;
coinex

ویوو X70 با اگزینوس 1080 عرضه می شود

شرکت چینی ویوو می خواهد سری جدید و پرچمدار خود را پس از سری ویوو ایکس 60 به زودی معرفی کند. اما ویوو X70 با اگزینوس 1080 عرضه می شود.

ویوو (vivo) یکی از نوآورترین برندهای چینی حوزه گوشی های هوشمند محسوب می شود که قرار است به تازگی از سری جدید گوشی های خود با نام ویوو ایکس 70 رونمایی کند. معمولا تخصص ویوو ارائه گوشی هایی زیبا با قابلیت های بالا اما قیمت ارزان است.

ویوو ایکس امسال از پرچمداران خود تحت عنوان vivo x رونمایی می کند تا روانه بازار شوند. به زودی شاهد رونمایی از ایکس 70 جدیدترین پرچمدار این کمپانی خواهیم بود. اما همزمان با اعلام این خبر شاهد اوج گرفتن شایعاتی مبنی بر استفاده از تراشه های قدیمی تر در ویوو ایکس 70 پرو و ایکس 70 هستیم. در ادامه بررسی ها با تکراتو همراه باشید.

ویوو X70 با اگزینوس 1080 عرضه می شود

سال گذشته ویوو از سری جدید خود یعنی ویوو ایکس 60 رونمایی کرد و حالا باید منتظر ویوو ایکس 70 باشیم. زمانی که صحبت از سری x ویوو می شود یعنی این شرکت پرچمداران خود را برای رقابت با سایر رقبا وارد میدان می کند. این سری جذاب معمولا عملکرد خوبی هم داشته اند. اما شنیده ها حاکی از این است که در سری جدید باید منتظر سنت شکنی این گوشی باشیم.

براساس اطلاعات فاش شده از یکی از افشاگران مطرح، سری ویوو ایکس 70 تفاوت چندانی با سری قبلی خود ندارد. این افشاگر می گوید که نسخه استاندارد سری ویوو ایکس 70 مجهز به تراشه اگزینوس 1080 شده است. اما نسخه جهانی آن دارای تراشه دامنسیتی 1200 خواهد بود.

نسخه جهانی ویوو ایکس 60 و نسخه پرو آن مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 بود. سری ویوو ایکس 70 دارای سه عضو استاندارد، پرو و پروپلاس است که نسخه پروپلاس آن قابل توجه می باشد. آنچه جالب توجه است تراشه های به کار رفته در نسخه های استاندارد و پرو و تفاوت آن با نسخه پروپلاس است.

درحالی که ایکس 70 و ایکس 70 پرو از تراشه قدیمی استفاده خواهند کرد، نسخه پروپلاس مجهز به اسنپدراگون 888 پلاس است. البته اگر خاطرتان باشد نسخه جهانی ایکس 60 پروپلاس نیز مجهز به همین تراشه بود.

ویوو ایکس 70 با اگزینوس 1080 عرضه می شود

ایکس 70 و ایکس 70 پرو از شارژری با توان 44 واتی بهره می برند که در مقابل رقبا مزیت خاصی محسوب نمی شود. از طرفی درحالی که این دو عضو از چنین شارژری استفاده می کنند، ایکس 70 پروپلاس به عنوان یکی از بهترین گوشی های ویوو از شارژر 66 واتی استفاده خواهند کرد.

یکی از دیگر افشاگران این گوشی می گوید نسل جدید x نمایشگری با وضوح فول اچ دی پلاس دارد که AMOLED است و نرخ تازه سازی آن 120 هرتز می باشد. در بخش دوربین باید شاهد لرزشگر گیمبال باشیم. سنسور اصلی ایکس 60، IMX598 ساخت سونی بود اما این بار ویوو قصد دارد از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 استفاده کند.

شرکت چینی ویوو از واحد پردازشگر سیگنال اختصاصی خود با نام (Yueying) رونمایی خواهد کرد. البته قرار نیست این واحد پردازشگر سیگنال تصویر در تراشه تعبیه شود بلکه به عنوان یک واحد جداگانه خواهد بود. ویوو گفته که قرار است الگوریتم های نرم افزاری خود را نیز بهبود بخشد.

یکی از موارد جالب این گوشی این است که ویوو قصد داشته به هیچ وجه اطلاعات مرتبط با پردازنده سیگنال تصویر اختصاصی لو نرود اما نتوانسته در این امر موفق باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ویوو X70 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر