;
coinex

احراز صلاحیت رانندگان اسنپ در همکاری با ناجا انجام می گیرد

شرکت اسنپ جهت تامین امنیت سفرهایش قرار است به زودی برنامه احراز صلاحیت رانندگان اسنپ را با همکاری پلیس ناجا استارت بزند. با ما باشید.

اسنپ در راستای امنیت سفرهایش قرار است صلاحیت هویت رانندگان ناوگانش را با کمک پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا احراز و تایید نماید. در واقع از این پس، اطلاعات فردی فعال در اسنپ بعد از ثبت نام و ارائه مدارک، در سامانه مشترک اسنپ با پلیس بارگذاری می شود.

پس از آن، پلیس ناجا سوابق فرد را از طریق شماره ملی بررسی کرده و نتیجه استعلام را به اسنپ ارائه می‌ نماید. نکته مفید این مسئله این است که پلیس ناجا بانک‌ های اطلاعاتی کاملی را در اختیار دارد و می تواند صلاحیت فرد را از چند منبع مختلف بررسی کرده و حتی ممکن است فردی که گواهی عدم سوءپیشینه دارد، ناجا او را برای فعالیت در ناوگان اسنپ رد صلاحیت کند.

احراز صلاحیت رانندگان اسنپ در همکاری با ناجا انجام می گیرد

شرکت اسنپ برای تامین امنیت در سفر هایش علاوه بر ثبت اطلاعات کاربران و مشخصات سفرها، سرویس امنیت سفر در داخل اپلیکیشن و پشتیبانی ۲۴ ساعته را به عنوان راهکاری برای سفر امن قرار داده است که با انتخاب دکمه آبی ‌رنگی فعال شده و بعد از شروع سفر روی اپلیکیشن ظاهر می گردد.

پس‌ از‌ آن نیز می‌توان با تیم امنیت اسنپ تماس حاصل کرد. کارشناسان این تیم برای حل مشکلات حاد و اضطراری آموزش دیده‌ و تا پایان سفر و رسیدن مسافر به مقصد با او همراهی خواهند کرد.

احراز صلاحیت رانندگان اسنپ در همکاری با ناجا انجام می گیرد

علاوه‌ بر این مورد، اخیرا امکان «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» به این برنامه افزوده شده و به‌زودی برای همه کاربران فعال می ‌گردد. با این امکان می‌ توان در هنگام خطر و به هر دلیلی که امکان تماس تلفنی با تیم امنیت سفر اسنپ فراهم نبود، مشکل را به وسیله پیام متنی به کارشناس تیم امنیت اسنپ اطلاع داد. البته تا اکنون فعلا فقط این قابلیت به نسخه وب‌ اپلیکیشن افزوده شده و در ماه‌ های آینده به ورژن اندروید اپلیکیشن اسنپ نیز افزوده خواهد شد.

از دیگر ویژگی های سرویس امنیت سفر اسنپ، امکان «درخواست آمبولانس» است. از طرفی نیز اگر مسافر اسنپ با مشکلات حریم شخصی در سفر خود مواجه گردد ، می‌تواند از قسمت «بازخورد سفر» برخوردهای آزار دهنده را گزارش دهد. رانندگان اسنپی نیز با گزارش این گزارش ها و با توجه به میزان نوع و تکرار آن‌ ها، بازخواست یا غیر فعال خواهند شد. از طرفی اگر امتیاز راننده ای از حد معین کمتر گردد، سیستم اسنپ به طور خودکار راننده را جهت بررسی نوع عملکردش غیرفعال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص احراز صلاحیت رانندگان اسنپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر