;
coinex

تعطیلی دفاتر اسناد رسمی از 25 تا 30 مرداد 1400

جزئیات تعطیلات پنج روزه 25 تا 30 مرداد اخیرا توسط ستاد ملی کرونا اعلام شده است. امروز معاون قوه قضاییه تعطیلی دفاتر اسناد رسمی از 25 تا 30 مرداد را نیز تایید کرد.

از زمان اعلام جزئیات تعطیلی پنج روزه کشور برای ایام 25 تا 30 مرداد، برخی کاربران این سوال را دارند که آیا دفاتر اسناد رسمی نیز در این مدت تعطیل خواهد بود؟ مطابق اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا، دفاتر اسناد رسمی نیز مشمول این تعطیلات هستند. اما برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

تعطیلی دفاتر اسناد رسمی از 25 تا 30 مرداد 1400

امروز معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در بخشنامه‌ای به دادگستری‌ های سراسر کشور، واحدهای ستادی و سازمان‌ های تابعه دستگاه قضائی عنوان کرد که با عنایت به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی همه ادارات و بانک‌ها از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ به منظور پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا، کلیه واحدهای اداری، قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه سراسر کشور در این روزها تعطیل است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا از تعطیلی شش روزه همه اصناف و بانک ها و مشاغل دولتی در سطح کشور به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه ۲۵ تا روز شنبه ۳۰ مرداد به منظور کمک به کنترل این بیماری مهلک خبر داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تعطیلی دفاتر اسناد رسمی از 25 تا 30 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر