;
coinex

از پیکسل فولد گوشی تاشو گوگل چه می دانیم؟

در شرایطی که بسیاری از شرکت های بزرگ برنامه هایی برای عرضه گوشی های تاشو دارند، گوگل نیز وارد عرصه شده است. از پیکسل فولد گوشی تاشو گوگل چه می دانیم؟

چند سالی است که از ظهور اولین گوشی های تاشو می گذرد اما تاکنون برخی از تولیدکنندگان بازار موفق به تولید چنین گوشی های هوشمندی نشده اند.

شاید آخرین کمپانی که تصور عرضه گوشی تاشو از سوی آن برود، گوگل باشد. اما گویی گوگل قصد جدی برای توجه به بخش سخت افزاری و محصولات و گجت های خود دارد. این را از تولید تراشه اختصاصی برای پیکسل 6 و حالا اطلاعات مربوط به گوشی تاشو گوگل می تواند فهممید. حال می خواهیم راجع به این گوشی جذاب اطلاعات بیشتری بدانیم. پس با ما همراه باشید.

از پیکسل فولد گوشی تاشو گوگل چه می دانیم؟

گوگل اخیرا اندروید 12 بتا 4 را معرفی کرده است. توسعه دهندگان در این برنامه، چهار دستگاه رمز با نام های رمز، Raven، Oriole، Passport و Slider پیدا کردند. در میان آنها اوریل و راون سری جدید گوگل پیکسل 6 هستند.

با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر این که «پاسپورت» « Passport» تلفن هوشمند تاشو آتی گوگل است. بر اساس گمانه زنی‌ها، نام این دستگاه گوگل پیکسل فولد – Google Pixel Fold خواهد بود. علاوه بر این، گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر این که این تلفن هوشمند تاشو از گوگل ممکن است پاییز امسال در بازار عرضه شود. اما آیا این یکی از بهترین گوشی های تاشو خواهد بود؟

از پیکسل فولد گوشی تاشو گوگل چه می دانیم؟

بر اساس گزارش‌ها، هر دو گوشی هوشمند گوگل، یعنی گوگل پیکسل فولد و گوگل پیکسل 6  مجهز به تراشه سفارشی Tensor می‌شوند که طراحان خود شرکت گوگل این پردازنده‌ی اختصاصی را طراحی و تولید کرده‌اند. ضمن این که گوشی تاشوی گوگل پیکسل فولد از سیستم دوربین گوشی گوگل پیکسل ۶ استفاده خواهد کرد.

این موضوع نشان می‌دهد که گوگل پیکسل فولد عملکرد تصویربرداری بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد. این موضوع خیلی هم عجیب نیست زیرا گوگل یکی از بهترین تولیدکنندگان دوربین گوشی هوشمند است که در بهینه سازی دوربین گوشی‌های هوشمند مهارت بسیار زیادی دارد.

در مورد دستگاه slider نیز حدس و گمان هایی مطرح است که با توجه به نام آن احتمالا مربوط به گوشی کشویی گوگل است. شاید چنین نام گذاری مربوط به گوشی پیکسل 5a است که گفته می شود به زودی رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیکسل فولد گوشی تاشو گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر