانی هر چه تمام‌تر وارد حساب خود در این صرافی شوید.

اکنون پس از صحبت درباره نحوه ورود به حساب کوکوین قصد داریم در ادامه بحث حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin) درباره یکی از مشکلات صرافی کوکوین برای ایرانیان یعنی ریسرت کردن پسورد صحبت نماییم. ما را در ادامه همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

پیش بینی قیمت دنت 2021

ریست کردن پسورد

برای آپدیت کردن و ریست کردن پسورد لطفا روی دکه Change در بخش Login Password در Security Setting کلیک نمایید.

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

سپس گذرواژه فعلی خود را وارد کرده، و پس از آن رمز عبور جدید خود را تنظیم کنید. برای تکمیل بر روی گزینه Submit کلیک نمایید.

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

در صورتی که پسوورد خود را فراموش کرده‌اید، روی گزینه Forget Password کلیک کرده و در صفحه نمایش داده شده، آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و روی دکمه Send Code بزیند. پس از آن کد صحت ایمیل را بررسی کرده و آن در محل درخواستی وارد کنید و بر روی گزینه Send کلیک نمایید.

لطفا توجه داشته باشد که قبل از وارد کردن آدرس ایمیل یا تلفن همراه، آنها قبلا در کوکوین ثبت شده باشند. کد تایید ایمیل و یا پیامک ارسال شده به شماره تلفن همراه شما به مدت ده دقیقه معتبر است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

اکنون می‌توانید رمز ورود جدیدی وارد کنید. لطفا مطمئن شوید که رمز عبور به اندازه کافی پیچیده است و به درستی ذخیره شده است. برای اطمینان از امنیت حساب، از همان رمز عبوری که در جای دیگر استفاده کرده‌اید، استفاده نکنید.

اکنون پس از صحبت درباره ریست کردن پسوورد در صرافی کوکوین که در واقع راهنما حل مشکل ثبت نام در صرافی کوکوین است، در ادامه بحث حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin) قصد داریم به آموزش احراز هویت در کوکوین بپردازیم. این نکته می‌تواند برای صرافی کوکوین برای ایرانیان حائز اهمیت باشد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

نحوه احراز هویت در صرافی کوکوین

لطفا در ابتدا وارد حساب کوکوین شوید و روی KYC Verification در زیر آواتار Individual Verification کلیک کنید. پس از آن بر روی گزینه Start Verification بزنید. در نهایت اطلاعات درخواستی برای احراز هویت KYC تکمیل کنید.

لطفا توجه داشته باشید که تکمیل احراز هویت شما به دلیل تعدد درخواست‌ها ممکن است، چند روز کاری طول بکشد، در صورت وجود هرگونه به روزرسانی در این مدت زمان به شما از طریق ایمیل اطلاع خواهیم داد.

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

در ادامه آموزش احراز هویت کوکوین یادآوری این نکته مهم است که احراز هویت در این صرافی شامل دو مرحله تایید اولیه و تایید پیشرفته است. برای تکمیل احراز هویت پیشرفته شما مزایای تجاری بیشتری را دریافت خواهید کرد. اطلاعات خود را درست و معتبر وارد کنید. در غیر این صورت، بر نتیجه حسابرسی شما تاثیر خواهد داشت.

توجه داشته باشید که مناطق مشخص شده با “*” الزامی است و حتما باید آنها را پر کنید. اطلاعات شما قبل از ارسال قابل تغییر است. پس از ارسال ، اطلاعات را فقط می توان مشاهده کرد ، اما تا زمان انتشار نتیجه بازبینی مجدد قابل تغییر نیست. اکنون در ادامه بحث آموزش احراز هویت کوکوین درباره دو تایید ابتدایی و پیشرفته به صورت مفصل صبحت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

برای احراز هویت ابتدایی (Basic Verification) لطفا روی گزینه Start Verification در صفحه Individual Verification کلیک کنید. اطلاعات فردی شامل کشور، محل سکونت، نام و شماره آیدی خود را تکمیل کنید و سپس روی Submit کلیک نمایید. پس از آن احراز هویت ابتدایی شما به زودی تایید خواهد شد. توجه به این نکته در صرافی Kucoin برای ایرانی‌ ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

پس از تایید احراز هویت ابتدایی شما برای دریافت مزایا تجاری بیشتر می‌توانید تایید پیشرفته را نیز تکمیل کنید. برای اینکار روی گزینه Continue to Get More Benefits کلیک کنید.

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

توجه به نکات زیر برای احراز هویت در صرافی کوکوین مهم است:

  1. یک شناسه فقط برای حداکثر سه حساب کوکوین قابل دسترس است.
  2. فرمت تصویر باید JPG و PNG باشد. حجم فایل تصویری باید کمتر از 4 مگابایت باشد.
  3. مدارک شناسایی باید شامل گواهینامه رانندگی یا گذرنامه باشد.
  4. اگر هنگام بارگذاری اطلاعات هویتی و عکس‌ها با مشکل روبرو شدید، احتمالا دلیل آن شبکه نت بوده برای همین مرورگر خود را رفرش کنید و بعدا دوباره امتحان نمایید.
  5. لطفا اطمینان حاصل کنید که مدارک هویتی شما سازگار است، چراکه پس از ارسال دیگر امکان تغییر وجود ندارد.
  6. لطفا عکسهای واضح را ارسال کنید، عکس‌های تار پذیرفته نمی‌شود.

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

اکنون پس از آموزش احراز هویت کوکوین در ادامه بحث حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin) قصد آن را داریم درباره یکی از مشکلات صرافی Kucoin برای ایرانی‌ ها یعتی معتبر نبودن کد Google 2FA به صحبت بپردازیم لطفا در ادامه ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

حل مشکل معتبر نبودن کد Google 2FA

برای حل مشکل معتبر نبودن کد Google 2FA به نکات زیر توجه نمایید:

  1. ممکن است کد 2FA به حساب‌های متعدد متصل باشد. لطفا مطمئن شوید که آن را برای حساب صحیحی وارد کرده‌اید.
  2. کد Google 2FA فقط 30 ثانیه معتبر است ، لطفاً آن را در عرض 30 ثانیه وارد کنید.
  3. لطفاً مطمئن شوید زمان برنامه Google Authenticator در تلفن شما با زمان سرور Google همگام است.
  4. برای همگام سازی (Synchronize) زمان در گوشی تلفن همراه اندروید خود در ابتدا بر روی Setting  کلیک کنید.

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

سپس بر روی Time Correction for Codes بزنید و در نهایت گزینه Sync now انتخاب کنید. در صورت آنکه تمام اقدامات بالا جواب نداد، لطفا در صورت ذخیره کلید مخفی 16 رقمی گوگل دوباره درخواست 2FA با Google Authenticator مجددا متصل کنید. پس از اتصال مجدد ، می توانید مستقیماً کد تأیید 6 رقمی را وارد کنید تا وارد حساب KuCoin خود شوید.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

جمع‌بندی

صرافی کوکوین چند وقتی است که مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان حوزه کریپتوکرنسی قرار گرفته است. این بستر معامله رمزارزها که در سال 2017 تاسیس شده است امکان معامله رمزارزها با ارزهای فیات را به شما می‌دهد. همچنین خدمات دیگری مانند معامله P2P ، معاملات آتی و حاشیه‌ای را نیز در بستر ارائه می‌شود.

این صرافی که هزینه معاملات بسیار ارزانی مانند بایننس دارد توانسته خود را به عنوان یک رقیب بالقوه برای این بازار معرفی سازد. شما در صرافی کوکوین قادر هستید بیش از 200 رمزارز مطرح و کمتر شناخته شده را خرید و فروش کنید. همچنین بیش از 400 بازار در این بستر دردسترس می‌باشد.

حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin)

با اینحال صرافی Kucoin برای ایرانی ها  می‌تواند مشکلات خاصی را به دلیل تحریم‌ها به‌همراه داشته باشد. در همین جهت ما در این مقاله تلاش کردیم به طور مفصل درباره نحوه ثبت نام در این صرافی، حل مشکل ثبت نام در صرافی کوکوین و به طورکلی درباره حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin) صحبت نماییم.

همانطور که توضیح دادیم شاید نکته مهم‌ترین نکته در اینباره آن است که ایرانی‌ها برای ثبت نام برای از ایمیل خود استفاده کرده چراکه کد کشور ما در این صرافی وجود نیست تا بتوان با شماره تلفن همراه وصل شد. درباره احراز هویت نیز باید گفت که بهتر است آن را تا سطح پیشرفته ادامه دهید تا از مزایا تجاری بیشتر بهره‌مند گردید.

تلاش ما این بود که تمام مسائل مربوط به این صرافی را مورد بررسی قرار داده و  نکات آموزشی و راهنمایی را به شما نشان دهیم. امیدواریم که در این جهت موفق بوده باشیم. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: support.kucoin

نظر شما درباره حل مشکلات رایج کوکوین (KuCoin) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (124 نظر)

    سلام . من کوکوین روی گوشیم نصبه . هر کار میکنم با همون اکانت نمی تونم با لپ تاپ وارد صرافی کوکوین بشم . باید چکار کنم؟

    پاسخ

    با سلام. ممنون از راهنماییتون
    به دلیل عدم تغییر ساعت در سال جدید، کد Google 2FA کار نمی کرد.

    پاسخ

    سلام وعرض ادب
    بنده لوریجم فقط تا ۵ درصد تغییر داده میشه وبیشتر نمیشه میشه راهنمایی کنید تا این مشکلرا حل کنم وبیشتر لوریج راتنظیم کنن

    پاسخ

    سلام
    برای رفع این گزینه under maintenance تو قسمت فیوچرز باید چه کار کنم؟

    پاسخ

    با سلام
    من وقتی order می خوام بزارم leverage من توی 5درصد قفل شده و بالاتر نمی ره چیکاد کنم
    با تشکر

    پاسخ

    سلام . چرا توی فیوچر کوکوین بعضی وقتا روی بیت کوین و اتریوم و بعضی دیگه از اینا قیمت خرید و فروش با تریدینگ ویو یکی نیست . مثلا اگه قیمت بیت کوین روی 29400 هستش توی کوکوین روی 29370 داره معامله میشه و چاره ای نیست که برای خرید قیمت کوکوین رو زد ولی وقتی پوزیشنی میگیری قیمت مارک پرایس با تریدینگ ویو هماهنگه . اصلا نمیشه یه پوزیشن روی قیمتی که میخوای رو بگیری. اگه راهی هست که درست بشه لطفا راهنمایی بکنید .

    پاسخ

    من سولانا تو حساب کوکوین دارم میخوام برداشت کنم، همه مراحل برداشت طی میشه وقتی کانفیرم آخر رو میزنم یه پیغام میده نوشته Withdraw Disable 26021، کسی میتونه راهنمایی کنه که مشکل از کجاست؟ دو تا آدرس کیف پول مختلف رو هم تست کردم برای هردوش همین خطا رو میده، ممنون

    پاسخ

    سلام من برداشتم قفل شده نمیتونم برداشت بزنم چطور بازش کنم ؟

    پاسخ

    سلام
    من میخوام وارد اکانتم بشم مینویسه اکانتت حذف شده ولی اصلا من هیچ کاری نکردم در جهت حذف کردن اکانت

    پاسخ