;
coinex

دانلود رایگان قسمت 13 تو بهار منی بدون سانسور

سریال تو بهار منی از جمله سریال‌های عاشقانه کره‌ای جدید است. برای دانلود رایگان قسمت 13 تو بهار منی بدون سانسور و با زیرنویس چسبیده با ما همراه باشید.

You Are My Spring یکی از درام‌های کره‌ای شبکه نتفلیکس است که ثابت می‌کند چقدر محتوای کره جنوبی در این سال‌ها پیشرفت کرده است. این سریال در روزهای دوشنبه و سه شنبه به صورت هفتگی از شبکه‌های tvN و Netflix پخش می‌شود و توانسته است نظر مثبت طرفداران کیدراما را جلب کند. اما در ادامه، لینک دانلود سریال تو بهار منی قسمت سیزدهم را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 13 تو بهار منی بدون سانسور

سریال تو بهار منی را می‌توان یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه دانست. داستان این درام افرادی را نشان می‌دهد که در ساختمان محل زندگی آنها یک قتل رخ می‌دهد؛ کانگ دا جونگ (با بازی Seo Hyun Jin) وقتی در یک هتل شغل پیدا می‌کند، خیلی زود پیشرفت می‌کند. مشکل او این است که انتخاب‌های بد مادرش را می‌پذیرد.

مادر او سلیقه ی خوبی در انتخاب مردان ندارد لذا دا جونگ مجبور می‌شود با مردان بی لیاقتی که شبیه پدرش هستند قرار بگذارد. جو یونگ دو (با بازی Kim Dong Wook) روانپزشکی است که به دیگران کمک می‌کند تا انگیزه ادامه زندگی پیدا کنند. با این حال خودش همواره به دلیل مشکلاتی که در گذشته تجربه کرده، احساس بدی دارد.

دانلود رایگان قسمت 13 تو بهار منی بدون سانسور
دانلود رایگان قسمت 13 تو بهار منی بدون سانسور / دانلود سریال کره ای You Are My Spring / دانلود سریال You Are My Spring قسمت سیزدهم

کانگ دا جونگ و جو یونگ دو از طریق گذشته‌ خود وارد معمای این قتل می‌شوند اما در این میان، با ورود شخصیت دیگری به نام چایون، مثلث عشقی میان این سه شکل می‌گیرد. چا یون (با بازی Yoon Park) مدیرعامل یک شرکت سرمایه گذاری است و قصد دارد نظر دا جونگ را به خود جلب کند.

این سریال به نویسندگی Lee Mi Na و به کارگردانی Jung Ji Hyun ساخته شده که قبلا آثاری همچون دبلیو و پادشاه: سلطنت ابدیت را کارگردانی کرده است. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به سو هیون جین (Seo Hyun-Jin)، کیم دونگ ووک (Kim Dong-Wook)، یون پارک (Yoon Park) و نام گیوری (Nam Gyu-Ri) اشاره کرد. حال در ادامه لینک دانلود سریال کره ای تو بهار منی یکی از  بهترین سریال های کره ای 2021 را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود سریال تو بهار منی قسمت سیزدهم

دانلود رایگان قسمت 13 تو بهار منی بدون سانسور
دانلود سریال تو بهار منی قسمت سیزدهم / دانلود سریال کره ای تو بهار منی / دانلود سریال You Are My Spring قسمت سیزدهم

لینک دانلود سریال You Are My Spring قسمت سیزدهم بدون سانسور و با زیرنویس چسبیده از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 13 تو بهار منی بدون سانسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر