;
coinex

سرمایه گذاری 50 درصد بانک های جهان در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نه تنها برای مردم بلکه برای اشخاص حقوقی جذاب است. در ادامه به سرمایه گذاری 50 درصد بانک های جهان در ارزهای دیجیتال می پردازیم.

اقبال جهانی به دنیای کریپتوکارنسی ها و شور و هیجان مردم برای سرمایه گذاری در این بازار بسیار زیاد شده است. هرکسی با اندک سرمایه ای سعی دارد سرمایه گذاری کند و سود کلان ببرد.

افزون بر مردم به عنوان اشخاص حقیقی، اشخاص حقوقی بزرگ از قبیل دولت ها، شرکت های بزرگ، بانک ها و نیز ارگان های مهم دیگر بخشی از نقدینگی خود را در بازار ارزهای دیجیتال خوابانده اند. گزارش های تازه نمایانگر این هستند که بیش از 50 درصد از 100 بانک زرگ دنیا در این حوزه سرمایه گذاری نموده اند.

سرمایه گذاری 50 درصد بانک های جهان در ارزهای دیجیتال

طبق گزارش کریپتو گلوب، Blockdata نشان می دهد که نیمی از غول های بانکداری جهان در حال حاضر حضور و مشارکت خودشان را در حوزه ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین گسترش داده اند. این افزایش مشارکت از مراحل اولیه تا مراحل نهایی پروژه ها و کسب و کارهای فعال در صنعت ارزهای دیجیتال را شامل می شود.

به بیان دقیق تر 55 بانک از 100 بانک برتر جهان در دنیای کریچتوها سرمایه گذاری کرده اند و این رقم چیزی بیش از پیش است. طی سال های گذشته بانک ها به عنوان مکانی برای سرمایه گذاری مردم (بیشتر در دهه های گذشته و نه الان) عمل می کردند و بخش عظیمی از سرمایه های مردم را به طور مشارکتی در پروژه های زیرساختی به کار می گرفتند که البته سود حاصله در مقایسه با سود ناشی از ارزهای دیجیتال ناچیز بود.

مشارکت این موسسات مالی گاها به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم و از طریق شرکت های تابعه آنها صورت می پذیرد. طبق گزارشات کریپتو گلوب سه بانک بارکلیز (Barclays)، سیتی گروپ (Citigtoup) و گلدمن ساکس از فعال ترین بانک های مشارکت کننده در صنعت ارزهای دیجیتال و فناوری زیرساختی بلاکچین می باشند. پس از اینها بانک های جی پی مورگان و بی ان پی پاریباس در رده های بعدی قرار می گیرند.

سرمایه گذاری 50 درصد بانک های جهان در ارزهای دیجیتال

حمایت این بانک‌ها بخشی از یک جریان بزرگ‌تر است که در آن شاهد رکوردشکنی شرکت‌های بزرگ صنعت ارز دیجیتال در جذب سرمایه اولیه بودیم. تحقیقات بلاک دیتا به ارائه راهکارهای نگهداری امانی از ارزهای دیجیتال اشاره کرده که به یک هدف مهم برای مؤسسات مالی تبدیل شده است.

به گزارش Blockdata در روند رو به رشد مشارکت موسسات مالی در صنعت ارزهای دیجیتال 3 عامل کلیدی نقش حیاتی و موثری را ایفا می کنند. یکی از این عوامل رشد استارتاپ های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال و نیز افزایش درآمد حاصله از آن می باشد. همچنین پیشرفت در زمینه های قانونی و افزایش بی سابقه تقاضای مشتریان برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال از عوامل کلیدی بعدی هستند.

هنگامی که قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال (بیت کوین) در اوایل سال جاری به اوج تاریخی خود یعنی 64000 دلار رسید، حجم تقاضا برای سرمایه گذاری در دنیای کریپتوها نیز افزایش چشمگیری پیدا کرد. زمانی هم که قیمت این رمزارز کاهش یافت و به سطح قیمتی 30000 دلار رسید بازهم تقاضا برای خرید همچنان بالا بود.

تام لی (Tom Lee) که از اعضای هیئت مدیره شرکت فاندسترت گلوبال ادوایزرز می باشد رسیدن قیمت بیت کوین به سطح صد هزار دلاری را تا پایان 2021 کاملا منطقی می داند؛ چرا که انتظار دارد با کاهش موارد ابتلای به کووید 19 این رمزارز در ایالات متحده رشد کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سرمایه گذاری 50 درصد بانک های جهان در ارزهای دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر